News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Saiskos jotain päivitystä?

Started by Kirves, 19.06.2011, 22:30:12

Previous topic - Next topic

Kirves

Meinaan siihen että mitäs Muutos duunailee ja semmosta.
Kovin hiljasta ollut joka tantereella ja kiinnostaisi hieman tietää että mitä tapahtuu vai tapahtuuko.
Mites tunnettavuutta edstetään jne. jutskia.
Muutoksen omalla palstallakaan ei tapahdu mitään.

Joo joo, sähköpostilistat ja niin päin pois.... Aktiivien postituslistat, parin hassun blogaajan tekstit...

Ei tossa kai hirveesti oo kuntavaaleihin?
Voin muistaa täysin väärin, mutta kun tossa valmistauduttiin ek-vaaleihin niin tohina oli jo tässä vaiheessa päällä.
Tietysti, minä en tiedä näistä mitään.

Jos siis vois jo alkaa tippuu jotain tietoo kuntavaaleista, onko niitä edes aloitettu suunnittelee, ja jos niin miten, yms.

Ps. Foto ois kiva.

Veli Karimies

Jaa mitäs. Piirijärjestöjen paperit vaatii jotain höyläystä ja ne on tarkoitus hyväksyä seuraavassa jäsenkokouksessa, sitten ne lähtee taas reissulle ministeriöön ja ootetaan hyväksyntää. Sitten perustetaan piirijärjestöjä. Kunnallisvaaliehdokkaiden hamuaminen on jo käynnissä, joskin ei kovin kovalla vauhdilla. Näitä oli kai viime tietojen mukaan jo muutaman kymmentä ilmoittautunutkin. Jossain vaiheessa on sitten puheenjohtajan valinta ja hallitukseen tulee lisää ja uutta jengiä.

Yleisesti tehään sitä mitä aina ennenkin, kerätään jäseniä ja mainostetaan suoraa.

Se nyt kai ei oo kellekkään yllätys, että nimiä kerätään jossakin vaiheessa valtakunnallisia ja kunnallisia kansanäänestyksiä varten.

Kirves

Okei, danke Veli.

Harkitsen rankasti oman aktiivisuuden aloittamista, mikäli se nyt enää kenellekkään kelpaa...
Mutta vain aktiiviksi = hölmöksi ilmaisen työn tekijäksi ;)

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Veli on 19.06.2011, 23:31:01
Jaa mitäs. Piirijärjestöjen paperit vaatii jotain höyläystä ja ne on tarkoitus hyväksyä seuraavassa jäsenkokouksessa, sitten ne lähtee taas reissulle ministeriöön ja ootetaan hyväksyntää. Sitten perustetaan piirijärjestöjä. Kunnallisvaaliehdokkaiden hamuaminen on jo käynnissä, joskin ei kovin kovalla vauhdilla. Näitä oli kai viime tietojen mukaan jo muutaman kymmentä ilmoittautunutkin. Jossain vaiheessa on sitten puheenjohtajan valinta ja hallitukseen tulee lisää ja uutta jengiä.

Yleisesti tehään sitä mitä aina ennenkin, kerätään jäseniä ja mainostetaan suoraa.

Se nyt kai ei oo kellekkään yllätys, että nimiä kerätään jossakin vaiheessa valtakunnallisia ja kunnallisia kansanäänestyksiä varten.

Mitenkäs muutoksen kesäkiertue. oletteko koko kesänä millään festivaaleilla mukana?

Oami

Quote from: Kirves on 19.06.2011, 22:30:12
Ei tossa kai hirveesti oo kuntavaaleihin?
Voin muistaa täysin väärin, mutta kun tossa valmistauduttiin ek-vaaleihin niin tohina oli jo tässä vaiheessa päällä.
Tietysti, minä en tiedä näistä mitään.

