News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Veikko Vallin jättää Suomen Konservatiivit

Started by Hommaforum Admin, 08.04.2009, 12:03:02

Previous topic - Next topic

Jack

Quote from: tommi on 15.05.2009, 17:51:35
Onko Taina Lintula jättänyt Konservatiivit?

http://tainalintula.blogit.fi/ilmoitus-tyonantajille/
QuoteMinulla ei ole mitään tekemistä perussuomalaisten, Jussi Halla-ahon tai muiden maahanmuuton vastustajien kanssa.

Olen turvallisen, kansainvälisen ja monimuotoisen Suomen kannattaja. Vastustan jyrkästi kaikenlaista rasismia.

Kaikki netistä vapaasti nimelläni googletetut mielipiteet eivät välttämättä ole itseni kirjoittamia toisin kuin tässä omassa virallisessa blogissani olevat mielipiteet.

En ole poliittisesti aktiivinen enkä kuulu mihinkään puolueeseen.

Ps. Mistä lähtien Hallis on alkanut VASTUSTAA maahanmuuttoa? ???

Mistä tavallinen internetissä surffaaja voi tietää, mikä on totta ja mikä on hämäystä ja mikä on petosta, jos tieto on ristiriitaista.

Koska tunnetaan paljon väärennettyjä blogeja, joista on jaettu oikeuden tuomioitakin, eikö ole mahdollista, että satunnainen lukija voisi pitää "minulla ei ole mitään tekemistä Halla-ahon kanssa" -julistusta väärennöksenä varsinkin jos hän on sattunut katsomaan Youtubesta videon, jossa kirjoittaja osallistuu yhdessä Halla-ahon kanssa vierailijana TV-ohjelmaan ja kirjoittaa Aamulehteen seuraavasti: Jussi Halla-ahoa pyydettiin allekirjoittaneen toimesta viime vuoden lokakuussa mukaan "Suomen Republikaaninen Puolue" - työnimellä kulkevaan kokoontumiseen lukuisten muiden poliittisesti aktiivisten henkilöiden lisäksi.

Entä mitä tarkoittaa, "en ole poliittisesti aktiivinen". Hanke uuden poliittisen puolueen perustamiseksi ei siis ole poliittista aktiivisuutta? Vai tarkoitetaanko epäaktiivisuudella sitä, että ei käydä äänestämässä? Tai että kirjoitetaan blogiin vain muodista, koirista ja matkailemisesta, mutta ei politiikasta? Aika poliittisia ne jutut tuntuvat joka tapauksessa olevan.

Ehkä minunkin pitäisi antaa julistus, jossa totean, että Googlesta mahdollisesti löytyvät juttuni eivät ole oikeasti minun kirjoittamiani, ja vaikka ne olisivatkin, en ole sitä mieltä mitä olen kirjoittanut. Niin, että työnantajat, älkää välittäkö sekoiluistani. Olen sitä mieltä, mitä mieltä haluatte minun olevan.

Jos olisin työnantaja, palkkaisin ehkä mieluimmin ihmisen, joka seisoo sanojensa takana, vaikka ne olisivat epäkorrektejakin. Kovin nopeat mielipiteen muuttamiset ja poliittisten siltojen polttamiset, eivät anna kuvaa erityisen lojaalista työntekijästä.

Tietenkin jokainen voi muuttaa mielipiteitään. Minäkin olen muuttanut joissakin asioissa, kun uudet faktat ovat saaneet ajattelemaan asioita hieman uudelta kannalta. Tietty mielipiteiden uudistuminen on merkki siitä, että ajatellaan, eikä olla jämähdetty aatteiden juoksuhautoihin tai kaatopaikalle. Mutta kovin nopeat ja tiheät takin kääntämiset ovat silti epäilyttäviä.

conlib

Mielestäni oli sääli että Vallin lähti SK:sta, jotenkin sen jälkeen hanke ei ole enää niin mielenkiintoinen.