News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2009-04-15 HU: "Nyt on Halla-ahon aika puhua"

Started by PMH, 14.04.2009, 14:53:17

Previous topic - Next topic

Jouko

Quote from: Jussi Halla-aho on 15.04.2009, 10:14:19
Sanooko joku laki jotain siitä, montako ihmistä voi olla kirjoilla samassa asunnossa? Onhan toisaalta mahdollista, että jokainen helsinkiläinen fascisti ottaa nurkkiinsa hyyryläiseksi yhden maalaisserkun.

Itse sain suhteilla edullisen asunnon Roihuvuoresta kun opiskelin yhden talven Stadiassa. Toinen vaihtoehto olisi ollut soluasunto opiskelijasäätiön asunnoista. Asuinpaikkana Helsinki ei kiinnosta. Liian levotonta seutua. Kiitän HKL:n palvelua. Liikennöinti toimii mallikkaasti. Ainoa vika on siinä että joka liikennevälineestä löytyy vähintään yksi hörhö itsekseen höpisemässä. Karmeinta oli se opiskelijan kirvessurma metrossa. Itse matkustin vähän aiemmin samalla linjalla säännöllisesti. Nämä ovat niitä avohoidon hedelmiä. Hullut juoksevat irrallaan. Olen arvellut että rahoitusta voisi lohkaista mielisairaiden hoitoon monikulttuuriprojekteista. Se lisäisi turvallisuutta asuinympäristössä.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Roope

Sanooko joku laki jotain siitä, montako ihmistä voi olla kirjoilla samassa asunnossa? Onhan toisaalta mahdollista, että jokainen helsinkiläinen fascisti ottaa nurkkiinsa hyyryläiseksi yhden maalaisserkun.

Jospa tuo laki on samanlainen kuin Ruotsissa?
QuoteRuotsin maahanmuuttajaviraston mapeissa on rekisteröitynä 187 latinalaisamerikkalaista turvapaikanhakijaa, joilla on yhteensä vain neljä osoitetta. Rekisterien mukaan esimerkiksi yhdessä yhden hengen huoneessa asuu 50 ihmistä.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/1135244746927
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

salieri

Quote from: tapio on 14.04.2009, 23:19:48
"Monimuotoisuus on merkittävä voimavara..." on tyypillistä yya-ajan kieltä nykyaikaan sovellettuna. Sitä pitää toistella ja siihen pitää uskoa tai ainakin olla uskovinaan. Muutoin hukka eli Illman perii. Ennen se oli Tiedonantaja ja Jaakko Laakso, jotka syyllistivät kaikkia oikeasta liturgiasta poikkeavia.  :'(
Monimuotoisuus haisee monikulttuurisuudelle. momu=moku

Mika.H

jos en ihan väärin muista niin vailla vakinaista asuntoa-ihmiset äänestävät pääpostissa. joten miksi sitä osoitetta turhaan järkkämään, ilmoitus vaan kaikilta, ettei oo osoitetta niin pääpostissa nähdään..;)

ja muistakaa, että tuo äänystyspaikka menee vuodenvaihteen tilanteen mukaan. eli edellisenä päivänä ei kannata muuttaa, ainakaan tuon syyn takia.
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

JM-K

Mahtuiskoos sinne sun synkkään kellariis pari harmitonta murmelia vaalien ajaks?

Klementti

Huomioitava myös väestörekisteristä laadittava äänioikeusrekisteri mikä edellyttää määrätyn asumispäivän jo ennen vaaleja.Kuntavaalissa ja eduskuntavaalissa muistaakseni eri käytäntö. Myös verotuksen siirtyminen huomioitava, ettei maalaisserkku joudu Hesaan verolle.

jmk

QuoteRuotsin maahanmuuttajaviraston mapeissa on rekisteröitynä 187 latinalaisamerikkalaista turvapaikanhakijaa, joilla on yhteensä vain neljä osoitetta. Rekisterien mukaan esimerkiksi yhdessä yhden hengen huoneessa asuu 50 ihmistä.

Minusta on pöyristyttävää, että yhteiskunnan rakenteellinen rasismi pakottaa latinot näin ahtaaseen asumiseen.

Topi Junkkari

Quote from: Klementti on 15.04.2009, 10:58:50
Myös verotuksen siirtyminen huomioitava, ettei maalaisserkku joudu Hesaan verolle.

Helsingissä on alempi kunnallisveroprosentti kuin useimmissa "maalaiskunnissa", joten Helsinkiin verolle joutuminen voi joidenkuiden mielestä olla ihan toivottavaa.

Verotuskunta määräytyy edellisen vuoden viimeisen päivän tilanteen mukaan, joten esimerkiksi vuodelta 2009 kunnallisvero maksetaan siihen kuntaan, jossa asianomainen oli kirjoilla 31.12.2008.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Satsuki

Quote from: JM-K on 15.04.2009, 07:59:41
Jos sopiva kämppä löytyy, muutan mielelläni kirjani muutaman viikon ajaksi Helsinkiin. Ilmottaudun heti asuntojonoon ja VAADIN asuntoa Eirasta tai Kulosaaresta (parhailta paikoilta tietysti). Vetoan vähemmistöstatukseeni (murmeli).

