News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Halonenkin jo pelkää

Started by jka, 28.07.2011, 10:53:57

Previous topic - Next topic

jka

MTV3:n aamutv:ssä haastateltiin aamulla Halosta. Haastattelusssa kysyttiin jossain vaiheessa pitäisikö suomalaisten poliitikkojen turvallisuuteen kiinnittää Oslon tapahtumien jälkeen erityistä huomiota. Selkeästi kasvojen väri valahti Halosen naamalla astetta valkoisemmaksi ja piti hetken kerätä ajatuksia. Sai siihen väännettyä jotain autojen pysäköinnin tarkkailusta hallintorakennuksien eteen.

Pohjoismainen lintukoto on nyt lopullisesti poissa kun selvisi, että Breivikin pääkohde oli Brundland. Eli poliitikot eivät ole enää pohjoismaissakaan turvassa edes poliittisen uran loputtua. Taisi Breivik onnistua terrorismin ensimmäisessä päämäärässä, pelon lisäämisessä.

Ammadeus

Arvojohtaja ei nyt tutise.Onhan hällä Pevtti ihmiskilpenä.

Hermo

Arvojohtajamme kyllä nyt liioittelee ja uhriutuu.  :facepalm: ...

..mutta on hyvin mielekiintoista katsoa, miten poliitikot jatkossa hoitavat esimerkiksi vaalityön kansan parissa. Viime keväänähän Oulussa kahvikuppi kaatui ja taisipa joku nappikin irrota.

sologdin

Nytkö se pohjolan lintukoto hajosi?  Entä Olof Palmen (1986) ja Anna Lindhin (2003) murhat Ruotsissa? Entä Göteborgin ja Malmön Rosengårdin mellakat?  Entä räjähdysmäisesti kasvanut ja raaistunut rikollisuus, tapojen ja moraalin romahtaminen, alkoholismi ja huumeet, myös Suomessa? Uskomukset tuntuvat palaavan melkoisen nopeasti viattomuuden asteelle.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Nuorison+riehunnasta+on+tullut+pysyv%C3%A4+ongelma+Malm%C3%B6ss%C3%A4/1135245578155

Mitä Haloseen tulee, presidentti on virkansa puolesta aina jonkun listalla.  Jos lähtee presidentiksi, henkilökohtainen riski on otettava huomioon, ellei ole tyhmä. Ketään ei siihen pakoteta. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
Jos en muitten kanssa mennä saa, kai yksinäni mennä saan.

die_banker

Voi tietysti Halosta pelottaa omankin nahan puolesta. Aika rohkeasti hän on kävellyt Seurasaaren maisemissa Pentin kanssa vain yhden henkivartijan kanssa. Toivotaan että uskaltaa jatkaa harrastustaan!
No näin se vain meni!

Lahti-Saloranta

Minusta tuntuu että Halonen pelkää eniten Tiitisen listan julkaisemista.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Ammadeus

Quote from: Lahti-Saloranta on 28.07.2011, 18:36:18
Arvojohtajasta maanpetturiksi

MoonShine

Taitaa olla listalla molemmat sosialistit.
Ensi keväänä se kait sitten julkaistaan.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

jka

Quote from: sologdin on 28.07.2011, 16:50:54
Nytkö se pohjolan lintukoto hajosi?
....
Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Niin, kaipa se lintukoto on hajonnut jo ajat sitten. Huomio oli oikeastaan Halosen puheessa ja olemuksessa kun puhe kääntyi hänen ja muiden poliitikkojen turvallisuuteen. Siitä tuli heti mieleen pelko. En ole vastaavaa nähnyt koskaan yhdenkään valtiopäämiehen ulosannissa. Enpä usko, että yksikään pohjoismainen poliitikko on ennen tätä vakavasti ajatellut, että tässä hommassahan voi oikeasti kuolla. Siinä mielessä Palmen ja Lindhin tapaukset eivät ole oikein varrattavissa tähän.

Masa76

Ei se, että Norjassa ammuttiin ihmisiä, vaan se, että Norjassa ammuttiin SOSIAALIDEMOKRAATTISIA ihmisiä herättää kauhua päättävässä rälssissä. Sisäpoliittiseen päätöksentekoon sotkeutuva ULKOministeri erkki tuomioja aseriisuntoineen on oiva esimerkki pelkotilan valtaamasta elitististä. Voisi Päivi Räsänen komentaa takapenkiltä ajamisen seis. 
"Kane seemed fine... " - Ellen Ripley

MoonShine

Tavja ei pelkää yhtään mitään, hänhän on Kallion giltsi ja 'koko kansan pressa'.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2000/02/12218/halonen-haluan-olla-koko-kansan-presidentti
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Punaniska

Halonen on nostettu presidentiksi laillisin menetelmin, ja nostajana on ollut naiivi, henkisesti laiska kansa.

