News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2011-07-15 KS: Tuomas Haakana: Kerro, miksi olet katkera

Started by Saippuakupla, 16.07.2011, 11:38:18

Previous topic - Next topic

Juho Eerola

Quote from: JoKaGO on 16.07.2011, 14:50:51
"Uusi hallitus ryhtyy perimään lehtien tilaamisesta arvonlisäveroa. Tämä tulee nostamaan Kymen Sanomienkin hintaa ja vähentämään levikkiä entisestään. Mielestäni tämä on äärimmäisen huono juttu, joka saa minut erityisen katkeraksi. Toivottavasti voimme edes tästä asiasta olla Haakanan kanssa samaa mieltä."

Hyvä, Juho, hyvin puukotettu!

Parasta asiassa on se, että Kymen Sanomien tilaukseni loppui juuri eiliseen. No, täytyy varmaan tukea paikallisen postinkantajan työllisyyttä ja tilata uudestaan. Etenkin kun huomisessa lehdessä on kuulemma minusta iso henkilökuva, johon en kuitenkaan itse saanut osallistua muuten kuin pelkästään tarjoamalla uuden foton itsestäni (olen nykyään kalju). Itse juttu on kuulemma tehty haastattelemalla kavereitani? Ihme ettei kukaan "kavereistani" ole asiasta minulle maininnut.

Eino P. Keravalta

Haakanan kirjoituksessa on ikäänkuin henkilökohtainen sävy; siksi vastaankin hänelle omasta henkilökohtaisesta perspektiivistäni, vaikken Persuja viime vaaleissa äänestänytkään - pitäähän Haakanan saada tietää, kun kerran kyselee.

QuoteKerro, miksi olet katkera

Vaikea kertoa, kun en ole katkera. Enemmän sinä Tuomas vaikutat katkeralta.

QuoteMihin perussuomalaisuus siis vastaa?

Käsitykseni mukaan se vastaa suomalaisten valtaosan kannattamiin arvoihin. Perinteiset suuret puolueet ovat viime vuosina unohtaneet, kelle ne päätöksistään vastaavat ja keiden etua niiden tulee ajaa.

QuotePakolaisia paapotaan ja ulkomaalaisilla on ostoskärryt täynnä. Minaaretin kutsuhuuto herättää viiden aikaan aamulla ja likaiset kerjäläiset rumentavat katukuvaa.

Kaiken maailman homot saavat mellastaa vapaasti ja käyttäytyä kuin olisivat isojakin ihmisiä. Kirkkoonkin pitäisi päästä.

Kaiken tämän päälle museot ovat täynnä tekotaidetta ja paskaa.

Jep. Nyt haluaisin kuitenkin kuulla, miten nämä asiat vaikuttavat juuri sinun elämääsi.

Homot eivät vaikuta elämääni mitenkään enkä minä vaikuta heidän elämäänsä.

Mutta tietenkin on selvää, että hallitsematon maahanmuutto sivuilmiöineen, kakkapökäletaiteen tukeminen ja miljardituet ulkomaille kurjistavat Suomen taloutta ja sitä kautta kaventavat elinehtojamme. Maa, jolla on valtavat velat ja joka ottaa lisää velkaa, ei yksinkertaisesti voi elää niin tuhlailevaisesti kuin mitä jo vuosia on tehty.

Enkä tässä ajattele vain itseäni, vaan ennenkaikkea tulevia sukupolvia. Sinä et Tuomas taida paljoa ajatella tulevaisuutta? Sinulle riittää, kun sinulla nyt on jääkaappi porsasta ja keskikaljaa täynnä. Mutta järkevä, moraalinen ja vastuuntuntoinen ihminen ajattelee myös sitä, millainen tulevaisuus nousevalla polvella ja heidän jälkeläisillään on. Tässä mielessä vastuuton velanotto ja vastuuton maahanmuuttopolitiikka ovat valtavan suuria uhkia - itseasiassa ne ovat Suomen suurimmat uhat.

QuoteMitä konkreettisia ongelmia liittoutuva Eurooppa on sinulle tuonut?

Päätäntävallan karkaaminen Suomen ulkopuolelle ja euron ongelmat kaventavat jokaisen suomalaisen oikeuksia ja heikentävät jokaisen suomalaisen taloutta.

Mutta tämä on vasta alkua. Olen ennenkaikkea huolissani siitä, mihin EU on johtamassa. Siitä ollaan tekemässä liittovaltiota, tarkemmin sanoen fasistista liittovaltiota, jossa yksittäisillä alkuperäiskansoilla ei ole enää mitään oikeuksia. Heidän maansa ja rahansa ryöstetään, heidän taloutensa ja kulttuurinsa tuhotaan, heidän itsemääräämisoikeutensa ja sananvapautensa viedään ja demokratia murskataan. Tilalle tulee kaaos, köyhyys, turvattomuus ja etniset kahakat, kenties jopa sodat. Mutta sinä Tuomas taidat olla liian naiivi ymmärtääksesi: olethan ollut kuuliainen oppilas aivopesua harrastavalle medialle ja poliittiselle eliitille. Isot pojat vallan salaisissa kammioissa nauravat sinulle, Tuomas: Bilderbergin fasistit käyttävät juuri sinunkaltaisiasi hyväuskoisia hölmöjä, Tuomas. Kun sinä viimein heräät, on jo myöhäistä.

