News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

.

Started by Julkkikset.fi, 06.05.2009, 04:41:32

Previous topic - Next topic

Julkkikset.fi

.
.

salieri

Julkkikset, et voi uskoa miten pihalla yli puolet Suomalaisista on. Jos ei aktiivisesti seuraa asioita netissä, saa esim sanomalehtien kautta täysin päinvastaisen kuvan maan asioista todellisuudessa.
Olen tämän huomannut varsinkin vanhemman väen keskuudessa niin maalla kuin kaupungissa, on kuin puhuisi eri maan asukkaan kanssa.
Kuitenkin iäkkäämpää väkeä on paljon ja pitäisi jotenkin saada heille ymmärrettävää infoa maan tilasta ja varsinkin maahanmuutosta.
Nimenomaan vanhempi väki äänestää mukavaa, he eivät yksinkertaisesti osaa muuta, järkevä ja kriittinen on heille uhka.
Itse äänestän minulle sopivaa ja järkevää ehdokasta, mukavuuden vaikutus noin 3%.

JR

Minä äänestän mieluummin mukavaa, kuin vitumaista tyyppiä. Mukava ja taitava on poliitikkotyyppinä kaikkein aikaansaavin henkilö. Vittumaisia aina oikeassaolevia änkyröitä kokoomuslaisia on tullut riittävän monta vastaan. Kauhea pätemisentarve ainoana aseena. Politiikka on yhteispeliä.

Kazakstan

Quote from: JR on 06.05.2009, 08:11:40
Minä äänestän mieluummin mukavaa, kuin vitumaista tyyppiä. Mukava ja taitava on poliitikkotyyppinä kaikkein aikaansaavin henkilö. Vittumaisia aina oikeassaolevia änkyröitä kokoomuslaisia on tullut riittävän monta vastaan. Kauhea pätemisentarve ainoana aseena. Politiikka on yhteispeliä.

Näin juuri! Hyvänä esimerkkinä mainittakoon Niinistö, joka on sekä mukavanoloinen että jämäkkä. Joustamattomasta änkyrästä, joka toimii pelkän negaation kautta, tulee mieleen lähinnä maanpetturi-putkimies Lipponen.

Iiro Iso-Ilomäki

Mukavuus on voi olla plussaa, mutta yleensä se on vain nuoleskeleva peite sille ettei saa mitään aikaiseksi.

"Jaadijaadijaadijaaa, oi kun teillä on ihana uusi mekko rouvaseni!"

"Hirveän kiltti mies, tuota minä äänestän."
Loppujen lopuksi, olemme vain vain lihaa ja verta.

Atte Saarela

Luultavasti esim. persut olisivat varteenotettavampi hallituskumppani jos voitaisiin luottaa siihen, että yhteistyö toimii.. Suhtaudun kyllä hyvin skeptisesti siihen että persut pääsisivät hallitukseen.