News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kouluissa opetetaan maahanmuttopeliä

Started by Rape_R, 09.09.2011, 06:51:29

Previous topic - Next topic

Rape_R

Monikultuuri aivopesu on loputonta. Tulee tässä ihan mieleen entisajat, kun radiosta tuli ohjelmaa suomalais-neuvostoliittolaisesta koulukirjantarkastuskomiteasta. Vieläkö tämä sama aines ohjaa miten lastemme perusopetus hoidetaan.

Näyttää ainakin huolestuttavasti siltä, että sama neuvostoliittoon uskova porukka on edelleen peräsimessä. Kun koelapuissa esimerkiksi puhutaan diktatuurista ja massamurhista pääsee siihen osastoon vain Hitler. Stalinin neuvostoliitto näytää olleen lasten tuomissa monisteissa ihan mukava paikka elää. Eikä näytä peruskouluamme juuri kiinnostavan Stalinin vainot ja ihmisten joukkotuhonta rakkaassa itänaapurissamme. Vaihteleeko sitten aivopesu koulukohtaisesti, en tiedä.

Tästä pelaamaan monikullttuuri peliä. Voi myös vastata kysymys visailuihin samassa pelissä.

http://www.kovatkertoimet.org/againstallodds/game.html

Wilho

Aivan mainio peli! Suomalaisten työkulttuurissa ei kuulemma osata keskustella, kun taas muissa osataan. Naapurit olivat joko rasisteja tai piilorasisteja.

Roope

Satuin eilen itsekin noille sivuille ja yritin arvailla niiden ikää ja alkuperämaata. Osa Suomen tilastoista oli vuodelta 2006. Moni osio käsitteli Ruotsia tai Norjaa. Peliosuudessa annettiin ymmärtää, että pakolaisuus johtuisi sortavan hallituksen vainosta väärien mielipiteiden vuoksi. Tällaisia pakolaisia saapuu Suomeen asti mitättömän vähän. Suurin osa saa oleskeluluvan muista humanitaarisista syistä. Ja jos ei saa, niin ehkä joku tarjoaa muutamaksi kuukaudeksi 600€/kk-työpaikan, jonka kautta hylätty turvapaikanhakija saa oleskeluluvan ja muuttuu tilastoissa työperäiseksi maahanmuuttajaksi.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

MoonShine

Vihersosialistimädättäjät ovat aikaa sitten huomanneet, että pienten lasten mieliä voi kaikkein helpoimmin kääntää ja vääntää haluttuun suuntaan.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Sanglier

En päässyt taikaseinän ääreen, koska olen idiootti joka juuttuu kiinni talojen nurkkiin eikä osaa kulkea kahta korttelia omassa kotikaupungissaan. En nyt kirjoittele enempää koska salainen poliisi hakkaa minua jalkapohjiin muristen argle bargle mmmbbbmmmbbgrrr.

MW

Quote from: MoonShine on 09.09.2011, 11:14:57
Vihersosialistimädättäjät ovat aikaa sitten huomanneet, että pienten lasten mieliä voi kaikkein helpoimmin kääntää ja vääntää haluttuun suuntaan.

"Näin naapurissa" tuli TV:stä, "maailma ja me" -lehteäkin tuli nähtyä, ei toki meidän nurkissa.

Huti tuli, komukat. Se ei naurattanut silloin, eikä naurata nyt, mutta vitsiksi havaittiin jo nuorella iällä. Teitte minusta kyynikon, paskiaiset.

op

Huh. Yhden kohdan jaksoin nyt testata, ennen kuin päätin terveyssyistä lopettaa. Luovuin kaikista oikeuksistani, rikollistin homot yms. ja silti "useat mielipiteeni olivat maan hallituksen vastaisia". Eikö tällöin ole asiat maassa ihan hyvin eikä sieltä tartte mihinkään kalppia  ;D

TJK

Pitäisi rakentaa itse maahanmuuttopeli. Läpi pääsee, kun osaa mennä sopivaan maahan ja sanoa tulevansa oikealta alueelta. Täydet pisteet saadakseen pitää maan kuitenkin olla vielä sellainen, että sinne saa jäädä väliaikaisen kriisin verukkeella pysyvästi asumaan ja jossa saa parhaat vastikkeettomat tuet.

Nykyiset turvapaikanhakijat olisivat hakoja siinä pelissä.

nitkunatku

Eräässä kohdassa sanottiin: "Liikkuminen rajojen yli luo avoimen yhteiskunnan." Herranjumala, millaisen hinnan olemmekaan saaneet maksaa tästä avoimesta yhteiskunnasta.
Nyt tai joskus toiste.

Leso

On se hyvä että tulin syntyneeksi Suomeen.
En kerta kaikkiaan päässyt kaupunginkulmilta pois kun en ummartanut miten niitä nuolinäppäimiä ois pitäny käyttää. Pyörin ympyrää valokeilassa.  :-[

Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Parsifal

Jos alkaa kyllästyttää, niin tässä toinen monikulttuuripeli:

http://nerdnirvana.org/g4m3s/kaboomthesuicidebombinggame.htm

Ukkoa ohjataan simppelisti vain siirtämällä kursoria oikealle tai vasemmalle. Napin painallus taas... no, kokeilkaapa itse!
Jos fiksut antavat aina periksi, ainoastaan idiootit saavat tahtonsa läpi.

"With the first link the chain is forged. The first speech censored, the first thought forbidden, the first freedom denied, chains us all irrevocably."

Eino P. Keravalta

Quote from: nitkunatku on 09.09.2011, 23:59:34
Eräässä kohdassa sanottiin: "Liikkuminen rajojen yli luo avoimen yhteiskunnan." Herranjumala, millaisen hinnan olemmekaan saaneet maksaa tästä avoimesta yhteiskunnasta.

Asiahan on juuri päinvastoin: rajojen yli liikkuminen tuhoaa avoimuuden. Tämä on nähty Suomessakin. Kiitos maahanmuuton, sananvapautta ja demokratiaa on kavennettu, ihmisiä raahattu näytösoikeudenkäynteihin, lainkäyttöön on luotu kaksoisstandardit, öisillä kaduilla ei enää voi liikkua ja ovet täytyy pitää lukossa vaikka olisi itse kotona.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Leso

Quote from: Parsifal on 11.09.2011, 05:51:04
Jos alkaa kyllästyttää, niin tässä toinen monikulttuuripeli:

http://nerdnirvana.org/g4m3s/kaboomthesuicidebombinggame.htm

Ukkoa ohjataan simppelisti vain siirtämällä kursoria oikealle tai vasemmalle. Napin painallus taas... no, kokeilkaapa itse!

Kokeilin just. Peliä osasin pelata, mutta olin aika pettynyt tuloksiin...  :roll:
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.