News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-07-12 Kaleva: Miesjoukko pahoinpiteli kahta miestä Kajaanissa

Started by Maatiaisjuntitar, 15.07.2011, 16:38:16

Previous topic - Next topic

Maatiaisjuntitar

QuoteKolme ulkomaalaistaustaista miestä pahoinpiteli kahta vuonna 1992 syntynyttä miestä Brahenkadulla Kajaanissa maanantain ja tiistain välisenä yönä keskiyön jälkeen.
http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/miesjoukko-pahoinpiteli-kahta-miesta-kajaanissa/905503

Marko Parkkola

1992 syntynyttä miestä? Eikö tuon ikäisiä ole tavattu kutsua nuorukaisiksi, vaikka täysi-ikäisiä toki ovatkin. Olen ollut havaitsevani samanlaista retoriikkaa aikaisemminkin, kun on pitänyt kaunistella uutisia.

Maisterinna

Quote from: Marko Parkkola on 15.07.2011, 17:00:04
1992 syntynyttä miestä? Eikö tuon ikäisiä ole tavattu kutsua nuorukaisiksi, vaikka täysi-ikäisiä toki ovatkin. Olen ollut havaitsevani samanlaista retoriikkaa aikaisemminkin, kun on pitänyt kaunistella uutisia.

Aina tuonne -75 asti on nuorukainen, mikäli kyseessä on maahanmuuttaja. Kantaväestön kohdalla taas 17-vuotias nainen raiskattiin jne.

Ano Nyymi

Quote from: Maisterinna on 15.07.2011, 17:18:57

Aina tuonne -75 asti on nuorukainen, mikäli kyseessä on maahanmuuttaja. Kantaväestön kohdalla taas 17-vuotias nainen raiskattiin jne.

Toimittajien moraali on alemmalla tasolla kuin esim. huorrien. Itse asiassa toimittajilla ei taida olla moraalia lainkaan, aivoista nyt puhumattakaan..

Savilinnan Lätäri

Quote from: Maisterinna on 15.07.2011, 17:18:57
Aina tuonne -75 asti on nuorukainen, mikäli kyseessä on maahanmuuttaja.

Aivan. Seuraavankaltaista uutisotsikkoa odotellessa: Vuonna -75 syntyneet ulkomaalaistaustaiset nuorukaiset pahoinpitelivät kahta vuonna -92 syntynyttä miestä.  ;D
Nuivuuteen ei käännytä. Nuivuuteen palataan.

Mursu

Suomalainen on mies 18-vuotiaana. Esimerkiksi Wikipediasta:

"Heinojen murhat oli Suomea kohahduttanut, erityisen suunnitelmallinen rikos, joka tapahtui 24. elokuuta 2001. Tällöin kolme 16–17-vuotiasta espoolaisnuorukaista sekä neljäs jo täysi-ikäinen mies murhasivat Martti ja Elise Heinon Lopella sijaitsevalla kesämökillä. "

Se neljäs oli siis 18-vuotias. Eli olisi voinut sanoa kolme 16-18 -vuotiasta nuorukaista... Kirsi Virtanen radiossa mollatessaan suomalasia välivaltaisiksi käytti melkein samoja sanoja. Hän tosin puhui "heidän seuraansa liittyneestä täysi-ikäisestä miehestä" (mikäli muistan oikein).

Varsinainen sensijaan on nuori vielä kolmikymppisenäkin.

JoKaGO

Kajaanin poliisi kaipaa havaintoja tekijöistä

Unohtui muut tuntomerkit kuin "ulkomaalaistaustaista", eli kaikki saksalaiset, hollantilaiset, venäläiset, USAlaiset, jotka ovat liikkeellä jossain Kajaanin seudulla, varautukaa poliisin pidätykseen!  :facepalm:
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.