Äärimmäisen harvinainen propellipäämurmeli. Suomessa tavattu vain noin 20 yksilöä. Äänekäs, kerää nimiä ja syö puolueita iltapalakseen. Läheistä sukua vielä harvinaisemmalle mestarisiiselille.

Jussi Halla-aho

Olen ollut sängynpohjalla kuumeessa puolitoista viikkoa, ja niin olen tänäänkin. Jotta pettymys täytyy tuottaa vihapuhetta odottaville. Lehtipuunkaan ei tarvitse jännittää nuijakättään.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Hoff

Quote from: Satsuki on 15.04.2009, 11:53:16
Äärimmäisen harvinainen propellipäämurmeli. Suomessa tavattu vain noin 20 yksilöä. Äänekäs, kerää nimiä ja syö puolueita iltapalakseen. Läheistä sukua vielä harvinaisemmalle mestarisiiselille.
Selvää vähemmistömatskua. Suojelua kehiin!
"I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it" -Thomas Jefferson

Hoff

Quote from: Jussi Halla-aho on 15.04.2009, 12:50:27
Olen ollut sängynpohjalla kuumeessa puolitoista viikkoa, ja niin olen tänäänkin. Jotta pettymys täytyy tuottaa vihapuhetta odottaville. Lehtipuunkaan ei tarvitse jännittää nuijakättään.
Voivoi. Nyt vain kuumaa mehua ja vitamiineja. Paranemisia!
"I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it" -Thomas Jefferson

PMH

QuoteItse sain suhteilla edullisen asunnon Roihuvuoresta kun opiskelin yhden talven Stadiassa. Toinen vaihtoehto olisi ollut soluasunto opiskelijasäätiön asunnoista. Asuinpaikkana Helsinki ei kiinnosta. Liian levotonta seutua. Kiitän HKL:n palvelua. Liikennöinti toimii mallikkaasti. Ainoa vika on siinä että joka liikennevälineestä löytyy vähintään yksi hörhö itsekseen höpisemässä. Karmeinta oli se opiskelijan kirvessurma metrossa. Itse matkustin vähän aiemmin samalla linjalla säännöllisesti. Nämä ovat niitä avohoidon hedelmiä. Hullut juoksevat irrallaan. Olen arvellut että rahoitusta voisi lohkaista mielisairaiden hoitoon monikulttuuriprojekteista. Se lisäisi turvallisuutta asuinympäristössä

Näin syntyperäisenä Stadilaisena täytyy, ikävä kyllä, tunnustaa että kehä3 sisäpuoli tuo mieleen Suomen suurimman avohoitolaitoksen.
Vittuile vielä kun voit vaikuttaa
"Sosiaalisen median syöpä(läinen)
PerusSuomlainen

Kari Kinnunen

No jaa, aikoinaan kun kelkottiin tavaraa Hollannista Venäjän maille Hollantilaisen firman autoilla meitä asui eräässä Amstersamilaisessa postilokerossa parikytä kuskia.

Tänäkin päivänä ns. CEMT-kuljettajat, joita on monta, asuvat Lubeckilaisessa yksiössä.

Joten eiköhän kirjojensa vaihtaminen ole ihan ilmoitusasia maistraattiin. Riittää kunhan on jokin olemassa oleva osoite.

Korpi

Täytyy sanoa, että tämä on kieltämättä aikamoinen pettymys. Nousit valtuustoon käytännössä yhden asian ehdokkaana ja kun asiasta sitten viimein valtuustossa keskustellaan, jäät kotiin napsimaan buranaa. Aikamoinen ohiveto.

Kun mediassa kokouksen jälkeen kerrotaan Halla-ahon jänistäneen, voin kerrankin olla samaa mieltä heidän kanssaan.

Taustavaikuttaja

Quote from: Korpi on 15.04.2009, 17:00:04
Täytyy sanoa, että tämä on kieltämättä aikamoinen pettymys. Nousit valtuustoon käytännössä yhden asian ehdokkaana ja kun asiasta sitten viimein valtuustossa keskustellaan, jäät kotiin napsimaan buranaa. Aikamoinen ohiveto.

Kun mediassa kokouksen jälkeen kerrotaan Halla-ahon jänistäneen, voin kerrankin olla samaa mieltä heidän kanssaan.

Niinjust! Ei se, että joku on liian sairas lähteäkseen kotoa voi olla mikään tekosyy olla menemättä töihin!!11 HALLA-AHO JÄNISTI!!11 NYT KAIKKI JOUKOLLA ÄÄNESTYSLUUKUILLE, VIHREÄT OLIVAT OIKEASSA1111

stadilainen

Siinä uudenmaankadulla on firma joka vuokraa virallisia osoitteita. eli posti tulee lokeroon,ja olet kirjoilla. suomessa ei ole enään irtolaislakia, joten voit olla kirjoilla vaikka r-kioskissa.
voiko vitutukseen kuolla ? testi käynnissä

Jussi Halla-aho

Quote from: Korpi on 15.04.2009, 17:00:04

Näin on. Onneksi olen pettänyt äänestäjäni TÄYDELLISESTI jo niin monta kertaa, ettei kukaan ylläty pahasti.

