News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2009-03-27 IL: Rikollisesta nettimateriaalista vinkkaminen helpottuu

Started by etnis, 27.03.2009, 10:53:27

Previous topic - Next topic

LW

Quote from: Superprole on 29.03.2009, 13:41:43Mikä tässä kirjoituksessa siis särähti korvaan niin että siitä pitäisi ilmoitus tehdä? Noinhan tuo asia menee.
No joo, kaiketi prostituoitujen asiakkaina saattaa käydä muitakin kuin 50+ vuotiaita tai pahanhajuisia..

Minä ainakin saan siitä aika selviä hienovaraisia viboja, että se on niinkun jotenkin loukkaava. Minua myös loukkaa syvästi se, että sinä tuolla tavalla menet kyseenalaistamaan ihmisten loukkaantumisia. Kehtaatkin. Mitään perusteluja millekään ei tietenkään tarvita, sillä fiilis jonkin loukkaavuudesta riittää. Mutta, koska olen niin eettinen, niin alennunpa kertomaan, että Moilanen esittää tuossa selvästi harhaanjohtavan ja yleistävän, Illmanin fatwan mukaan siis panettelevan, väitteen. Taitaa olla vielä solvaavakin, koska vaikka se joissain tilanteissa pitäisikin paikkansa, minulla on tosi vahva mutufiilis siitä, että Moilanen on esittänyt sen loukkaamistarkoituksessa. Jos ei, niin hän epäilemättä voi todistaa sen. Se ei ole ihan selvää, ovatko keski-ikäiset miehet tai prostituoitujen asiakkaat kiihotuslain kattamia "rinnastettavissa olevia kansanryhmiä", mutta ei tällaisten mitättömien detaljien voi antaa jarruttaa edistyskulkua kohti parempaa ja humaanimpaa yhteiskuntaa. Miksei Vanhanen ole jo pyytänyt anteeksi?

Homma-foorumille voisi muuten tällaisena yleishyödyllisenä toimenpiteenä asentaa automaatin, joka tekee viestin lähettämisen yhteydessä siitä samantien ilmiannon. "Tämä on fasistinen kirjoitus ja nimimerkki X on fasisti!"
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

Ksenofobi

Nythän pitää sitten jatkossa ilmiantaa myös Hesarissa ja muissa lehdissä olevat olevat jutut joissa  sanotaan esim. että maahanmuuttajat eivät työllisty niin hyvin kuin kantasuomalaiset. Tuohan on niin selvää rasismia kuin olla voi!

Se on nollatoleranssi rasistiselle kirjoittelulle!

Perttu Ahonen

Kuten todettua, on vallanpoliitikolla tai poliittisin perustein työnsä saaneilla henkilöillä pää sitä varten, että se estää selkärankaa valumasta helmasta/puntista kohti isänmaan vetovoimaa.

Kohta varmaankin perustetaan se totuudenministeriö ja ilmiantoministeriö, sekä sisäänheittoministeriö.

Mallia otetaan NeuvostoVenäjästä ja Itä-Saksasta: Ilmianna naapurisi, työtoverisi, veljesi, siskosi, vaimosi, miehesi, lapsesi, vanhempasi, mummosi, vaarisi,  kaverisi .. joku jonka tunnet nimeltä/nimimerkiltä.

Ilmiannot olisivat pisteytettyjä ja esimerkiksi oman lapsensa ilmiannosta saisi täydet bonuspisteet.  Riittävän pistemäärän saavutettua saisi "tunnollinen aktivisti" hienon rinta/hihamerkin, jossa Neuvostoliiton EUvostoliiton-lipun sisälle olisi kuvattuna Marx-Lenin-Jung Marx-Kalergi-Stubb figuurit.. minimi ilmiannoista saisi jonkun ko. esimerkin rintakuvalla varustetun rintaneulan.

Jos Euvostosuomalainen ei tee ilmiantoja lainkaan, on syytä epäillä häntä isänmaalliseksi ( määrite isänmaallinenn tullaan myöhemmin kriminalisoimaan sovinistisena ja sen mainitseminen julkisesti tulee ilmiannon piiriin) maahanmuuttokriitikoksi tai heidän kollaboraattoriksi.

P

Quote from: Toofast24 on 28.03.2009, 09:40:18
QuoteVähemmistövaltuutettu on pyytänyt sisäministeriötä perustamaan juuri tällaisen vihjejärjestelmän nettirasismia varten. Valtuutettu saa herjaavista kirjoituksista runsaasti ilmoituksia netin käyttäjiltä.

"Kävimme aiemmin ilmoitukset itse läpi ja teimme tarvittaessa tutkintapyyntöjä poliisille. Nykyisin aineistoa on niin paljon, etteivät resurssimme enää riitä", vähemmistövaltuutettu Johanna Suurpää kertoo.

Vähemmistävaltuutettu Suurpää näyttää hääräävän tässäkin asiassa taustalla!