QuoteMitä sitten homot ja ulkomaalaiset ovat sinulle tehneet?

Jos sinun on pakko tietää, niin homot eivät mitään. Tosin yksi yritti houkutella minut sänkyynsä rahalla. Kieltäydyin, koska olen hetero, mutta otin ehdotuksen kuitenkin kohteliaisuutena. Ulkomaalaiset, tai tässä tapauksessa somalit, ovat yrittäneet ryöstää minut.

QuoteKenties he ovat ottaneet naisestasi kaverin.

Eivät ole. Tämä oli varmaan suuri pettymys sinulle?

QuoteMiksi seinien sisälle piilotettu taide kiinnostaa sinua?

Koska käyn katsomassa sitä. Ja toisekseen siksi, että sitä tehdään osittain minunkin rahoillani.

QuoteOnko taidehippi käynyt varastamassa romut sinun tontiltasi?

En osaa sanoa, kun en ole täällä 24/7 vahtimassa. Yhtä rullamittaa en kyllä ole nähnyt aikoihin. Olisiko hippi käynyt sen hakemassa?

QuoteEhkä osa palkastasi on ohjattu elostelevalle maalarille.

Näin epäilemättä on tehty. Tosin en osaa elostelua pitää pahana - kunhan se tehdään omilla rahoilla.

QuoteMinua kiinnostaa, minkä tähden nyrpistät naamaasi ja mouhoat netissä?

Sori Tumppi, en tee kumpaakaan.

QuoteSinulla on mahdollisuus syödä hyvää ruokaa, asua lämpimässä kodissa, ajaa autolla töihin ja sanoa mitä haluat.

Mistä sinä voit tietää tämän? Et mistään. Tilastoinnista riippuen jopa miljoona suomalaista luokitellaan köyhäksi. Kaikilla ei aina ole ruokaa eikä kotiakaan. Autosta nyt puhumattakaan. Itsekin jouduin 90-luvun lamassa pari kertaa olemaan ilman vettä ja sähköä, koska ei ollut rahaa maksaa niitä. Kun pyysin apua fatasta, siellä sanottiin, että myy ensin kotisi. Vitsikästä.

Ja Suomessa todellakaan ei saa sanoa, mitä haluaa. Pelkästään tapaukset Ellilä, Halla-aho ja Hirvisaari todistavat sen.

QuotePerussuomalaisten nousua suurimmaksi puolueeksi ei voi selittää minkään valtakunnan protestilla.

Tässä olet oikeassa. Kyseessä ei ollutkaan protesti, vaan arvovalinta ja demokratian, sananvapauden ja ihmisoikeuksien uudelleenarvostaminen.

QuotePuolue ei tule vastauksena mihinkään todelliseen ongelmaan.

Aika näyttää. Ongelmat ovat kyllä todellisia ja valtavia. Vielä emme tiedä, kykeneekö Perussuomalaisten nousukaan enää pelastamaan meitä.

QuoteKuten sanottu, sinulla ja meillä on kaikki ihan käsittämättömän hienosti.

On lapsellisen ylimielistä ja toisten ihmisten ongelmien törkeää halveksimista väittää, että heillä on kaikki käsittämättömän hienosti. Suomessa on mm. nälkää, raiskauksia, puukotuksia, kuolemaa, syöpää, mielivaltaa, orpoja, köyhyyttä, pedofiliaa, kodittomuutta ja viranomaisten harjoittamaa vainoa.

Sinulla ilmeisesti kaikki onkin ihan käsittämättömän hienosti, koska sinun mielestäsi on vielä paljon varaa tietoisesti heikentää suomalaisten elinehtoja ja tuhota tulevien sukupolvien elämä.

QuoteSen lisäksi perussuomalaisten perusväittämät eivät pidä ollenkaan paikkaansa.

Mikäli tuo kirjoituksesi mitään kertoo, sinun perusväittämäsi eivät ainakaan pidä paikkaansa. Taidat elää jossakin kuplassa?

QuoteUlkomaalaiset eivät ole uhka.

Eivät tietenkään sinänsä. Ei kai kukaan sellaista ole väittänytkään? Mutta jos otamme maahamme holtittoman paljon eurooppalaisia arvoja vastustavia, kieli- ja ammattitaidottomia ulkomaalaisia, jotka viettävät koko elämänsä tulonsiirtojen varassa, rakennamme taloudellisen, sosiaalisen ja kulttuurillisen aikapommin, joka voi purkautua vaikkapa sisällissotana.

QuoteUlkomaalaisia on Suomessa häviävän vähän, alle kolme prosenttia.

