News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Halla-ahon ehdokkuus ja Mäki-Ketelän henkilökohtaiset kotisivut

Started by JM-K, 25.04.2009, 09:05:20

Previous topic - Next topic

JM-K

Jostain syystä olen viime päivinä saanut useita yhteydenottoja, joissa minua kehotetaan päivittämään kotisivujani "paremmin Jussin ehdokkuutta ja valintaa myyviksi". Lisäksi olen saanut paljon ideoita siitä, miten niitä pitäisi päivittää.

Jottei nyt mene vellit ja puurot sekaisin, väännetään tämä heti rautalangasta:

Henkilökohtaiset kotisivuni ovat henkilökohtaiset kotisivuni, eivät Jussi Halla-ahon vaalisivut.

Ensi viikon aikana tuo sivu, jolla on kannattajakortti ja siihen liittyvää tietoa, poistuu kotisivuiltani.

Näillä näkymin en aio erikseen kotisivuillani mitenkään mainostaa Jussin ehdokkuutta. Tosin tämä on kyllä vielä harkinnassa. Mikäli päädyn siihen, että Jussia kotisivuillani mainostan, sinne tulee sivu, jolla yksinkertaisesti perustelen sitä, miksi itse aion Jussia äänestää. Tämä sivu poistuu sitten 8.6.2009.

Sen sijaan aion jatkaa normaalia vaalityötä kaduilla, internetissä ja mediassa Jussi Halla-ahon valitsemiseksi Europarlamenttiin 7.6.2009