Jenkeillä on Echelon. Johanna haluaa oman Suurkorva-järjestelmän, joka kuulee illmanismin "ääneen lausumatta"- opin vastaisen monikulturisminvastaisen purinan vaikkapa suljetusta suihkusta.. ja piipaa rassisti tuomiolle ajatusrikoksesta..

Näppärää.

Eikun takomaan anonyymina red buttonia oikein olantakaa. Pelastetaan Suomi lamalta ilmiantamalla niin paljon tavaraa netistä, että Johanna joutuu palkkaamaan 100 000 ilmoitusten tutkijaa. Ja valtio maksaaa palkat, jolloin saadaan verotuloja ja suuret voitot!

Muutetaan Suomi ilmiantojen tutkimisesta ja pakolaiskeskuksista elantonsa saavaksi taloudeksi! ;D
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Kokoliha

Quote from: LW on 29.03.2009, 15:29:55
Quote from: Superprole on 29.03.2009, 13:41:43Mikä tässä kirjoituksessa siis särähti korvaan niin että siitä pitäisi ilmoitus tehdä? Noinhan tuo asia menee.
No joo, kaiketi prostituoitujen asiakkaina saattaa käydä muitakin kuin 50+ vuotiaita tai pahanhajuisia..

Minä ainakin saan siitä aika selviä hienovaraisia viboja, että se on niinkun jotenkin loukkaava. Minua myös loukkaa syvästi se, että sinä tuolla tavalla menet kyseenalaistamaan ihmisten loukkaantumisia. Kehtaatkin. Mitään perusteluja millekään ei tietenkään tarvita, sillä fiilis jonkin loukkaavuudesta riittää.

Nimen omaan näin. Ei siis ole myöskään merkitystä sillä, vaikka itse en kuulukaan änkyrä-moilasen luettelemiin viiteryhmiin. Tunnen velvollisuudekseni loukkaantua kaikkien 50-vuotiaiden toimitusjohtaja-perheenisien, ja myös kalapuikkoviiksisten kansanedustajien - joilla itse asiassa olisi aidosti täydet syyt loukkaantua Moilasen väitteestä - puolesta. Ja vaikka en heidän puolestaan loukkaantuisikaan, niin ounastelen hiukan, että kyllä tuosta joku saattaa loukkaantua, ja sehän on asian pointti.

Oikeastaan valtakunnansyyttäjän virastoon, vähemmistövaltuutetun toimistoon, tai vaikkapa oikeusministeriöön olisi suotavaa perustaa virallisen Valtiollisen Ammattiloukkaantujan virka esikuntineen. Jättipäälle tulee muutoin vielä paha stressi, ja menee jatkuvasti ylitöiksi. Millä ihmeellä jättipää muuten voi venyä hoitamaan ydinbisnestään, ja sitä paitsi onhan meillä työaikalakikin?

Ymmärtänet, hyvä Superprole, että olemme Suomessa vuonna 2009 astuneet aivan uuteen aikakauteen, eikä menneisyyden ajattelutavalla korvaan särähtämisistä tai jostakin sananvapaudesta ole enää merkitystä.

Tähän uuteen aikakauteen JSN:n päätös, jonka mukaan asiayhteydestä irroitettujen lauseiden lainaaminen ja niihin vetoaminen on jopa suotavaa, antaa tukevan lisämausteen. Ensimmäisenä on luonnollisesti ilmiannettava JSN itse. On myös huomattava, että jatkossa kukin voi itse tulkita, mikä on se kokonaisuus, joka kyseisen ilmiannettavan kirjoittajapoloisen teksteistä käy ilmi. Kirjoittajan itsensä näkemyksellä asiaan ei ole merkitystä, selitelköön asiaa hovissa.

Edit: pilkkuerotiikkaa

Sosiaalinen konstruktio

Quote from: P on 29.03.2009, 16:45:05

Eikun takomaan anonyymina red buttonia oikein olantakaa. Pelastetaan Suomi lamalta ilmiantamalla niin paljon tavaraa netistä, että Johanna joutuu palkkaamaan 100 000 ilmoitusten tutkijaa. Ja valtio maksaaa palkat, jolloin saadaan verotuloja ja suuret voitot!

Muutetaan Suomi ilmiantojen tutkimisesta ja pakolaiskeskuksista elantonsa saavaksi taloudeksi! ;D

Eiköhän tästä tosiaan joku tuon tyyppinen kansanliike saada aikaiseksi sitten kun kyseinen vasikointijärjestelmä on käytössä. Itse ainakin aion ilmiantaa sen minkä ehdin.

Onko kukaan muuten huomannut mitään kansainvälistä uutisointia tästä Suomen DDR-meiningistä?

Kokoliha

Quote from: Superprole on 29.03.2009, 13:41:43
Mikä tässä kirjoituksessa siis särähti korvaan niin että siitä pitäisi ilmoitus tehdä? Noinhan tuo asia menee.