Olisi Tuomas toivottavaa, että et sentään valehtelisi. Ulkomaalaisia on Suomessa yli neljä prosenttia ja määrä kasvaa koko ajan yhä rajummin. Miten pitkään heitä on mielestäsi häviävän vähän? Vielä silloin, kun heitä on 7 prosenttia? 12? 33? 74? Milloin heitä on tarpeeksi? Milloin aiot Tuomas sanoa, että ulkomaalaisia on Suomessa todella paljon?

QuoteHeistä suurin osa on ihan läheltä ja he rahoittavat itsensä.

Yrität vääristellä. Ulkomaalaisväestön huoltosuhde on merkittävästi heikompi kuin suomalaisten, vaikka suomalaistenkin kohdalla olisi parantamisen varaa.

QuoteKauempaa tulevat taas ovat siirtäneet suomalaisia parempiin hommiin.

Kuten työttömiksi?

QuoteKyykkisitkö sinä enää thainaisen tapaan mansikkapuskissa?

Tottakai, jos perheemme ruuansaanti olisi siitä kiinni. Ainahan ihminen tekee sen, mikä on pakko. Mutta Suomessa saman rahan taitaa saada Kelan asiakkaanakin. Suomessa muutama sata euroa on kuukaudessa pieni raha, mutta Thaimaassa se on suuri raha.

QuoteEuroopan yhdentyminen on tehnyt matkailustasi helppoa ja turvallista.

Asia on juuri päinvastoin. Vapaa liikkuvuus ja monikulttuuri ovat tehneet matkailusta paljon entistä vaarallisempaa.

QuoteUnohda politiikka ja valittaminen. Niiden sijaan voit kokeilla jotakin uutta harrastusta.

Mielelläni unohtaisinkin politiikan, mutta siitä on pakko olla kiinnostunut, koska nykyiset päättäjämme ovat rakentamassa Suomesta kehitysmaata, jolloin meidän valveutuneiden ja moraalisten ihmisten on verkostoiduttava ja yritettävä vaikuttaa asioihin. Ja miksi en saisi valittaa asioista, jotka ovat vaarallisia, tuhoisia, moraalittomia ja epäinhimillisiä?

Ja todella: aion aloittaa uuden harrastuksen. Joko nyt syksyllä tai viimeistään vuoden vaihteessa ajattelin aloittaa nyrkkeilyn. Olet varmasti iloinen siitä.

QuoteTai mitä jos vaikka suihkisit vähän dödöä kainaloon ja muuttuisit mukavaksi.

En käytä dödöä, koska siinä on myrkkyjä ja koska se tukkii ihohuokoset. Sen sijaan käytän luonnonmukaista deodoranttikiveä. Käyn myös päivittäin suihkussa, pesen hampaat ja käytän kosmetiikkaa. Yhtään entistä mukavammaksi en halua muuttua, koska valitettavasti minulla ei ole aina aikaa ylläpitää edes nykyisiäkään ystävyyssuhteita.

QuoteJos nyt koet itsesi loukatuksi, kerro missä kohtaa olen väärässä.

Hyvä Tuomas, ole huoleti: sinä et kykenisi loukkaamaan minua, vaikka yrittäisit kaikkesi. Ja yllä olen jo kertonut jotain niistä kohdista, joissa olet väärässä.

Toivottavasti kirjoitukseni on osaltaan vastannut kysymyksiisi.

Ja minullakin on yksi pyyntö sinulle, Tuomas. Toivon, että lakkaisit kantamasta vihaa sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka ajattelevat erilailla kuin sinä.

Ystävällisin terveisin

Eikka
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

IDA

Quote from: Juho Eerola on 16.07.2011, 23:27:05
Parasta asiassa on se, että Kymen Sanomien tilaukseni loppui juuri eiliseen. No, täytyy varmaan tukea paikallisen postinkantajan työllisyyttä ja tilata uudestaan. Etenkin kun huomisessa lehdessä on kuulemma minusta iso henkilökuva, johon en kuitenkaan itse saanut osallistua muuten kuin pelkästään tarjoamalla uuden foton itsestäni (olen nykyään kalju). Itse juttu on kuulemma tehty haastattelemalla kavereitani? Ihme ettei kukaan "kavereistani" ole asiasta minulle maininnut.

:D

Ei jumaliste. Nyt ei saa unta, vaan pitää odottaa lehteä. Jos kyseessä on hyvän tunnelman lähettiläs, niin kohottavaa lukemista riittää varmaan vähintäänkin viikoksi.

Luotsi

QuoteEuroopan yhdentyminen on tehnyt matkailustasi helppoa ja turvallista. Puolan rajallakaan ei enää tarvitse pelätä tulevansa poliisin ryöstämäksi. Ihan vain esimerkkinä.

