News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Killadelphia

Started by CaptainNuiva, 03.10.2011, 21:36:56

Previous topic - Next topic

CaptainNuiva

Kohta Teemalla,klo 22.05.
Theroux Philadelpiaa tutkimassa,jenkkien väkivaltaisinta kaupunkia.

Nostalgia kamaa, siellä monikultin seassa on tullut jonkusen kerran tallusteltua,sammalla miettien että oliko ihan pakko lähteä tännekkin kävelemään...
Joen toisella puolen on Camden joka myös tunnetaan ei ihan niin kivoista fiiliksistään.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

IDA

Quote from: CaptainNuiva on 03.10.2011, 21:36:56
Nostalgia kamaa, siellä monikultin seassa on tullut jonkusen kerran tallusteltua,sammalla miettien että oliko ihan pakko lähteä tännekkin kävelemään...
Joen toisella puolen on Camden joka myös tunnetaan ei ihan niin kivoista fiiliksistään.

Sama.

Liberaalia, vapaamielistä ja rennon älykästä Amerikkaa parhaimmillaan odotettavissa, jos samoilla kulmilla kävellään missä itse on tullut käveltyä.
qui non est mecum adversum me est

kertsu59

Oli hienoo porukkaa ja kaikki kiinnijääneet olivat ihka viattomia,kuten se karpaasi jolla oli 22 puoliautomaatti taskussa intti ettei hänellä ollut asetta,kunnes eräs poliisi tokaisi lopeta jo,kaikki on kuvattu filmille vasta sitten meni suu kiinni.
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

Marius

Mielenkiintoista oli myös poliisin kommentti kysymykseen, miltähän näillä kulmilla näyttää 20-30 vuoden kuluttua. Poliisi oli väsyneen neutraali, mutta mielestäni yltiöpositiivinen vastatessaan suunnilleen, että kaikki on varmaankin lähes samoin, henkilöt vain vaihtuneet.
Itse pitäisin melko varmana, että Philadelphia on pääosiltaan täysi aavekaupunki parin vuosikymmenen kuluttua.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

PaulR

Quote from: ktv on 04.10.2011, 15:13:45
Theroux ainakin aikoinaan tarjosi vasurijournalistiikkaa. En tiedä, mikä on tilanne tänään.

Therouxilla oli loistodokkareita. Jätkän harmiton lähestymistapa sai hyviä haastatteluja.

Louis Theroux, and the Nazi's (1)
http://www.youtube.com/watch?v=wTWT8xaCB5A