News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Vaikuta Keskustan vaaliohjelmaan

Started by Kazakstan, 14.04.2009, 12:44:30

Previous topic - Next topic

Kazakstan

Tässäpä uutta työsarkaa arvon nuiville.

http://www.verkkoapila.fi/opencms/opencms/apila/news/articles/3497.html

[Jutun lopussa olevasta linkistä pääsee vaikuttamaan.]

"Keskusta haluaa ihmiset mukaan päättämään puolueen Euroopan parlamentin vaaliohjelmasta.

Puolue on tuonut internetsivuilleen ehdotuksen eurovaaliohjelmastaan. Luonnoksen pohjan ovat tehneet keskustaopiskelijat ja keskustanuoret, ja siihen ovat tehneet omia ehdotuksiaan muun muassa keskustan eduskuntaryhmä ja europarlamentaarikot.

– Me nähdään puolueena, että kannattaa hyödyntää sitä valtavaa ideapotentiaalia, mitä ihmisissä on. Se sopii myös hyvin keskustan kansanvaltapuolueen ideologiaan, keskustan tiedottaja Matti Mönttinen sanoo.

Sivuilla voi kommentoida esimerkiksi demokratiaan, EU:n laajentumiseen, ulko- ja turvallisuuspolitiikkaan, aluepolitiikkaan, ilmasto- ja energiapolitiikkaan, sisäiseen turvallisuuteen, koulutukseen ja tasa-arvoon liittyviä asioita. Mönttinen korostaa, että tekstit on tarkoitettu keskustelun sytykkeeksi."

tusujusuu

Heh, vaikuttamaan!

;D

Keskustalla on vitsikästä porukkaa.
No tolerance for intolerance, no apology for being free.

"En yhdy siihen mitä sanotte, mutta taistelen viimeiseen asti sen puolesta, että voitte sen sanoa."

Hoff

"I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it" -Thomas Jefferson

metsämies

Viimeinen suomalainen

Vanhanen on vetänyt Keskustan vankkurit niin syvälle suohon, etteivät ne sieltä nouse. Naisjutut, herkkähipiäisyys mediassa, asiantuntemattomat lausunnot ammunnan harrastajista, eläkefarssi, asenne maahanmuuttoon jne jne. Masa on menneen talven lumia. Muistuttaa kovasti jo Lipposta ennenkuin potkittiin pois vallan kahvasta, ei kuuntele ketään - vähiten äänestäjiään. Valta turmelee.
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Marjukka Kaakkola

Ne on lukeneet hommaa!  :o
Vai onko vain sattumaa, että samanlaisia ajatuksia 'kansanvallasta' ja keskustelemisesta ja vaikuttamisesta internetin kautta syntyy yhtäaikaa muuallakin?

Miniluv

Tai sitten halutaan kopioida SDP:n viime vaalien suurmenestyksen tuonut "kerro meille unelmasi" (tai jotain sinne päin)-kampanja.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

MW

Quote from: Pera Kämmäri on 14.04.2009, 22:03:32
Vaikuttamisessa (kantasana vaikku) on selvästi kyse yrityksestä sabotoida Kokoomuksen Korva-kampanjaa.

...mutta Mattihan sanoi, että "turha kuvitella äänestämällä pystyvänsä vaikuttamaan..."

JR

Minä kun olen kepulainen, niin pakko sanoa, että Kepun äänestäjäkunta on varsin kansallismielistä ja vakaata väkeä, mutta poliittinen eliitti vetelee ihan omia suuntaviivojaan.

Kazakstan

Quote from: JR on 14.04.2009, 23:31:50

Minä kun olen kepulainen, niin pakko sanoa, että Kepun äänestäjäkunta on varsin kansallismielistä ja vakaata väkeä, mutta poliittinen eliitti vetelee ihan omia suuntaviivojaan.

Olisiko city-keskustalaisuus tehnyt keskustalaisuudelle sen minkä city-vihreys vihreydelle?

Ernst

Keskustalaiset ovat yleensä melko suoraselkäistä, yritteliäisyydessään kansainvälistä sakkia ja samalla nuivaa porukkaa. Eipäs siis vittuilla turhasta kepulaisille! Aiheesta passaa kenoilla vaikka minulle, mutta vain silmätysten ja oma nimi ennen käsirysyä ilmoittaen, kiitos!

Mutta asiaan mennäkseni, sekä demarit, kokoomus että kepu ovat kampanjoissaan kosiskelleet kansaa kyselemällä kukin omalla tavallaan, mitä ihmiset haluavat. Hyvä niin, jos kokoomuksenkin korvat kuulisivat ilman ladattua kuulolaitetta. Mutta miksi näillä suurilla puolueilla ei ole minkäänlaista halua suoraan demokratiaan? Kansanäänestyksiin kansalaisaloitteiden perusteella? Se olisi oikeaa kuulemista, mutta syrjäyttäisi ne meitä paremmin tietävät ja meidän verorahoillamme elävät elävät.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Pohjanpoika

Keskusta väki on äärikonservatiivistä porukkaa täällä pohjoisessa. Odotettavissa uskovaisten äänikato Johanna Korhosen EU-ehdokkuuden jälkeen ja Vanhasen naisjuttujen vuoksi. Veikkaan, että Kepu menettää yhden paikan EU-vaaleissa.

Antaa Kepun vain hoitaa Homman kotiin.

Mekaanikko

Tällainen kuva itsellenikin on kepulaisista jäänyt, ja tosiaan ihmettelen, mikä ihmeen hulluus se sitten pitää olla päällä, jos puoluejohtoon/eduskuntaan/hallitukseen asti etenee? Pakkoko se on alkaa heti katajaista junttikansaa mokuttamalla kurmottamaan?