Hä? Itse ajoin Puolan halki pariin otteeseen pre-Schengen aikana, enkä kyllä koskaan kuullut mitään "poliisi ryöstää" juttuja. Rajamuodollisuudet tosin ottivat aikansa, mutta mitään ongelmia en tunnistanut.
Liikennekulttuuri kyllä oli kauniisti sanottuna haastava, ja huhut kaahareita pysäyttelevistä & lahjottavissa olevista poliiseista elivät vahvasti kuten myös Baltiassa.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

CaptainNuiva

Quote from: Luotsi on 17.07.2011, 00:14:27
QuoteEuroopan yhdentyminen on tehnyt matkailustasi helppoa ja turvallista. Puolan rajallakaan ei enää tarvitse pelätä tulevansa poliisin ryöstämäksi. Ihan vain esimerkkinä.

Hä? Itse ajoin Puolan halki pariin otteeseen pre-Schengen aikana, enkä kyllä koskaan kuullut mitään "poliisi ryöstää" juttuja. Rajamuodollisuudet tosin ottivat aikansa, mutta mitään ongelmia en tunnistanut.
Liikennekulttuuri kyllä oli kauniisti sanottuna haastava, ja huhut kaahareita pysäyttelevistä & lahjottavissa olevista poliiseista elivät vahvasti kuten myös Baltiassa.

Itse olen istunut puolalaisessa miliisimobiilissa ja heikosti siinä olisi käynyt valuuttavarantojen jos ei paikallinen tuttu neito nähnyt siihen joutumistani,tuli puhumaan miliiseille hyvin sekä pitkään ja lopulta passini nakkattiin syliini ja sain kehoituksen poistua autosta.

Baltiassa olen neuvotellut miliisin kanssa ylinopeudesta ja varsin hyvin tuli esille että rahaa tarvittaisiin ja ilman kuittia suorituksesta.
Lähemmäs puolisen tuntia kun jaksoin neuvotella niin kyllästyivät ja taas paiskattiin paperit syliin ja kehoitettiin häipymään...puolustelin ajosuoritettani sillä että jos Suomessa ajaa 60-rajoituksella 110 lasissa niin siitä ei vielä mielestäni sakoitetta vaan ainoastaan huomautetaan ;D

Toki näistä on aikaa, puolan miliisikausti tapahtui 80-luvun puolessa välissä ja balttian ylinopeuskausti tuossa 2005 paikkeilla.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

EwithAllinPoe

Olen katkera, koska hippi ei vie romujani. Joudun viemään ne ihan itse.  :(
Sydänmesi kuuluu minulle.

Jouko

Quote from: Winnie on 17.07.2011, 01:58:04
Olen katkera, koska hippi ei vie romujani. Joudun viemään ne ihan itse.  :(

Tuo on hyvä pointti! Kun muutin kerran kaupungin vuokrakasarmiin, niin kellarin kanahäkkivarastoon murtauduttiin heti. Veivät paljon jonninjoutavaa kamaa sieltä pois. Mutta oli pakko laittaa lukko uudestaan koska sinne alkoi kertyä mm. autonrenkaita ja lasten suksia sekä pölynimureita ynnä muuta, ynnä muuta; joita rojuja taasen lähtikin sieltä ajanmittaan. Lopetin sen kierrätyskeskuksen toiminnan.

Mitään arvotavaroita ei tietenkään kellarivarastoihin kannata laittaa. Mutta jos haluaa päästä romusta eroon niin sitten sinne vaan. Uutta on nykyajassa se, että joutuu laittamaan lukon jotta romua ei kasaannu. ;D
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Zngr

Tuli mieleen, että kukakohan mahtaa oikeasti olla katkera.
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

kertsu59

Bravo Eino P,analyysiisi ei ole lisättävää.
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

valkovuokko

Tuomas Haakanalle vielä tiedoksi syy, miksi itse äänestin perussuomalaisten ääniharavaa Helsingissä: en hyväksy ruotsin kielen vanhentunutta, ylikorostettua  ja etuoikeutettua asemaa Suomessa. Ymmärtääkseni meitä oli paljon muitakin, jotka äänestivät PSää tällä perusteella.

Olen päättänyt, että jatkossa äänestän aina sitä puoluetta, joka selvästi ilmoittaa vastustavansa pakkoruotsia ja veronmaksajille kalliiksi tulevaa kaksikielisyyttä. Nykypäivän monikielisessä Suomessa ei ole perusteltua ylläpitää ja opiskella pakolla yhtä pientä kieltä, kun resursseja tarvitaan tärkeämpien aineiden, esim matematiikan, fysiikan, kemiaa, biologian jne opiskeluun, jotta Suomeen saataisiin uusia Nokioita.

Tällä hetkellä olen hyvin tyytyväinen äänestyspäätökseeni, jopa ylpeä siitä.

Lupu(kulkuri)

Jaahas, taas yksi uusi jamppa, joka haluaa nostetta, joten: ei muuta kuin provoilemaan !
Aika mitätöntä; miten jamppa tietää minkälainen on tilanne kullakin..
Voi tätä typerysten sakkia.
Jamppa on varmaan ehdokkaana ainakin taloyhtiönsä hallitukseen ensi vuonna.

