News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2009-04-23 US blogi Teemu Lahtinen: Sananen siitä mitä kaikki odottavat

Started by tapio, 23.04.2009, 20:30:01

Previous topic - Next topic

tapio

Joko täällä on huomattu? Teemu on kirjoittanut arvoituksellisesti. Teemu osoittaa suuren kirjallisuuden tuntemuksensa, mutta minä en saa oikein selvää, mitä hän tarkoittaa.

http://teemulahtinen.blogit.uusisuomi.fi/2009/04/23/sananen-siita-mista-kaikki-odottavat-sanasen-sanottavan/#comment-896
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

Vasarahammer

Ehkä kryptinen ilmaisutapa johtuu siitä, että Teemu joutuu istumaan Timpan kanssa samassa kaupunginvaltuustossa.
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

Martel

Minusta hän ei näyttänyt tarkoittavan mitään. Kirjoitti jonkinlaisen yhteenvedon tapahtumista. Tuskin tässä kremlologia tarvitaan.

ElinaElina

Hienoa oivallusta! Draamaahan tämä on! Teemu kokeili uutta kirjoitustyyliä ja onnistui loistavasti!
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

Ano Nyymi

Quote from: Martel on 23.04.2009, 20:38:21
Minusta hän ei näyttänyt tarkoittavan mitään. Kirjoitti jonkinlaisen yhteenvedon tapahtumista. Tuskin tässä kremlologia tarvitaan.

Kyllä Teemun(kin) olisi hyvä jossain vaiheessa valita puolensa.

myötäjuoksija

Ihan selkeä yhteenveto tähänastisista tapahtumista näytelmämuodossa esitettynä. Vaihtelua, jännää.
Homman nousu on ihanaa, luonnollista ja väistämätöntä!

http://sverigedemokraterna.se

Eurooppalainen

Tuuuppaat sitten sopivassa valtuuston käytävätilassa sopivasti kylkiluidenväliin niin eiköhän puolue ja tasavalta ole pelastettu Caesarin kunnianhimolta.

Alpo

Quote from: Ano Nyymi on 23.04.2009, 20:45:34
Quote from: Martel on 23.04.2009, 20:38:21

Kyllä Teemun(kin) olisi hyvä jossain vaiheessa valita puolensa.

Äläs nyt. Jos Teemu on tarpeeksi "persu", hän voi tulkita tuon vakavana uhkailuna ja painostuksena. ;)

Mutta asiasta puhuen, olen itse asiassa jo jonkin aikaa odotellut Lahtiselta sekä Johannes Niemiseltä kannanottoja tähän koko jupakkaan. Selkeäsanaista kantaa ei pääosin hiljaisuuden keskeltä ole kuulunut. Mutta toisaalta en osaa paheksuakaan, koska ovathan he (puolueen aktiivijäseninä, tosin JN ilmoittaa US-blogissa olevansa sitoutumaton?) hieman hankalassa välikädessä. Molemmat näyttäisivät tänään tuoneen blogeissaan julki jonkinlaisen kannan, josta voisi jotain päätellä. Näyttäisi, että toinen pysyy neutraalina ja toinen seisoo Homman takana.

Oli miten oli, jokainen valitkoon itse oman kantansa ja se oikeus heille suotakoon, mutta sen kannan moni varmasti kuulisi mielellään - muidenkin merkittävämmässä roolissa olevien osalta.

reino

Quote from: Alpo on 23.04.2009, 21:00:53
Oli miten oli, jokainen valitkoon itse oman kantansa ja se oikeus heille suotakoon, mutta sen kannan moni varmasti kuulisi mielellään - muidenkin merkittävämmässä roolissa olevien osalta.

Tai jos kattellaan ihan rauhassa vaan. Tässä on tulossa paljon kaikkea mielenkiintoista, kuten persujen puoluekokous, jossa kuuluu kentän ääni. Sen ja eurovaalien jälkeen ollaan jo paljon viisaampia.

Jussi päättää maanantaina mitä päättää. Mutta minun mielestäni se ei edellytä, että kaikkien mahdollisten ihmisten on kiiruhdettava ottamaan siihen kantaa. Mitä se muille kuuluu. Paitti Sannalle tietty.  ;)

IDA

Quote from: reino on 23.04.2009, 21:46:47
Tai jos kattellaan ihan rauhassa vaan. Tässä on tulossa paljon kaikkea mielenkiintoista, kuten persujen puoluekokous, jossa kuuluu kentän ääni. Sen ja eurovaalien jälkeen ollaan jo paljon viisaampia.

Jussi päättää maanantaina mitä päättää. Mutta minun mielestäni se ei edellytä, että kaikkien mahdollisten ihmisten on kiiruhdettava ottamaan siihen kantaa. Mitä se muille kuuluu. Paitti Sannalle tietty.  ;)

Tästä asiasta on vaikea muodostaa selkeää, laajempaa kantaa. Soini ( ja puoluejohto ) ovat väärässä, se on selvää, mutta toisaalta varmaa tietoa ei ole siitä miten tähän on päädytty, koska pelin politiikkaan ;) ei ilmeisesti kuulu avoimuus.

Olisi kuitenkin typerää, jos Halla-ahon lista ja PS:n lista kamppailisivat vaaleissa verisesti toisiaan vastaan.

Vasarahammer

Quote from: IDA on 23.04.2009, 22:03:15
... pelin politiikkaan ;) ei ilmeisesti kuulu avoimuus.

Ei kuulu niin. Pelin politiikassa valehdellaan niin kauan, kunnes valheesta jäädään kiinni. Totuus kerrotaan vasta useamman valehtelukierroksen jälkeen.

Uskon enemmän puhtaasen suomalaiseen maastohiihtoon kuin Timo Soinin selityksiin.
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan