News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2011-07-18 Ykkösen aamu-tv: vieraana PS:n uusi meppi Sampo Terho

Started by skrabb, 18.07.2011, 10:11:43

Previous topic - Next topic

skrabb

QuoteYkkösen aamu-tv: Vieraana perussuomalaisten uusi meppi Sampo Terho

Timo Soinin tilalle europarlamenttiin nousi keväällä maanpuolustuskorkeakoulun tutkija, suomalaisuuden liiton puheenjohtaja Sampo Terho. Aamu-tv kysyi, miltä Brysselin arki ja Euroopan talouskriisi näyttävät hänen silminsä?

http://areena.yle.fi/video/1310971564500

Sampo Terhon kaikin puolin erittäin fiksua esiintymistä oli ilo katsoa ja kuunnella.
Toimittajakin antoi Terholle rauhan julkituoda mielipiteensä mm. Euroopan talouskriisistä ja sen hoitotavoista.
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

Jouko

"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Goman

Täysin samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa.

Kerrankin on oikea mies oikealla paikalla. On ilo havaita että joku poliitikko pohtii ääneen nykyisen menon mielekkyyttä, jota on päivä päivältä vaikeampi löytää.

MoonShine

Sampolta äärettömän hyvä aamuesiintyminen ja toimittajille erityiskiitos puherauhasta, kertaakaan ei keskeytetty eikä yritetty puhua päälle.
Samposta on todellakin Soiniksi Soinin paikalle, kunhan aika on kypsä.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

jupeli

Hyvä Sampo, hyvä Perussuomalaiset. Mukavaa kuulla asiaa sen oikeilla nimillä. Perussuomalaiset rikkovat oligarkkien hegemoniaa.