YlpeäLänsimaalainen

Haakana: Kerro miksi et näe totuutta, sitä että Euroopasta on pikku hiljaa tulossa raiskausfestivaaleja viettävä Saudi-Afrikka. Kerro miksi et näe loogista kehitystä siitä mikä muslimimaahanmuutosta seuraa. Kerro miksi sivuutat tosiasiat?

retired

Quote from: Lupu(kulkuri) on 17.07.2011, 11:44:58
Jaahas, taas yksi uusi jamppa, joka haluaa nostetta, joten: ei muuta kuin provoilemaan !
Aika mitätöntä; miten jamppa tietää minkälainen on tilanne kullakin..
Voi tätä typerysten sakkia.
Jamppa on varmaan ehdokkaana ainakin taloyhtiönsä hallitukseen ensi vuonna.

Äh, toimittajille 50m2 omistuskaksio (velkainen) on ÖKY. Toimittaja asuu vuokra yksiössä ja kadehtii parempiosaisia, ei vuokralla asuvat mihinkään taloyhtiön hallitukseen pääse!

Heikki Luoto

Perussuomalaisten ja maahanmuuttokriittisten menestykseen primitiivisesti reagoineilla toimittajilla on kolme suhtatumisvaihtoehtoa jatkossa: 1) Tutkia ja korjata se mikä yleisölle pakkosyötetyssä omassa maailmakuvassa on vialla. 2) Yrittää kusettaa yleisöä hienostuneemmalla propagandalla. 3) Jatkaa primitiivipurkauksilla kuten Tuomas Haakana.

Olen pessimisti enkä usko monenkaan toimittajan nöyryyden ja ymmärryksen riittävän vaihtehtoon 1), joten otan iloisena viihteenä tuomashaakanoiden primitiivireaktiot, jotka saavat realiteetteja tajuavat lukijat huomaamaan kuinka pihalla toimittaja on.
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

Nanfung

On täysin ymmärrettävää, että ammattitaidoton toimittaja haluaa seurakseen ammattitaidottomia maahanmuuttajia.
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

homposti

Hommalaisten katkeruus tai kateus näkyy selvästi topikissa jossa käistellään Helsingin jalkapalloturnausta. Ulkomaalaiset pelaajat tulevat ja vievät Suomalaisia teinityttöjä ja sekös hommalaista sapettaa kun itse joutuu tyytymään sotanorsuihin tai runkkailuun. Selvästi huomaa kyseisen topikin viestejä lukiessa, että hommalaisia harmittaa niin perhanast kun 14-16v tytöt eivät anna niin helposti heille kuin pedroille, noh ongelmaan on ratkaisu ja se on matkailu. Suosittelen Vietnamia ja Thaimaata josta nuorta lihaa heruu kuulemma todella helposti jopa tuppisuiselle hommalaisaelle. Toki reissu maksaa, mutta eiköhän vuoden kaljarahojen säästmisellä reissuun pääse. Pedrojen kahdehtimine on turhaa, eivät Suomalaiset punaniskat voi pärjätä supliikkitaidoissa, ulkonäöossä tai muussakaan etelän sälleille.

Hommaforum ja maahanmuuttokriittisyys on hyvin pitkälti kateellisten suomiurpojen touhua, sanokaa mitä sanotte.

Ihan piruuttani en poista enkä moderoi enkä pistä minkäänlaista straffia.

Mulla on nimittäin kolme perustavaa sääntöä: 1) Täällä ei kukaan yllytä väkivaltaan. 2) Moderaation toiminnasta nillitetään vain sille varatussa ketjussa ja 3) Jokaisella on oikeus näyttää täsmälleen niin matalalta tolvanalta kuin mieli tekee, ja tämä viesti menee oikein kivasti kolmosen alle.

turha jätkä

Quote from: homposti on 17.07.2011, 14:51:24
Hommaforum ja maahanmuuttokriittisyys on hyvin pitkälti kateellisten suomiurpojen touhua, sanokaa mitä sanotte.

Minustakin väite on jossain määrin uskottava. Toisaalta on loogisesti kysyttävä, että eikö ns. mokuttaminen voi sekin olla jossain määrin samantyyppisillä motiiveilla selittyvää, so. halutaan mukavia miehiä katukuvaan suomiurpojen vastapainoksi?

Nanfung

Voisitko kertoa, minkä maalainen itse olet?
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

Veli Karimies

Hommalaisten katkeruus tai kateus näkyy selvästi topikissa jossa käistellään Helsingin jalkapalloturnausta. Ulkomaalaiset pelaajat tulevat ja vievät Suomalaisia teinityttöjä ja sekös hommalaista sapettaa kun itse joutuu tyytymään sotanorsuihin tai runkkailuun. Selvästi huomaa kyseisen topikin viestejä lukiessa, että hommalaisia harmittaa niin perhanast kun 14-16v tytöt eivät anna niin helposti heille kuin pedroille, noh ongelmaan on ratkaisu ja se on matkailu. Suosittelen Vietnamia ja Thaimaata josta nuorta lihaa heruu kuulemma todella helposti jopa tuppisuiselle hommalaisaelle. Toki reissu maksaa, mutta eiköhän vuoden kaljarahojen säästmisellä reissuun pääse. Pedrojen kahdehtimine on turhaa, eivät Suomalaiset punaniskat voi pärjätä supliikkitaidoissa, ulkonäöossä tai muussakaan etelän sälleille.

