News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Äänekästä toimintaa naapurissa

Started by Sagra, 15.06.2011, 00:08:48

Previous topic - Next topic

Sagra

Olinpa työasuntoni pihalla samaan aikaan, kun talon pihaan hoiperteli selvästi humalainen nainen tummaihoisen seuralaisen kanssa. Yhdessä siinä viittoivat omani viereistä rappukäytävää ja totesivat oikeaksi ja astelivat sisään. Menin sisälle ja jatkoin lievästi kauhupitoisen sarjan katsomista. Yhdessä vaiheessa aloin ihmettelemään, että jopa erikoisessa kohdassa kuuluu naisen kirkumista kovasti. Tajusin, että seinän takaahan se kuuluukin. Joskus aiemminkin jotain riitelyä on kuulunut, joten en ihan heti pitänyt sen kummempana, mutta huuto tuntui vain jatkuvan ja jossain vaiheessa erottuivat naisen sanat "help me!".

Olin kuulevinani jotain kolinaakin ja menin oman rapun parvekkeelle ja todistin aiemmin mainitun miehen vetelevän housuja ja kenkiä jalkaansa pihalla rappukäytävän oven edessä. Nappasin pari kuvaa kännykällä ja tässä vaiheessa arvelin viisaimmaksi kilauttaa kaverille (112), kun nainenkin näkyi tormailevan kauempana yhä huudellen (vaatteet päällä sentään). Konstaapelit soitteli melko pian mulle takaisin, kun juuri sopivasti olin samalla todistamassa, miten parvekkeen alta samainen mies pyöräili reippaanlaista vauhtia pois paikalta. Kerroin puhelimeen mihin päin mies lähti menemään ja poliisi kyseli tuntomerkkejä. Kerroin farkkuasusteesta, johon poliisi vastasi, että tuossahan tuo näkyy tulevan.

Ottivat miehen kiinni ja tulivat pihaan vielä puhuttelemaan naamatusten. Kopista kuului kovasti koputusta ja ihan suomenkielellä tunnuttiin vaativat lompakkoa takaisin. Ambulanssikin näkyi saapuvan sinne suunnalle, minne nainen juoksenteli, ja vielä myöhemmin poliisi varmisti naisen löytyneen, kun tulivat vielä yrittämään tapahtumapaikalle asuntoon. Eivät päässeet valitettavasti mun avaimella rappukäytävään, kun on näköjään eri avain rappuihin ja jäivät selvittelemään asiaa.

Tämmöstä hienoa pääsee todistamaan vuokralähiössä. Enkä sitten väitä mitään tapahtuneeksi, enkä edes kehota tekemään johtopäätöksiä, mutta faktat on yllä sellaisena kuin ne näin/kuulin ja heikko kännykkäkuvakin ois, mutta en saa sitä tähän hätään ladattua puhelimesta. Tiedä kiinostaako tällainen tarina ketään, mutta toisaalta tuhmia puhuvat bussimatkalaisetkin kiinostavat reporttereita, joten miksei tämmöisetkin tapahtumat elävästä elämästä foorumitasolla.

Kelatiini

Se on hienoa, että on vielä ihmisiä, jotka välittävät siitä, mitä ympärillä tapahtuu.

Ilmoittele sitten kun mahdollisesti tiedät tapahtumien tarkemman kulun.
"There is an assumption that those who attend sharia courts do so voluntarily and that unfair decisions can be challenged. [...] In reality, women are often pressured by their families into going to these courts..."

http://www.guardian.co.uk/law/2010/jul/05/sharia-law-religious-courts

Lasse

Quote from: Kaapo on 15.06.2011, 01:56:26
Näille rupeaa olemaan niin turta, että ihmettelen naista, joka lähtee yksin kännissä vieraan miehen kanssa yhtään mihinkään.

Olet siis lutkakriittinen?

--Lasse
NOVUS ORDO HOMMARUM

nuiv-or

Rasistinen rasisti. Jos päästää ulkolaisen kotiinsa, pitää olla valmis antamaan. Veikkaan että kyseinen muija oli valmis yhden yön suhteeseen, mutta ulkolainen teki liian nopeasti liikkeet ja tulos on raiskaus tai sen yritys.

Haima

Quote from: Inna on 15.06.2011, 06:35:42
Quote from: Lasse on 15.06.2011, 02:33:25
--Lasse

Ahaa, tämänkin tapahtuman altistava tekijä oli siis naisen pukeutuminen, ei suinkaan kännisyys tai jatkoille lähtö.

Aivan samahan on, mikä altistava tekijä oli; jos poliisisetä olisi torunut naista ihan sama mistä syystä, niin tiettyjen tahojen ensimmäinen  mieleen tuleva asia olisi silti ollut marssi. Näin on pääteltävä.
Ajaan Ali: "Vittu mikä huora, ämmä se oikeen on ufff..!"
-Kommentti raiskatusta suomalaistytöstä-

hyperbeli

Quote from: Inna on 15.06.2011, 06:35:42
Quote from: Lasse on 15.06.2011, 02:33:25
--Lasse

Ahaa, tämänkin tapahtuman altistava tekijä oli siis naisen pukeutuminen, ei suinkaan kännisyys tai jatkoille lähtö.

Itse kyllä voisin yhdistää sanaan "lutka" myös jatkoille lähdön ja kännisyyskin sopii kuvaan, vaikkei välttämättä sanan määritelmään sisältyisikään.

junakohtaus

Mä pistin sen ketjun kiinni siksi, että se jaarittelu loppuisi. En siksi, että se jatkuisi muualla. Jokainen lopettaa omalta osaltaan.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.