News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Blogi: Mikko Ellilä

Started by Turkulaine, 08.04.2009, 16:24:50

Previous topic - Next topic

Turkulaine

http://uusiviesti.blogspot.com/2009/04/pers-puoluejohdon-kaytoksesta.html

Hyvää settiä. Erityisesti James Hirvisaaren yhteydenotto ja Vistbackan vastaus kertovat paljon siitä, mikä on mamukriittisten asema ja tulevaisuus PetosSuomalaisissa.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

Jahmar Ainokitsas

Hyvä jätkät!

Jatkakaa vaan samaan malliin, niin Halla-aho menettää lisää ääniä persujen suunnilta. HOMMA nousuun vittuilemalla samanmielisille!

Turkulaine

Quote from: Jahmar Ainokitsas on 08.04.2009, 16:45:39
Hyvä jätkät!

Jatkakaa vaan samaan malliin, niin Halla-aho menettää lisää ääniä persujen suunnilta. HOMMA nousuun vittuilemalla samanmielisille!

Tarkoitatko samanmielisillä maahanmuuttokriitikoita vai heitä, jotka mielellään nappaavat kriitikoiden äänet mutteivat viitsi tosissaan ajaa itse asiaa?
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

Kullervo Kalervonpoika

Hyvä jätkät!

Tuota noin... sen vittuilun aloitti muuten  Timo Soini.

Olen jo aikaisemminkin olen todennut, että Soinin politiikka on varsin omaperäistä - vittuilua omalle äänestäjäkunnalle ja näiden nimittelemistä. Ehkä Soinin johtamat persut ja Jahmar eivät haluakaan, että puolueesta tulisi jotain muutakin kuin takametsien peräkammarin poikain keskinäisen tumputtelun marginaalikerho - 1-2 %:n ääniosuudella.

Sinne te nimittäin putoatte - ja tuolla tyylillä joudattekin...
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Keimo

Hyvä jätkät!

Jos Soinin taustapirut tulee tälläistä sepittämään, niin jutut tulee ainakin "oikeiden" kavereiden suusta (viitaten taannoiseen tv-esiintymiseen).   :D

Jahmar Ainokitsas

Njaahas!

Jätkät oikein joukolla koolla. ;) Jos Soini aliarvioi äänestäjiään karkeasti, on asiaan vastattava samalla lailla tai vielä kovemmin!? Sekö on sitä malttia ja asiallisuutta Homman kannalta?

Ja mitä tulee Soiniin ja persuihin, jos tippuvat Halla-ahon dissaamisen takia, hyvä niin ja voivoi heille eli meille vaan, mutta muistakaa se että kaikki persut eivät suinkaan ajattele/puhu kuin Soini. Tai eroa siksi että Halla-ahoa ei laitettu ehdolle. Ei kuule yksi Soini Hommalaisuuden kannatusta pyyhi persuista pois. Kandee muistaa tämäkin.

Ja turkulaiselle ja vastaaville tiedoksi, kyllä sitä on täällä suunnalla asiaa edistetty muutoinkin kuin täällä notkumalla ja täällä omia kirjoituksia esittelemällä. Ja toisten kehuja kuuntelemassa.

Ja tämä tai viestini eivät tule mistään puoluetoimistosta. Ei persujen, eikä minkään muun vastaavan. Siitä vaan iipeitä jäljittelemään ja arvioimaan...

IDA

Quote from: Lyyli on 08.04.2009, 19:26:03
Minä lähetin noin kuukausi sitten omalla nimelläni erittäin kohteliaan s-postin Soinille, jossa perustelin sitä, miksi Jussi Halla-aho kannattaisi valita ehdokkaaksi. Ei tullut vastausta, no, tulipa sitten eräänlainen vastaus telkkarin äärellä...

Sama. Olen puolueen jäsenenä lähettänyt Soinille tasan kaksi sähköpostia, jotka ovat olleet asiallisia. Kumpaankaan ei ole vastattu. Itse jopa aikanaan ajattelin, että Perussuomalaisten eduskuntaryhmälle voisi lähettää sähköpostia ja näkemyksiä, mutta ei se vain onnistu.

Halla-ahon ehdokkuudesta lähetin spostin yhdelle puoluehallituksen jäsenelle ja sain asiallisen vastauksen.

Ellei Soini pysty hallitsemaan omaan sähköpostiinsa tulevaa palautetta, niin ehkä hänen pitäisi muuttaa taas kantaansa johonkin kansainväliseen liittoon, ottaa rahat ja palkata joku tyttö tai poika lukemaan kansalaispalautetta ;)

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Jahmar Ainokitsas on 08.04.2009, 19:14:12
Jos Soini aliarvioi äänestäjiään karkeasti, on asiaan vastattava samalla lailla tai vielä kovemmin!?

