News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Jouko Pihon kirjoitukset

Started by Jouko Piho, 08.01.2011, 22:04:18

Previous topic - Next topic

Jouko Piho

Quote from: inwell on 12.06.2011, 18:06:05

Liittyykö suur-Suomen perustaminen n. 20 vuoden kuluttua Jeesus Kristuksen uudelleen tulemiseen?

Oletteko te demonien ja eksyttäjien paljastajat maailmanlaajuisesti verkottuneet? Vai onko tuo enemmän sellaista mustanaamiomaista hommaa?

Minun näkemykseni mukaan Suur-Suomi tullaan perustamaan jo ennen Jeesuksen takaisintuloa. On tosin niitä kristittyjä, jotka uskovat esim. Karjalan palautuksen toteutuvan vasta sen jälkeen kun Kristus on tullut takaisin.

Tietääkseni ei ole mitään maailmanlaajuista verkottumista. Samalla tavalla ajattelevia ja kirjoittavia on toki ympäri maailmaa, mutta minä en ainakaan ole mukana missään verkostossa.

Jouko Piho

turha jätkä

Quote from: Piho on 12.06.2011, 18:39:25
On tosin niitä kristittyjä, jotka uskovat esim. Karjalan palautuksen toteutuvan vasta sen jälkeen kun Kristus on tullut takaisin.

Kannattaa tietenkin huomioida sekin, että iso osa kristityistä ei usko Karjalan koskaan palautuvan, eikä usko sen edes olevan Jumalan tahto. Esim. Venäjällä ei Suur-Suomea koskevat eskatologiset tulkinnat ole lainkaan yleisiä.

Jouko Piho

Näinhän se on.
Uskoja on monenlaisia.
Minä voin kirjoittaa vain oman uskoni ja näkemykseni puolesta.
Tosin tiedän, että on muitakin ihmisiä, jotka ajattelevat samalla tavalla, joten en minä ole yksin ajatusteni kanssa.

Jouko Piho