Voitko hyvä nimimerkki homposti kertoa minkä takia alaikäisten tyttöjen holtitonta seksuaalikäyttäytymistä ei tulisi saada kritisoida? Se että vastapuoli on ulkomaalainen ei ole hyvä syy.

elven archer

Selvästi huomaa kyseisen topikin viestejä lukiessa, että hommalaisia harmittaa niin perhanast kun 14-16v tytöt eivät anna niin helposti heille kuin pedroille, noh ongelmaan on ratkaisu ja se on matkailu. Suosittelen Vietnamia ja Thaimaata josta nuorta lihaa heruu kuulemma todella helposti jopa tuppisuiselle hommalaisaelle.
Kuulostaa rikokseen yllyttämiseltä ja sairaalta tietysti sen lisäksi. Tietääkseni 16 vuotta on suojaikäraja ja eikös lapsiin sekaantumisesta suomalainen voi saada tuomion vaikka syyllistyisi tekoon ulkomailla? Suosittelen sinulle hoitoon hakeutumista.

ttw

Kuules nyt komposti. Ensinnäkin hommalaisten keski-ikä on hieman korkeampi kuin 14v, joten ei taida olla ihan se kohdeyleisö. Muutenkin foorumi on hyvin pedovastainen, että ei paljon nuoret lihat innosta edes Thaikuissa. Eikä ainakaan itsellä ole koskaan ole ollut ongelmia naishommissa. Kiitos kuitenkin kun tulit trollaamaan.

Oliko muuten tän päivän lehdessä se joku juttu Eerolasta? Voisko sen skannia tänne kelle lehti tulee?
Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

homposti

Tytöt tarjosivat pedroille heitä ei raiskattu. Ikäraja saattaa vaihdella sitäpaitsi maan mukaan,joten sen maassa maan tavalla!

homposti

Tuohon lainaukseesi en ota kantaa. Jos poliisille on tehty rikosilmoitus ja siitä joku tuomittu se on eri asia. Tuo lainaus joka on ilmeisesti jostai päin nettiä on keksitty juttu mahdollisesti.
QuoteJa komposti: maassa maan tavalla! Suomessa ei alta kuudentoista, ellei itsekin niin ole.
Aivan samaa mielt, mutta ikäraja ei ola tämä kaikkialla. Saattaa tuo Suomessakin joskus vaihtua. Entä jos joskus se on 21v niin onko sitten enne lakia 18 vuotiaita panneet pedofiileja? jos jossakin maassa on ikäraja 14 tai ei ollenkaan niin en näe ongelmaa asiassa. Maassa maan tavalla.
EDIT: mutta juttuja kuunnelleena on kyllä ruvennut matkailu vähän kauemmaksi kiinnostamaan.  ;)

homposti

Heh, taitaa ne rumimmat tytöt nyt vaa olla vähä katkerana :D no, nuoret on nuoria. Ei niitä salskeita tummia kavereita kaikille riitä. Paksut naiset tyytykööt jatkossakin hommalaisiin.

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Tauno-yksi

Huhhuh, mitä tekstiä Haakanalta. Onko tuo artikkeli nyt ihan vakavissaan kirjoitettu? Siis että koko poliittisen liikkeen olemassaolon syy olisi jokaisen kannattajan vajavainen, säälittävä persoonallisuus?

Toimittajan analyysissä on hieman toivomisen varaa, sanoisin.

Seinähullu hallitus.

Brandöt

Vastauksia sinulle, parahin Tuomas Haakana:

Olit väärässä suurin piirtein jokaisessa olettamassasi, mutta aloitetaan purkamaan lastia yksi väittämä kerrallaan.  8)

Epärealistisiin illuusioihin toisten kansojen ja kulttuurien näennäisestä paremmuudesta. Perussuomalaisuus perustuu rehellisyydelle, suoruudelle, avoimuudelle ja sille, että koetaan tervettä kansallisylpeyttä omasta maasta ja kaikesta siitä, mikä tekee meistä suomalaisia. Perussuomalaisuus on suomalaisuuden ylistys ja puolustuspuhe - ja, jos väität, ettei näitä nyky-yhteiskunnassamme tarvita, olet väärässä. Mieti tarkemmin ja syvemmältä.

QuoteOn talouskriisiä ja tukipakettia ynnä muuta

Saat tämän maailmantaloudellisesti aika suuren ja merkittävän asian tuntumaan todella vähäpätöiseltä; kuinka oikein onnistuit siinä? Eikö sinua huolestuta lainkaan? Asia ei ole vähäpätöinen, eikä nykyinen linja sälyttää kapitalistien riskejä yhteisvastuullisesti EMU-alueen veronmaksajien niskoille, ole "reilua" tai kestävää kehitystä. Tätäkin voisit siis miettiä tarkemmin.

