News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Tutkintapyyntöjä

Started by Jouko Piho, 26.04.2009, 18:14:56

Previous topic - Next topic

Jouko Piho

Pro Karelian tietojen mukaan ainakin yksi tutkintapyyntö on tehty poliisille Johan Bäckmanin ja Juha Molarin toimista (ei Pro Karelian toimesta).

Tähän mennessä on myös tiedossa kaksi kantelua kirkkoherra Juha Molarista Tuomiokapitulille.

Bäckman kertoi tänä aamuna blogissaan, että hän on tehnyt Pro Kareliasta, Tampereen tilaisuuden järjestäjästä ja Tampereen Seudun Tykistökillan puheenjohtajasta Yrjö Inkisestä ja Pro Karelian Veikko Saksista tutkintapyynnön. Soviet Story -elokuva kuulema kiihottaa kansanryhmää vastaan.

Jouko Piho

Clibanarius

On se niin kamalaa kun omasta ihannemaasta kerrotaan totuuksia. Oli ihan mielenkiintoinen dokkari vaikka puolet olikin venäjäksi/viroksi. On kyllä mielestäni häpeällistä, että vasta nyt aletaan tutkimaan veli-venäläisen toimia viime vuosisadan alusta, keskivaiheille saakka.

CaptainNuiva

Quote from: Piho on 26.04.2009, 18:14:56

Pro Karelian tietojen mukaan ainakin yksi tutkintapyyntö on tehty poliisille Johan Bäckmanin ja Juha Molarin toimista (ei Pro Karelian toimesta).

Tähän mennessä on myös tiedossa kaksi kantelua kirkkoherra Juha Molarista Tuomiokapitulille.

Bäckman kertoi tänä aamuna blogissaan, että hän on tehnyt Pro Kareliasta, Tampereen tilaisuuden järjestäjästä ja Tampereen Seudun Tykistökillan puheenjohtajasta Yrjö Inkisestä ja Pro Karelian Veikko Saksista tutkintapyynnön. Soviet Story -elokuva kuulema kiihottaa kansanryhmää vastaan.

Jouko Piho

Itse lähetin Piispainkokoukselle maltillisen sähköpostin, suurin piirtein näin:
Kirkko palkatkoon parhaaksi näkemiään kirkkoherroja mutta katson että itse en ole valmis maksamaan osaltani kirkoööisverojen muodossa Molarin palkkaa.
Seuraan aikani tilannetta ja vedän sitten omat johtopäätökseni.

Eli kirkko puolestani vapaa valitsemaan tiensä ja niin minäkin.
Molarin kanssa samaan yhteisöön en aio pitkään kuulua.
Samassa sähköpostissa ilmoitin että en myöskään näe velvollisuudekseni huolehtia islmin-uskoisten tarpeista nimenomaan kirkon kautta ja tältäkin osin tulen tulevaisuudessa vetämään johtopäätökseni.

Summasummarum, jos ei kirkko ole keskimäärin sitä mitä sen oletaisin minua varten olemaan, eroan ja liityn vaikka Suuren Suomalaiseen Kirjakerhoon jos niikseen tulee.

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."