News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2009-04-17 Pohjalainen: pakomatka Irakista pohjanmaalle maksaa 17 000 euroa

Started by EL SID, 18.04.2009, 15:02:32

Previous topic - Next topic

RP

Quote from: VarjoNaakka on 22.04.2009, 07:32:35
Ei minulla ole koskaan ollut edes tuon 10 000 dollarin edestä euroja tilillä. Pakolaiset ovatkin rikkaampia kuin minä?

Rahan keräys sukulaisilta lienee tyypillistä. Jos oleskelulupa myönnetään, niin sijoitetulle pääomalle saa rahalähetystön muodossa tuottoa (niiden sukulaisten osalta, jotka eivät täytä "perheen[yhdistämis]jäsenen" kriteerejä)
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Miniluv

Quote from: VarjoNaakka on 22.04.2009, 07:32:35
Ei minulla ole koskaan ollut edes tuon 10 000 dollarin edestä euroja tilillä. Pakolaiset ovatkin rikkaampia kuin minä?

Suomi on näköjään yritettävä pitää kunnossa, kun ei ole tuollaisia rahoja paeta minnekään.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Kala

Aikamoisia hädänalaisia turvapaikanhakijoita, kun pystyvät realisoimaan omaisuutensa ennen lähtöä, ja yleensäkin on omaisuutta. Minä en saisi 17 000 euroa kokoon, vaikka täällä ihmisillä on monta kertaa enemmän varallisuutta kuin kehitysmaissa ja oma käteenjäävä varallisuuteni voi vastata kehitysmaassa asuvan koko vuoden ansiota.

EL SID

Quote from: Kala on 22.04.2009, 11:21:24
Aikamoisia hädänalaisia turvapaikanhakijoita, kun pystyvät realisoimaan omaisuutensa ennen lähtöä, ja yleensäkin on omaisuutta. Minä en saisi 17 000 euroa kokoon, vaikka täällä ihmisillä on monta kertaa enemmän varallisuutta kuin kehitysmaissa ja oma käteenjäävä varallisuuteni voi vastata kehitysmaassa asuvan koko vuoden ansiota.

sehän tässä onkin ironista. mouhkataan vain köyhistä pakolaisista joilla on kuitenkin varaa maksaa kymmeniä tuhansia matkoista....

entäpä ne, jotka ovat todella hädässä? kenellä heistä on varaa matkustaa "turvaan"