Ööö...hetkinen. Tarkoittako tuo, että myös sinun mielestäsi seksipalveluja käyttää leegio 50-vuotiaita toimitusjohtaja-perheeisiä, jotka ovat pahanhajuisia, lihavia, sian lailla hikoilevia etc. Ja että kalapuikkoviiksiset kansanedustajat ramppaavat huorissa? Ja että tämä on kaikkien niiden (mies)poliitikkojen, jotka vastustivat seksin täysostokieltolakia, motiivi?

Joo sitähän tuo nyt kaiketi tarkoittaa, tai ainakin jotain sinnepäin. Ottakoon Jättipää selvää. Hemmetti, nythän alkaa tulla jo jonoa. Heti kun olen ehtinyt ilmiantaa Tulva-lehden, AnneMoilasen, JSN:n, Kaleva-lehden, Hesarin, YLEn, jne. niin ilmiannan luonnollisesti myös sinut. Ja jos en väärin muista, niin nimim. "Mulukku" kehtasi blogissaan taannoin aprikoida jotakin sellaista, että kaupunkilaiset ovat parempia autolla ajajia kuin maalaiset! Törkeää! Tämä ei jää tähän!

(Saamari, tästä postauksesta valitut lauseet lainaamalla joudun toki ilmiantamaan myös itseni)  ::)

Närästää

Sehän on hyvä kun tulee tämmöinen vinkkipaikka mihin voi vihjaista maahanmuuttajien tekemiä konnuuksia (niitä piisaa).Ei tarvi mennä todisteleen oikeuteen. Voit saada isomman tuomion kuin asianomainen.Tulen valppaasti käyttämään tätä mahdollisuutta!Pitää vain huolehtia että viranomaiset myös tutkivat tehdyn vihjeilmoituksen.Sehän pitäisi olla niiden velvollisuus.

Mulukku

Quote from: Sosiaalinen konstruktio on 29.03.2009, 16:52:46
Onko kukaan muuten huomannut mitään kansainvälistä uutisointia tästä Suomen DDR-meiningistä?

Sitten kun saan syytteen tuosta mitä kirjoitin ruotsalaisista, ilmoitan kyllä siitä kaikkiin kansainvälisiin uutisvälineisiin.

Anti-

TUUT TUUT! Nyt olisi poliisin nettimateriaalirasismivihjesivulle kiireellistä asiaa. Onkohan linjat jo auki?!

Suomen Huippumalli-ohjelma nelosella. Sarjan ensimmäinen jakso ja kamerunilainen Blanche rikastutti meitä suomalaisia seuraavilla ihanilla ja monikulttuurisilla lauseilla joille nelosen päättäjät näyttivät vihreää valoa.

http://nettitv.nelonen.fi/default.asp?videoID=570&vd=11&cc=1

"On siellä semmosia tyttöjä joita kuristaisin ihan heti, niinkun silmänräpäyksessä. Janina on semmonen"

"Mä oon sitä mieltä että Suomen huippumalli vois olla tummaihonen. MIKS EI?!
Et pitää mennä asenteella, et no JUMALAUTA MINÄ NYT TULIN JA OON TÄÄLLÄ PYSYÄKSENI!! Että että ku tummaihosissa on kummiski paljon enemmän asennetta kun suomalaisissa."

Jos joku suomalaisista kilpailijoista olisi uhkaillut kanssakilpailijaansa kuristamisella ja kommentoinut omaa ihonväriään ja kehunut itseään ja koko valkoihoista maailmaa paremmaksi jossain asiassa kuin tummaihoiset niin luulenpa että tyttö olisi leimattu ja ristiinnaulittu jo aikoja sitten Suomen suurimmaksi rasistiksi ja häpeäpilkuksi. Rasismiahan voi tietenkin harjoittaa vain ja ainoastaan valkoinen ihminen, muut saa sitten ihan luvalla sanoa ihan mitä tahansa.  :roll:

MW

Täytyisi saada enemmistövaltuutettu Juhani Pienpää aktivoitumaan... ;D

IDA

Helsinkiin pitäisi pystyttää Pavel Morozov - patsas.

Ilmiantajien kannattaa muistaa, että nimettömyys on pelkkä illuusio ja poliisi kyllä selvittää vaivatta mistä osoitteesta ilmianto on tullut. Ilmianto taas todistaa, että ilmiantaja on altistunut epäkorrektien sivujen vaikutukselle, ehkä jopa aktiivisesti hakeutunut lukemaan niitä. Pidä huolta, sinua valvotaan.

MW

Quote from: IDA on 19.04.2009, 01:46:39
Helsinkiin pitäisi pystyttää Pavel Morozov - patsas.

Hmm, jos jäljelle jäänyt, noitahan voisi saada raaka-aineen hinnalla entisestä itäblokista. DEMLA voisi lanseerata Morozov-palkinnon ansiokkaasta vaientamisesta. Foneettisille tamperelaisille tarvittaisiin Morozov-figuuri joka nurkkaan.

Il(l)m(i)an(na). Nomen est omen. I'll get me coat. Hyvää yötä, olkoon Homma kanssanne.