Kunnallisvaalit pidetään juu ensi syksynä ja sinne kyllä tarvitaan ehdokkaita. Jos hyväksyt puolueen ohjelman ja ehdokkuus kiinnostaa niin kerropa vaikka ensi alkuun oikea nimi ja kotikunta, vaaleissahan ne pitää kertoa joka tapauksessa. Tai jos haluat pitää nimimerkkisi erillään henkilöstäsi niin lähetä vaikka sähköpostia Äyräväiselle. Yhteystiedot löytyvät puolueen sivuilta.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Kirves

Quote from: Oami on 20.06.2011, 00:30:40
Kunnallisvaalit pidetään juu ensi syksynä ja sinne kyllä tarvitaan ehdokkaita. Jos hyväksyt puolueen ohjelman ja ehdokkuus kiinnostaa niin kerropa vaikka ensi alkuun oikea nimi ja kotikunta, vaaleissahan ne pitää kertoa joka tapauksessa. Tai jos haluat pitää nimimerkkisi erillään henkilöstäsi niin lähetä vaikka sähköpostia Äyräväiselle. Yhteystiedot löytyvät puolueen sivuilta.

No ei musta ole noihinkaa vaaleihin, että en mä sen takia täs alkanu. Tässä nyt vain pohdiskelin että miten on aloitettu meininkejä edistämään.
Itsehän olin aikaisemmin nimimerkillä "rankka" tällä forumilla, mutta pitelin sitten tauon ja poistin nikkini. Jotain siis taisin jo ehtiä tehdä Muutoksen taipaleen alussa.
Sainkin jo suurinpiirtein vastaukset jäsen Veliltä, mutta kyllä toi osakejäbän kyssärikin mua kiinnostaa vielä. Toki ymmärrän sen ettei kaikesta vielä ole tietoa, siis noista riennoista.   

MW

Quote from: Kirves on 20.06.2011, 00:42:03
Quote from: Oami on 20.06.2011, 00:30:40

No ei musta ole noihinkaa vaaleihin, että en mä sen takia täs alkanu. Tässä nyt vain pohdiskelin että miten on aloitettu meininkejä edistämään.
Itsehän olin aikaisemmin nimimerkillä "rankka" tällä forumilla, mutta pitelin sitten tauon ja poistin nikkini. Jotain siis taisin jo ehtiä tehdä Muutoksen taipaleen alussa.
Sainkin jo suurinpiirtein vastaukset jäsen Veliltä, mutta kyllä toi osakejäbän kyssärikin mua kiinnostaa vielä. Toki ymmärrän sen ettei kaikesta vielä ole tietoa, siis noista riennoista.   

Noh, tervetuloa takaisin, rankka. On täältä muutkin lomia pitäneet, mutta koti on koti.

Missä lomailee dothefake?

Kirves

Quote from: MW on 20.06.2011, 00:52:33
Noh, tervetuloa takaisin, rankka. On täältä muutkin lomia pitäneet, mutta koti on koti.
Näinhän se taitaa olla, joskaan en nyt tätä ihan "kodikseni" voi kutsua. Snadisti lempeä lauta, mutta pärjään.

Varmaa kaivamassa sitä Kymijoen kanavaa...

MW

Quote from: Kirves on 20.06.2011, 01:05:47

Varmaa kaivamassa sitä Kymijoen kanavaa...

Muchos grandes etc. Faken tavanneena symppaan häntä, ja tarrojahan tarvitsevat kaikki...

Kirves

Quote from: MW on 20.06.2011, 01:15:56

Muchos grandes etc. Faken tavanneena symppaan häntä, ja tarrojahan tarvitsevat kaikki...

Itellä ei ole ollut kunniaa tavata Häntä. Odotan sen kuitenkin tapahtuvaksi koska luoja on niin minulle kuiskannut.

Toi Kymijoen lapiokaivuu taas tuli mieleen erään toisen Suuren Kymiläisen mietteistä.

Oami

Vai että rankka. No tervetuloo vaan.

Mutta se mitä yllä kirjoitin, pätee yhä.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Kirves

Ah, okei.
No en kyllä enää taida voida sanoa edes että toivottaisin onnea.

Säikeen voi mun puolesta poistaa. Tässähän tärkeimmät tulikin.