QuotePakolaisia paapotaan ja ulkomaalaisilla on ostoskärryt täynnä. Minaaretin kutsuhuuto herättää viiden aikaan aamulla ja likaiset kerjäläiset rumentavat katukuvaa

Voi hellan lutuna; näinkö huonosti sinä todella olet selvillä vastapuolesi argumenteista ja argumentaation tasosta.  ;) Voi voi.. . Sen huomaa kyllä, että et ole todellista elämää juurikaan oman pumpulimaailmasi takaa päässyt näkemään, moni asia voisi jopa yllättää, toivotaan, ettei sinun koskaan tarvitse tietää tai nähdä asioiden toista puolta.

QuoteKaiken maailman homot saavat mellastaa vapaasti ja käyttäytyä kuin olisivat isojakin ihmisiä. Kirkkoonkin pitäisi päästä

Mieti miksi toiset katsovat asiakseen puolustaa arvokonservatiivisuutta, miksi valita perinteiset, traditionaaliset arvot esimerkiksi juuri tässä homoliitto-kysymyksessä? Tutustu avioliiton ideaan yhteiskunnallisena instituutiona. Miksi juuri miehen ja naisen välille? Missä kohtaa ajatteluasi otat huomioon liittoon syntyvien lasten lähtökohtaiset oikeudet? Pitäisikö sinun vielä kasvaa muutama vuosi, kenties tulla isäksi, rakastaa jotakin enemmän kuin itseäsi - ehkä se tekisi sinulle hyvää, sen jälkeen voimme palata tähän aiheeseen uudestaan. (Tosin kaikki eivät opi koskaan).

QuoteMitä konkreettisia ongelmia liittoutuva Eurooppa on sinulle tuonut? Mitä sitten homot ja ulkomaalaiset ovat sinulle tehneet? Kenties he ovat ottaneet naisestasi kaverin.

Väärin meni taas. Olen nainen - ei, eivät ulkomaalaiset ole ottaneet "naisestani" kaveria. (Pitäisikö sinun hieman tuulettaa näitä stereotypioitasi?). Olen saanut kunnian kasvaa lapsuuteni ja nuoruuteni monietnisessä kodissa monietnisessä yhteiskunnassa (Suomen lisäksi); siinä näkee ja kokee monenlaisia asioita. Asiat saavat hurmioidealistisen näkökulman lisäksi muitakin sävyjä ja omakohtainen kokemus karistaa ennakkoluulot suuntaan ja toiseen melko tehokkaasti.

Liittoutuva Eurooppa lisää samantapaisia kokemuksia yhä useammille lapsille tulevaisuudessa, se lisää juurettomuutta, se kyykyttää niitä, jotka eivät ole yhtä hanakoita pitämään omia puoliansa (arkikielellä sanotaan nyt vaikka niin, että eivät ole yhtä "temperamenttisia" - vaikka temperamentti itsessään tarkoittaakin luonnetta ja persoonaa yleisestikin. Temperamentti on olennaisilta osiltaan erilainen - joskus hyvin huonosti yhteensovitettavissa). Moraali ja arvopohja on ihmisillä ihan Euroopankin sisällä hyvinkin erilainen.

Homoseksuaaleja ihmisiä on ystävä-, tuttava- ja sukulaispiireissä monia; kellään heistä ei ole samaa sukupuolta olevan partnerin kanssa lapsia. He ovat niitä fiksuja homoseksuaaleja, jotka tiedostavat ja ymmärtävät sen, ettei elämässä kaikkea voi saada. Vastuullinen aikuinen miettii aina ensimmäiseksi syntymässä olevan lapsen oikeutta saada elää molempien vanhempiensa kanssa, tuntea juurensa ja saada elää kokonaista pienen ihmisyksilön elämään monilta muiltakin osin. Lapsi ei koskaan voi olla aikuisen subjektiivinen oikeus, vaan hänellä on lähtökohtaisia oikeuksia itsellään myös.

News flash vielä lopuksi sinulle; me olemme kaikki täällä yhteiskunnassa samassa veneessä - sinun tekemisesi vaikuttaa joko välillisesti tai välittömästi minun elämääni ja päinvastoin. Jokainen yhteiskunnallisia ilmiöitä pohdiskeleva, poliittisesti valveutunut yksilö on demokratiassa plussaa - sinä et taida edes tietää mitä demokratia tarkoittaa, kun kehoitat kirjoituksessasi ihmisiä luopumaan (ainakin osaksi) yhteiskunnallisista huolenaiheistaan ja vaikka "harrastamaan jotakin" mukavaa.

