News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2011-07-29 MTV3: Kiviniemi: Puoluejohtajilla vastuu omiensa vihapuheista

Started by Saippuakupla, 29.07.2011, 17:40:35

Previous topic - Next topic

Fincum

Quote from: Lemmy on 30.07.2011, 11:26:16
Ottavatko nyt poliitikot vastuun muka omista paskapuheista?  :o

Odotan malttamattomana, milloin P. Arhinmäki älyää vaatia T. Soinia ja Persuja vastuuseen omista huuteluistaan.

QuoteVuonna 2007 Ilta-Sanomat puolestaan kertoi Arhinmäen nimittäneen Suomi-Serbia -ottelussa serbikannattajia murhaajiksi
Liika raha on vähemmistön ongelma, mutta ei heitäkään pidä unohtaa.

thinkingmind

Quote from: acc on 30.07.2011, 11:20:17
Quote from: Jesse on 29.07.2011, 18:13:03
on se vaan jännä, että kun tulee esim. brittiläisen tv-kanavan esittämä salaa kuvattu dokumentti siitä, minkälaisia vihapuheita imaamit moskeijoissa saarnaavat niin mistään vihapuheista ei kuitenkaan ole kyse. "Sehän kuuluu heidän kulttuuriinsa, että vihataan juutalaisia ja halutaan satuttaa länsimaalaisia kristittyjä. Mitäs kulttuurirasisteja me muka olisimme".
Naurettavaa pelleilyä. En pysty uskomaan, että tämä sama sirkus jatkuu vuodesta toiseen.

Olisiko kellään linkkiä edellämainittuun salaa kuvattuun vihapuheeseen. Linkille voi olla käyttöä muun muassa nettikeskusteluissa.

Channel4 on tehnyt monta dokkaria moskeijoista Briteissä.
Katsotuin kaupallinen kanava briteissä.

Youtubessa löytää hakusanalla channel4+mosque

Tässä yksi niistä:

Dispatches - Lessons in Hate and Violence - Islam

http://www.youtube.com/watch?v=tZ0rsUofpQM

Varoituksen sana:
Näitä lataavat youtubeen monesti EDL ja BNP fanit ja youtube kommentit ovat välillä sellaisia että Hommassa tulisi ikuinen Banni.

Bonuksena brittiläinen muslimi uskonoppinut kertoo BBC-haastattelussa kuinka vain muslimit ovat viattomia joten kun muslimit tuomitsevat viattomien tappamisen niin he tuomitsevat vain muslimien tappamisen koska vain muslimit voivat olla viattomia.

http://www.youtube.com/watch?v=maHSOB2RFm4&feature=related

"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

Hippo

Mutta entäs jos puoluejohtaja itse ylistää vihahuudoissaan vaikka poliisimurhaajia?

thinkingmind

Quote from: LJT49/62 on 30.07.2011, 19:30:36
Quote from: Hippo on 30.07.2011, 19:22:41
Mutta entäs jos puoluejohtaja itse ylistää vihahuudoissaan vaikka poliisimurhaajia?

Sellainen puoluejohtaja on erotettava heti.

Muuten tuo Kiviniemen puheenvuoro on hänen reaktionsa keskustalaisten vaatimukseen olla esillä mediassa.

EI taida Vasemmistoliitto antaa potkuja Arhinmäelle vaikka hän häpeällisiä ja sairaita vihahuutoja huutelikin.

QuotePoliisit närkästyivät muutamia vuosia sitten, kun vasemmiston nuorisojohtaja Arhinmäki nähtiin jalkapalloseura Jokereiden katsomossa väkijoukon mukana herjaamassa heidän tapettuja kollegoitaan.

– Missä on Holsti ja missä on Palo, Steen Steen Christensen, kuului Jokereiden kannustushuuto.

Tanskalainen Steen Christensen oli surmannut teloittamalla poliisit Eero Holstin ja Antero Palon 1997. Jokereiden kannustusporukka yritti tuoda jonkinlaista jalkapallohuliganismia Suomeen ja huudolla haluttiin ilmeisesti reagoida poliisin toimintaan.

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=KAL_newssite%2FAMLayout&cid=1194688959768&p=1194626958999&pagename=KALWrapper

Kaikille suomalaisille mukaville ja rehellisille poliiseille terveisiä.
Mulla on asiat aina hoituneet asiallisesti kun olen poliisiin törmännyt vaikka joskus olenkin ollut aika tuiskeessa.

Poliisien puolesta haluan sanoa Paavo Arhinmäelle seuraavaa:
Mielestäni olet säälittävä pelle jonka kannattaisi hävetä kusipäistä käytöstään.

"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

farewell

Quote from: keskikasti on 29.07.2011, 20:55:19
missä niitä vihapuheita on?
Aivan, haluaisin itse jotain todisteita näistä lisääntyneistä vihapuheista. Pitääkö joku kirjaa esimerkiksi hommafoorumin sattunaisista "vihapuhe" viesteistä ja on huomannut, että vihapuhe viestit ovat nousseet vuoden aikana prosentuaalisesti vai miten voi vain havaita, että vihapuheet ovat nousussa?

törö

Quote from: Lemmy on 30.07.2011, 11:26:16
Ottavatko nyt poliitikot vastuun muka omista paskapuheista?  :o

Kiviniemellä tulee olemaan paljon vastuuta kannettavanaan jos noin pitkälle mennään.

Lahti-Saloranta

Seuraavassa kepun puoluekokouksessa Kiviniemi varmaankin kuulee vihapuheita ja niistä Kiviniemi on itse vastuussa. Saattaa käydä niin että vastuun kantamisen taakka tulee ylivoimaiseksi ja puoluekokous päättää siirtää sen kannon jonkun toisen harteille.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Lalli IsoTalo

Quote from: keskikasti on 29.07.2011, 20:55:19
missä niitä vihapuheita on?
Quote from: farewell on 30.07.2011, 19:52:06
Aivan, haluaisin itse jotain todisteita näistä lisääntyneistä vihapuheista.

Vihapuhekäsite ei ole mitään muuta kuin puhdasta totalitaarista vihaa sananvapauden suojaamia ihmisiä kohtaan.

Ei kannata lähteä mukaan peliin, jossa voi vain hävitä.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

nimetönkeskustelija

Vihreiden puheenjohtaja Ville Niinistö, vasemmistoliiton puheenjohtaja Paavo Arhinmäki ja ulkoministeri Erkki Tuomioja ovat sanoneet perussuomalaisten maahanmuuttokriittisen siiven lisänneen vihapuhetta Suomessa.

Jos lähdetään siis tälle tielle, niin täytyy kieltää:
-Vasemmistoaate, koska tiedetään että äärivasemmosto harrastaa väkivallantekoja ja ilkivaltaa
-Viheraate, koska viheraatteeseen liittyy eläinoikeusaktivismi ja sen puolen ääriliikkeet tekevät myös terroritekoja.
-jne
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?