News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2014-12-12 Ykkösaamu: Puhkotaanhan kumiveneitäkin

Started by BRG6, 12.12.2014, 15:22:00

Previous topic - Next topic

BRG6

http://areena.yle.fi/radio/2424965

Ajasta 0:32 eteenpäin: "saattavat ryhtyä sitten toimenpiteisiin esim hypätä veteen tai puhkoa kumiveneensä..."

Masentaa, en oikeen tiedä mitä kommentoisin. Meno on kuin Orwellin kirjassa tai Shakespearen näytelmässä.

Iloveallpeople

Laittaisitko pikkuisen vielä lisäinformaatiota, että mihin tämä liittyy. Välimeren ylittäviin maahantunkeutujoihinko?
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

BRG6

Juu oikeeseen osuit, kuuntelemalla oppii...

jka

Se ei haittaa jos gondolit vuotaa. Kunhan vaan kondomit ei vuotaisi.

Nuivake

Jotenkin tuli taas automaattisesti mieleeni seuraava lausahdus: "Oi aikoja, oi tapoja!"
Mielestäni erittäin kuvaava tähän väliin.

Melkein yhtä järjettömältä tuntuu kuin japanilaiset samurait hyökkäisivät ja juuri ennen vihollista, heittäytyisivät polvilleen ja suorittaisivat jokainen seppukun.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Mehud

Kuulin tuon pätkän ja taisi samassa ohjelmassa olla toisena aiheena Syyrian sodassa käyneiden auttaminen. Siinä auttajaorganisaation jäsen (taisi olla poliisi? Ajoin autoa luuri korvalla puhuen, niin jotain meni ohi) sanoi, että nyt etsitään suomessa maltillisia islamuskonnollisia vaikuttajia, joiden piiriin näitä "avun" tarvitsijoita voidaan ohjata.

Olen käsittänyt mediasta, että suomessa on vain rauhantahtoisia imaameja. Miksi nyt tarvitsee etsiä rauhantahtoisia imaameja, koska aikaisempaan tietoon perustuen jokainen imaami olisi sopiva henkilö auttamaan näitä "avuntarvitsijoita". Miksi siis etsitään, kun kaikki niitä kuulemma on. Poliisi sanoi myös, että suomalaisissa moskeijoissa EI rekrytoida sotaanlähtijöitä. He ovat jokaisen suomalaisen imaamin kanssa keskustelleet ja siten tietävät tämän tosiasian. Ei siis syytä huoleen :D
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

MW

Quote from: Mehud on 12.12.2014, 18:14:14
Olen käsittänyt mediasta, että suomessa on vain rauhantahtoisia imaameja. Miksi nyt tarvitsee etsiä rauhantahtoisia imaameja, koska aikaisempaan tietoon perustuen jokainen imaami olisi sopiva henkilö auttamaan näitä "avuntarvitsijoita". Miksi siis etsitään, kun kaikki niitä kuulemma on. Poliisi sanoi myös, että suomalaisissa moskeijoissa EI rekrytoida sotaanlähtijöitä. He ovat jokaisen suomalaisen imaamin kanssa keskustelleet ja siten tietävät tämän tosiasian. Ei siis syytä huoleen :D

Jostain mystismaagisesta syystä Suomesta lähtijöitä murhatöihin on silti suhteellisesti hyvin suuri määrä, ellei eniten Euroopassa.

Eivät varmaan käy moskeijassa, kunnottomat!

Golimar

Vaikka en yleensä kehu venäläisiä niin tapa jolla venäläiset kohtelevat somalialaisia merirosvoja on esimerkillinen ja soisin että tuollaiset tavat leviäisivät myös Välimerelle sekä degeneroituneisiin Euroopan maihin.

Mehud

Quote from: Golimar on 12.12.2014, 18:33:05
Vaikka en yleensä kehu venäläisiä niin tapa jolla venäläiset kohtelevat somalialaisia merirosvoja on esimerkillinen ja soisin että tuollaiset tavat leviäisivät myös Välimerelle sekä degeneroituneisiin Euroopan maihin.

Jos suomen lakien mukaan olisi mahdollista osallistua noille venäläisten "veneretkille, niin tietäisin yhden henkilön joka innolla olisi mukana. Jätän nimimerkin mainitsematta, jottei sitä yhdistettäisi minuun. Vaalin huolella maltillista kuvaa itsestäni ja siksi jätän henkilön nimimerkin arvailujen varaan.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Nuivake

Quote from: Mehud on 12.12.2014, 18:38:19
Quote from: Golimar on 12.12.2014, 18:33:05

Jos suomen lakien mukaan olisi mahdollista osallistua noille venäläisten "veneretkille, niin tietäisin yhden henkilön joka innolla olisi mukana. Jätän nimimerkin mainitsematta, jottei sitä yhdistettäisi minuun. Vaalin huolella maltillista kuvaa itsestäni ja siksi jätän henkilön nimimerkin arvailujen varaan.

Olen melkein varma, että venäjällä on myytävänä "tiskin alta" matkoja tuonne merirosvojen vesille, jossa mahdollista päästä lahtaamaan piraatteja 2 x12.7mm itkolla.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.