News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Onko itsensä kovettaminen itsesuojelua vai rasismia.

Started by jupeli, 16.09.2011, 14:30:50

Previous topic - Next topic

jupeli

Koin yllätyksen joku aika takaperin ja se oli, että parisen päivää olivat ulkomaalaiset kurtunkiskojat poissa katukuvasta. Voi sitä rauhaa.
Nyt kiskoo kolme kurttumiestä hakemassa katsekontakteja ja huutamalla ohikulkijoille. -Hei!
Sitten sama nuori nainen tulee liki joka kerta (n. kolme kertaa päivässä)kun
kävelen tai kävelemme ystävättäreni kanssa pikku keskustassa.
Liki tullessaan (n.1 metriä) hänkin hymyilee kauniisti ja sanoo hei, kädessään muki ja pahvilappu, jonka lukemiseen menisi jonkun verran aikaa.
Hän kerjää minulta keskimäärin esim. 15 kertaa viikossa, kuten tekevät ne kolme kurtunkiskojaakin sanomalla sen "heinsä" katsekontaktia hakien.Siis 4 kertaa 15 tekee 60 kertaa viikossa.

Kun lähestyn heitä, mieleni tulee pahaksi mm:
-Haluaisn auttaa, mutta tiedän että se kaivo on pohjaton.
-En haluaisi jatkuvasti kuunnella sitä samaa kurtunrepimistä, jonka kuuleminen on sadoissa metreissä (ilmoista riippuen).
-Heidän oikeus olettaa, että samat ihmiset joka päivä maksaisivat heille.
-Nähdä heidän keräävän roskiksista pulloja.
-Nähdä heidän kylmät imeensä.
-Nähdä heidän soittavan myrskyssä ja pakkasessa.
-Ohi käveleminen ja katsekontaktin välttäminen.
-"Hei" sanaan vastaamattomuus.(eivät he ole tuttujani)
-Koska joudun edes miettimään moisia ajatuksia.
-Koska näen heissä ihmisen kuvan (heidän sieluihinsa en näe).
- Koska heidän vuoksi joudun kovettamaan itseäni ja josta en pidä.

Siis toiminnalaan he aiheuttavat minulle vain mielipahaa, koska en todellakaan katso olevani velvollinen muutenkin pienistä tuloistani elättämään heitä edes osa-annoksin ja vaikka tulot olisivat isommatkin, niin ei sittenkään.
Olen auttanut monia ihmisiä erilaisissa pulmatilanteissa niin henkisesti kuin rahallisesti ja aika monta kertaa olen joutunut (tai itseni asettanut)hyväksikäytetyksi eli lypsetyksi ja se on loukannut.

Jos tämä on sitä kansainvälistymistä, niin saa minun puolestani moinen lypsykansainvälisyys  jäädä pois.
Olen kolikkoni heille antanut ja minun osaltani se riittää.

En haluaisi missään nimessä kovettaa itseäni, koska pelkään, että se vie osan herkkydestäni ihmisenä, mutta en aio antaa "kolikkoakaan enemmän mainitsemiini tapauksiin, enkä enää muillekkaan. Ainakaan kovin helposti.
Kotiani en heille anna, kutsukoot Ahtisaari kotiinsa kahville, jos tykkää.

Olenko rasisti.

Tabula Rasa

Rasismia on kaikki muu paitsi mokutus, joten olet täysi rasistinatsifasisti.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

matkamasentaja

Ajattele heitä verottajana, niin sielusi kovettuu ihan automaattisesti.
Ja muista, mitä useammin annat heille rahaa, sen kauemmin ja sitkeämmin he sinua vainoavat haitarimusiikilla ja ojentelemalla mukia.

jupeli

Quote from: Marshal_Mannerheim[Fin] on 16.09.2011, 14:33:50
Rasismia on kaikki muu paitsi mokutus, joten olet täysi rasistinatsifasisti.
No kiitti vaan titteleistä. Niillä pärjääkin pitkään.

Tommi Korhonen

Pullojen keräämisen sentään lasken positiiviseksi; resurssien hyötykäytöä ja alkeellista ansaitsemistakin.

Muut saat toki arvioida oman näkemyksesi mukaan. Minusta et ole rasisti vaan kokenut kohtaamista. Hyysärin mielestä varmaan olet.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Hamsteri

Parasiittimaisesti toimivat ryhmät kuten somalit ja mustalaiset muistuttavat oman yleismaailmallisen käyttäytymisemme paremmuudesta. Ehkäpä he siten saavat suomalaisen työssäkäyjän päivän tuntumaan rationaalisemmalta ja olemaan ylpeä tästä.

Joten ehkäpä epäsuorasti parasiitit tuovat enemmän onnea suomalaisten metafyysiseen vaakaan, kuin vievät sitä varaastelullaan, kerjäämisellään, ryöstöillään ja inhottavalla olemuksellaan!
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Lord Haw-Haw

Jokainen on uransa ja työpaikkansa valinnut, kyllä he lopettavat sitten kun kyllästyvät muusikon uraan ja löytävät paremman toimen vaikkapa kuparikauppiaana. Siihenasti jaksamisia.