News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Terveisiä Keurun juhannuksesta...

Started by Ulkopuolinen, 24.06.2012, 18:00:12

Previous topic - Next topic

Ulkopuolinen

Kävimme Helluntalaisten kesäkonferenssissa Keurulla nyt Juhannuksena...

Tabula Rasa

Tapahtuma tuttu, vaikken siellä tänä vuonna ollutkaan. Uskovissa jakautuminen pääosin kahtia mitä itse olen seurannut, vanhoilliset ovat hyvinkin nuivaa sakkia, ja sitten uudistusmieliset(homomessuajat yms) ovat taas äärimocuja. Se vain että ihmiset alkavat olla oikeasti aika kyrpiintyneitä uskontoihin. Mikäli uskonto tarjoaisi paljon hyvää ja vähän haittapuolia, mutta nykyisessä päinvastaisessa tilanteessa harkinnassa on olisiko kaikkien uskontojen kieltäminen aiheellista.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

nuivanniemi

Quote from: Marshal_Mannerheim[Fin] on 25.06.2012, 00:05:57
Tapahtuma tuttu, vaikken siellä tänä vuonna ollutkaan. Uskovissa jakautuminen pääosin kahtia mitä itse olen seurannut, vanhoilliset ovat hyvinkin nuivaa sakkia, ja sitten uudistusmieliset(homomessuajat yms) ovat taas äärimocuja. Se vain että ihmiset alkavat olla oikeasti aika kyrpiintyneitä uskontoihin. Mikäli uskonto tarjoaisi paljon hyvää ja vähän haittapuolia, mutta nykyisessä päinvastaisessa tilanteessa harkinnassa on olisiko kaikkien uskontojen kieltäminen aiheellista.

Ei tule onnistumaan. Ellei lähdetä genetiikalla poistamaan uskonnollisuusgeenejä ihmisistä.

Sitä paitsi, uskovaisethan lisääntyvät kaikkein nopeiten, ja ateistit taas uhkaavat kuolla sukupuuttoon tätä menoa. Joten tulevaisuudessa maailmasta tulee vieläkin hartaamman uskonnollinen.

Teollisuusyhteiskunnan kaaduttua ihmisten ainoa toivo on yläkerrassa.
Baruch haba b'Shem Adonai