Kazakstan

Minua hämmästyttää etenkin valtakunnantakinkääntäjä Matti Vanhanen. Kyseessä on sen luokan opportunisti ja tuuliviiri, että joskus kelmeä ajatus valtaa mieleni, ja pohdin, että onko Matti ihminen ollenkaan. Tai sitten hänen mielipiteensä ovat vain niin auttamattoman heikkoja, että jo heleä kevättuulen vire saa ne kääntymään päälaelleen. Tämähän olisi tietysti Homman kannalta erinomaista, sillä sen heleän kevättuulen sijaan Suomea kohtaa pian taifuuni. Matti on osoittanut, ettei hän jää tuleen makaamaan, joten opportunismia on takuulla ennemmin tai myöhemmin luvassa myös maahanmuuttoasioissa. Toivottavasti jo ennemmin.

Homma-foorumia päivystävälle Keskustan puolueväelle sellainen vinkki, että tässähän Keskustalla olisi mainio sauma kääntää laskussa oleva kannatus nousuun. Vaatimus maahanmuuttopolitiikan voimakkaasta kiristämisestä, ja, a vot, kannatus kääntyisi selvään nousuun.

Ernst

Quote from: Kazakstan on 15.04.2009, 00:50:54

Homma-foorumia päivystävälle Keskustan puolueväelle sellainen vinkki, että tässähän Keskustalla olisi mainio sauma kääntää laskussa oleva kannatus nousuun. Vaatimus maahanmuuttopolitiikan voimakkaasta kiristämisestä, ja, a vot, kannatus kääntyisi selvään nousuun.

Ja vaikkapa kepulaisissakin kimuleissa on osa lesboja, niin vinkkinä mainittakoon, että eivät suinkaan kaikki ole. Eikä jokainen kaupunkilainen kepupitäjästä muuttanut tyttö ole muuttanut sen takia...
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

MW

Quote from: Tinden on 15.04.2009, 01:19:49
Pääministerin suosio laski pohjalukemiin -kertoo netti-hs nyt.

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/P%C3%A4%C3%A4ministerin+suosio+laski+pohjalukemiin/1135245176738

No tämäpä yllätys! 2019 sitten perseet epäilijöiltä tervataan. Kalifaatti ei rettelöitsijöitä suvaitse, eikä tarvitsekaan, koska rettelöitsijät eivät ole suvaitsevaisia.

sydäri

Quote from: Kazakstan on 14.04.2009, 23:33:27

Olisiko city-keskustalaisuus tehnyt keskustalaisuudelle sen minkä city-vihreys vihreydelle?
Keskusta on itse lahjoittanut omat äänestäjänsä pois. Vanhanenkin valittiin puolueen johtoon, että saisivat enemmän ääniä Uudeltamaalta. Muutenkin Matin elämä tuntuu olevan, naistenlehti haastatteluineen, kuin imagotehtaan rakentamaa.
Voin hyvin kuvitella, kuinka pettyneitä maaseudun miehet ja naiset ovat entisen maalaisliiton nykyään ajamaan politiikkaan. Tämä kun vielä yhdistetään siihen, että pk-seudulla Keskustan politiikaksi mielletään maataloustukien ajaminen ja maaseudun tukeminen. -> Keskusta on menettämässä paikkaansa yhtenä suurista.
Perussuomalaiset tulevat hyötymään eniten näistä vapaaksi jäävistä äänestäjistä, loput jättänevät äänestämättä.
"Vi gillar olika" Elin Krantz

Ojanperä

Miten mulla on sellainen vieno ennakkoaavistus, että kaikki maahanmuuttoa vähän sivuavatkin ehdotukset tullaan kaikessa hiljaisuudessa sensuroimaan ö-mappiin?
"The Answer to 1984 is 1776."
-Alex Jones

Jouko

Quote from: Ojanperä on 15.04.2009, 11:52:34
Miten mulla on sellainen vieno ennakkoaavistus, että kaikki maahanmuuttoa vähän sivuavatkin ehdotukset tullaan kaikessa hiljaisuudessa sensuroimaan ö-mappiin?

Menisiköhän läpi sellainen ehdotus että miten Matin saisi alas barrikaadeilta? ;D Sitä henkeä taitaa kepun joukoissa olla.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Kaarle M.

Quote from: sydäri on 15.04.2009, 09:43:56
Keskusta on itse lahjoittanut omat äänestäjänsä pois. Vanhanenkin valittiin puolueen johtoon, että saisivat enemmän ääniä Uudeltamaalta. Muutenkin Matin elämä tuntuu olevan, naistenlehti haastatteluineen, kuin imagotehtaan rakentamaa.
Voin hyvin kuvitella, kuinka pettyneitä maaseudun miehet ja naiset ovat entisen maalaisliiton nykyään ajamaan politiikkaan. Tämä kun vielä yhdistetään siihen, että pk-seudulla Keskustan politiikaksi mielletään maataloustukien ajaminen ja maaseudun tukeminen. -> Keskusta on menettämässä paikkaansa yhtenä suurista.
Perussuomalaiset tulevat hyötymään eniten näistä vapaaksi jäävistä äänestäjistä, loput jättänevät äänestämättä.

Niin, tai sitten äänestävät kokkareita, jotka ovat ihan perinteisesti olleet viljelijämyönteisiä...

"En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia."

Timo Soini

Valitse käyttäjätunnus

Kannattajat ja rivimiehet lukee Pravdaa liian vähän ja johtotyypit liian paljon. Vähän saman sortin ongelma kuin luterilaisella kirkolla