Aiemmat tekoni osoittavat myös aukottomasti, etten uskalla mennä mihinkään, keskustella mistään enkä muutenkaan tehdä mitään.

Onneksi kuitenkin tulee uusia vaaleja, ja Korpikin voi äänestää sellaisia mamukriittisiä ehdokkaita, jotka eivät jänistä jokaisesta tilanteesta.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

stadilainen

Ensin Irina 500 sitte burana 600 kai se meni oikein päin .

Eino P. Keravalta

Pyydämme sellaisia henkilöitä, jotka eivät kuunaan sairastu, astumaan esiin ja asettumaan ehdolle kaikkiin mahdollisiin vaaleihin. Kiitos.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kari Kinnunen

"
voiko vitutukseen kuolla
"
Ei voi. Kokeiltu juttu.

Mika

Olen ollut sängynpohjalla kuumeessa puolitoista viikkoa, ja niin olen tänäänkin.

1,5 viikkoa kuumeessa sängyn pohjalla?  Ei ole normaalia. Äkkiä lääkäriin ja antibiootit kehiin...
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Virkamies

Quote from: stadilainen on 15.04.2009, 18:15:06
Siinä uudenmaankadulla on firma joka vuokraa virallisia osoitteita. eli posti tulee lokeroon,ja olet kirjoilla. suomessa ei ole enään irtolaislakia, joten voit olla kirjoilla vaikka r-kioskissa.

Asia ei ole ihan näin. Suomessa on kotikuntalaki: http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1994/19940201

Se ei ota kantaa varsinaisesti siihen, että mikä on hyväksyttävä määrä kädellisiä per neliömetri, mutta velvoittaa ilmoittajan kertomaan asumisosoitteensa. Epäilisin, että maistraatin työntekijällä voisi olla näkemys sellaisiin muuttoilmoituksiin, joissa parituhatta ihmistä kertoo muuttavansa kymmenen neliön asuntoon.

Jussi Halla-aho

Quote from: Mika on 15.04.2009, 18:55:49
Olen ollut sängynpohjalla kuumeessa puolitoista viikkoa, ja niin olen tänäänkin.

1,5 viikkoa kuumeessa sängyn pohjalla?  Ei ole normaalia. Äkkiä lääkäriin ja antibiootit kehiin...

Kävin jo ja sain rankat mömmöt. Viikonloppuna oli pakko olla buranan voimalla pystyssä, että pystyi petollisesta luonteesta ja ankarasta jänistyksestä huolimatta osallistumaan Ajankohtaisen Kakkosen nauhoitukseen.

Ehkäpä poissaoloni ei kaada maailmaa. Omille äänestäjillehän siellä valtuustosalissa palopuheita pidetään. Mitään käytännön merkitystä millekään asialle ei ole sillä, että pitäisin siellä puheen, jonka sisällön kaikki kuitenkin tietäisivät etukäteen.

- nimim. sivullinen.

IDA

Quote from: Mika on 15.04.2009, 18:55:49

Miten mikään mitä Mestari tekee voisi olla normaalia?

stadilainen

Quote from: Virkamies on 15.04.2009, 18:59:59
Quote from: stadilainen on 15.04.2009, 18:15:06

Asia ei ole ihan näin. Suomessa on kotikuntalaki: http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1994/19940201

Se ei ota kantaa varsinaisesti siihen, että mikä on hyväksyttävä määrä kädellisiä per neliömetri, mutta velvoittaa ilmoittajan kertomaan asumisosoitteensa. Epäilisin, että maistraatin työntekijällä voisi olla näkemys sellaisiin muuttoilmoituksiin, joissa parituhatta ihmistä kertoo muuttavansa kymmenen neliön asuntoon.
Ei pidä paikkaansa,suomessa on vaikka kuinka monta asunnotonta, heillä on poste restante osoite, ja tietenkin äänioikeus . 8)

Ropellipää

Vittuiliko Ajankohtaisen toimittaja sinulle?
Suomenruotsalainen viherpiiperö.

Jussi Halla-aho

- nimim. sivullinen.

Kokoliha

Quote from: Hoff on 15.04.2009, 12:56:05
Quote from: Satsuki on 15.04.2009, 11:53:16
Selvää vähemmistömatskua. Suojelua kehiin!

Minäpä päätinkin ryhtyä tituleeraamaan itseäni pygmiksi, jotka ovat todistettavasti erittäin harvinainen rotu - jos moisia nyt yleensä on. Tämän lisäksi kuulun kiistatta vainottuun viiteryhmään, ja jopa peräkammarissakin spekuloidaan heimolaisteni syömisellä !!1!1 (Sanna: tässä uutisvinkki! :sanna: )

Kiilasin siis justiinsa kiistatta teidän kaikkien muiden ohi, sori.
Siis hotellikämppä max kilsan säteellä Zetorista, kiitoos. Parisänky, minibaari ja autopaikka Ford Fiestalleni. Kaikki kanavat ja telkkari vähintään 37", ei plasma.