Jos halosen valinta raivostuttaa jotakin, niin muiden potkimisen sijasta voi potkia omaa persettään, koska ei se ole halosen syy, että hän on pressana. Se on meidän syymme, ja ainoa, mitä voimme tehdä, on ottaa opiksi ja viisastua.

Siis halosen on turha huolestua, vaikka persoonaltaan käykin itse oikeasta vihapuhegeneraattorista. Olemme Suomessa, emme missään outojen kirkonpolttajahevareiden kehdossa. Se pato, mikä Norjassa on murtumatta, on meillä murtunut - olemme itse asiassa vapaampi maa nyt. Padon murtuminen on taannut sen, että random-narsistit eivät voi haaveilla ihailusta mielettömyyksiensä palkkana.

Meillä on muutoksia varten demokraattinen järjestelmä - ei aseet.

Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Eino P. Keravalta

Kyllä se on niin, että Suomen kansalla on syytä pelätä enemmän Halosta kuin Halosella Suomen kansaa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

MoonShine

Quote from: Punaniska on 28.07.2011, 23:26:05
Se pato, mikä Norjassa on murtumatta, on meillä murtunut - olemme itse asiassa vapaampi maa nyt. Padon murtuminen on taannut sen, että random-narsistit eivät voi haaveilla ihailusta mielettömyyksiensä palkkana.

Punaniska on oikeassa, Suomen pa$kapato murrettiin 17.4.2011 ja loppumuuri revitään 2015.

normi

Niin, on luonnollista, että nimenomaan demarit ovat hätkähtäneet, nyt vaan ovat tehneet sen alokasmaisen virheen, että ovat antaneet hätkähdyksen näkyä ja kuulua. Oikeasti olisi valtiomiesten ja ministereiden kuulunut osoittaa tyyneyttä ja sanoa, että kyseinen teko ei vaikuta meihin millään lailla jne.

Miksi Stoltenberg ei ole meidän pääministeri?

Mitenköhän nuo johtajamme pärjäisivät jos tulisi vaikka vuoden -39 kaltainen tilanne vastaan... miten minusta tuntuu, että iso osa nykyjohdostamme pakenisi vuorille ja jättäisi kansan oman onnnensa nojaan.  :-\
Impossible situations can become possible miracles

MoonShine

Eivät pärjäisi, ehkäpä Räsänen kuitenkin selviäisi pisimmälle, ihan pelkästään realistisuutensa takia.
Jos tuntemukseni osuvat oikeiksi, niin parempaa sisäministeriä ei olisi voinut valita tuosta eduskuntakokoonpanosta.

qwerty

Ehkä ämmä tiedostaa että Ceaucescun tie on edessä?

Sinä huilaat 21 päivää ja mietit mikä sopii ja mikä ei.

"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

Ammadeus

Halonen on nostettu presidentiksi laillisin menetelmin, ja nostajana on ollut naiivi, henkisesti laiska kansa.

Jos halosen valinta raivostuttaa jotakin, niin muiden potkimisen sijasta voi potkia omaa persettään, koska ei se ole halosen syy, että hän on pressana. Se on meidän syymme, ja ainoa, mitä voimme tehdä, on ottaa opiksi ja viisastua.

Siis halosen on turha huolestua, vaikka persoonaltaan käykin itse oikeasta vihapuhegeneraattorista. Olemme Suomessa, emme missään outojen kirkonpolttajahevareiden kehdossa. Se pato, mikä Norjassa on murtumatta, on meillä murtunut - olemme itse asiassa vapaampi maa nyt. Padon murtuminen on taannut sen, että random-narsistit eivät voi haaveilla ihailusta mielettömyyksiensä palkkana.

Halonen markkinoitiin ihmisille valheellisen imagon turvin...eli kansaa kusetettiin

MW

Quote from: Ammadeus on 29.07.2011, 01:08:24

Halonen markkinoitiin ihmisille valheellisen imagon turvin...eli kansaa kusetettiin

Jep jep, vain puolella silmällä politiikkaa aikaisemmin seuranneelle Halosen DDR-kytkennät paljastuivat vasta "vihapuhetta" uhkuvasta netistä. Hesari ei laajemmin uutisoinut.

matkamasentaja

Quote from: Lahti-Saloranta on 28.07.2011, 18:36:18

Ei varmaankaan omasta puolestaan (DDR intohimot on julkista tietoa) vaan julkisuuteen tulevien tovereidensa takia.