Minä käytän dödöä ja muutenkin kaunistaudun ihan jokainen päivä, koen saavani rakkautta ja hyväksyntää osakseni, harrastuksiakin riittävästi löytyy, enkä ole katkera.  ;) Silti otan aikaa myös tärkeille asioille - ja make no mistake about it; nykyisessä yhteiskunnallisessa tilanteessa poliittista kansalaisaktiivisuutta todella tarvitaan.

kolki

Quote from: Tauno-yksi on 17.07.2011, 19:32:53
Huhhuh, mitä tekstiä Haakanalta. Onko tuo artikkeli nyt ihan vakavissaan kirjoitettu? Siis että koko poliittisen liikkeen olemassaolon syy olisi jokaisen kannattajan vajavainen, säälittävä persoonallisuus?

Toimittajan analyysissä on hieman toivomisen varaa, sanoisin.
Hommalaisten yksi paha vika näyttäisi olevan "vastapuolen" älyn räikeä yliarvioiminen. Joten taitaa tuo heppu olla tosissaan, kun mitään kirjoituskilpailu-elementtiäkään ei tekstistä löydy.

Eipä Ketjuun mitään lisättävää, niin tyhjentävästi ovat palstalaiset purkaneet ja kumonneet väitteet.

Jepulis

Quote from: Brandöt on 17.07.2011, 23:31:28
Vastauksia sinulle, parahin Tuomas Haakana:

Olit väärässä suurin piirtein jokaisessa olettamassasi, mutta aloitetaan purkamaan lastia yksi väittämä kerrallaan.  8)

Epärealistisiin illuusioihin toisten kansojen ja kulttuurien näennäisestä paremmuudesta. Perussuomalaisuus perustuu rehellisyydelle, suoruudelle, avoimuudelle ja sille, että koetaan tervettä kansallisylpeyttä omasta maasta ja kaikesta siitä, mikä tekee meistä suomalaisia. Perussuomalaisuus on suomalaisuuden ylistys ja puolustuspuhe - ja, jos väität, ettei näitä nyky-yhteiskunnassamme tarvita, olet väärässä. Mieti tarkemmin ja syvemmältä.

Sekä paljon muuta mitä en lainaa tähän. Ei ole paljon täydennettävää, erinomainen kirjoitus. Nostan hattua sinulle Brandöt.

Tuomas Haakanalle sensijaan voi vain todeta, että kannatat julkisesti ongelmista vaikenemista ja ns. virallisen totuuden nielemistä sellaisenaan. Se on lehdistön siis käytännössä sananvapauden päälle räkimistä.

Quote from: Tuomas HaakanaMitä konkreettisia ongelmia liittoutuva Eurooppa on sinulle tuonut?
Romanialaiskysymys on yksi euroopan liiallisesta yhteneväisyysinnosta lähtenyt paisuva ongelma. Syy tähän yhdentymiseen on arvoitus, koska kuka tahansa järkevä näki tulevan ennalta. Silti myös Suomen päättäjät oli mukana tekemässä tätä surkeaa päätöstä ojennetuin käsin täysin kritiikittä. Nyt kansa maksaa siitä hintaa. Romania pitäisi edes erottaa euroopan vapaan liikkumisen alueesta tai mielellään koko eu:sta, kunnes he saa oman kansansa asiat sellaiseen malliin, jossa maata voisi pitää länsimaana. Romanialaiskysymystä ei voi ratkaista Romanian ulkopuolella.

Quote from: Tuomas HaakanaMiksi seinien sisälle piilotettu taide kiinnostaa sinua?
Ei miksikään. Kunhan sen saama korvaus ei ole pois vanhusten hoidon palveluista. Mutta kun on vain yhdenlaista rahaa. Ei ole erikseen taiderahaa ja muuta rahaa. Jos valtio budjetistaan maksaa, on selvää että sitä rahankäyttöä pitää saada eri näkökannoin kritisoida. On jokseenkin typerää väittää, että kaikki kultuurin saama tukiraha on jollain tapaa oikein kohdentunutta kun Suomesta myydään lähes kaikki vähänkään tuottavaksi osoittautuva sisällön tuotanto ulkomaille jo kauan ennen menestyslentoja juuri siksi, että näissä aidosti tuottavissa hankkeissa ei ole kunnon pitävää rahoituspohjaa bisneksen nousua varten. Se johtuu siitä, että kulttuurin varoja on kohdennettu täysiin vääriin lähtöihin. Näperrellään kivaa eduskunnan peitoiksi. Ja aivan ilmeisesti kyse on yksinkertaisesti siitä, ettei päätöksentekijät pysty, osaa tai uskalla valita mihin rahat käytetään.

Se, ettei mahdollisesti he uskalla, liittynee edeltävään lausumaasi. Heti kun joku vähänkään vihjaisee, alkaa lehdistö ampua kovilla naamalle. Lehdistö toimii koko kansan etua vastaan jättämällä kaiken kritiikin mahdollisuuden pois kulttuurin rahoitusta koskevasta keskustelusta. Ainoa asia tai lehdistön näkökulmasta "ongelma", mistä on lupa puhua on, että rahaa on liian vähän kulttuurihankkeeseen A tai B. Ja tietenkin lehdistön mielestä väärässä on perussuomalaiset, jotka vain huomauttaa, että keisarilta näkyy pienet munat.
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.