Se on kuule äänestäjän oikeus. Politiikko on kansan palvelija - vaikka joskus pissi kihahtaisikin kaaliin ja tämä luulisikin toisin.

Olisin voinut kirjoittaa omalla kyseenalaisella tyylilläni huomattavasti ilkeämminkin. Itse asiassa olenkin jo kirjoittanut - en kuitenkaan ole vielä yhteisen hyvän nimissä julkaissut sitä (vielä ja toistaiseksi).

Oletko vakavissasi, että en saisi kommentoida siihen kun Soini vaatii minun tulevan nimimerkin takaa esiin ja lähtemään tasaiselle hänen kanssaan? näin silti huolimatta, että en ollut poikittaista sanaa tuohon mennessä hänestä sanonut.

Soini unohtaa jumaluuskompleksissaan sen, että anonyymikirjoitelu suojaa tavallisia (oikeaa työtä tekeviä) kansalaisia hallitsijoiden oikuilta ja vihalta - se on eräs kansalaisyhteiskuntaan kuuluva perusoikeus.

Ja tuo sana tasaiselle - minä otan sen uhkauksena. Se on samaa sarjaa kuin, lähdetäänkö ulos katsomaan?

---
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---

Kazakstan

Quote from: IDA on 08.04.2009, 19:37:37
Quote from: Lyyli on 08.04.2009, 19:26:03
Minä lähetin noin kuukausi sitten omalla nimelläni erittäin kohteliaan s-postin Soinille, jossa perustelin sitä, miksi Jussi Halla-aho kannattaisi valita ehdokkaaksi. Ei tullut vastausta, no, tulipa sitten eräänlainen vastaus telkkarin äärellä...

Sama. Olen puolueen jäsenenä lähettänyt Soinille tasan kaksi sähköpostia, jotka ovat olleet asiallisia. Kumpaankaan ei ole vastattu. Itse jopa aikanaan ajattelin, että Perussuomalaisten eduskuntaryhmälle voisi lähettää sähköpostia ja näkemyksiä, mutta ei se vain onnistu.

Minä olen lähettänyt Soinille vuosien varrella puolentusinaa sähköpostia, ja vastaus on tullut ainakin joka toiseen tai ehkä useampaankin. Toki vastaukset ovat olleet pääsääntöisesti täysin sisällöttömiä liukuhihnavastauksia, mutta kuitenkin.

Halla-ahon suhteen olen ottanut yhteyttä ainakin Vistbackaan tämän lehtioksennuksen jälkeen. Vastaus tuli, ja sen tänne silloin postasinkin.

Mutta huhhuh, olen kyllä yhä tästä Soinin nimittelystä kuin ällikällä löyty.

possu

Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 08.04.2009, 16:58:13

Tuo aloitti! Tuo aloitti! En se ollu minä!

Kannattaako jatkaa?

Homma kusee, jos siihen kuuluu sonnan kaataminen samalla puolella olevien niskaan.
Mitä useampi nakki sen parempi soppa.
--Riku Karvakuono

Voileipä ilman voita on kuin kukkaruukku ilman kukkaa.
--possu

I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down to us. Pigs treat us as equals.
--Winston S. Churchill

MW

Quote from: possu on 09.04.2009, 02:44:56

Kannattaako jatkaa?

Homma kusee, jos siihen kuuluu sonnan kaataminen samalla puolella olevien niskaan.

Tehdään kompromissi, ollaan JH-a:n puolella. Ihan vaan homman^^^ takia. Homma = statement.

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: possu on 09.04.2009, 02:44:56
Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 08.04.2009, 16:58:13

Kannattaako jatkaa?

Ei tietenkään. Puolustautuminenhan on nykyisessä Suomessa väärin. Pitää kääntää toinen poski ja antaa kaverin hakata niin pitkään, että putoaa katuun. Tämän jälkeen kannattaa tietenkin avata vatsapuoli ja tyrkyttää kaalia potkittavaksi.

QuoteHomma kusee, jos siihen kuuluu sonnan kaataminen samalla puolella olevien niskaan.

Niin kusee - kerro se Soinille myös.  Tuon Soinin kommentin jälkeen en pidä häntä mitenkään kanssani samalla puolella olevana (lue muuten ihan ajatuksella se mitä muuta kirjoitin tuossa kommentissani).

Soinille tuntuu kelpaavan kyllä äänet - äänestäjät taas puolestaan eivät. Jos Soinin puolelta ei kohtuullisessa ajass tule korjausta tuohon möläytykseen, niin kantakoon itse vastuun touhuistaan.

Kuka minä olen isoa miestä opettamaan.
---
---
---

conlib

Quote from: Turkulaine on 08.04.2009, 16:24:50
http://uusiviesti.blogspot.com/2009/04/pers-puoluejohdon-kaytoksesta.html

Hyvää settiä. Erityisesti James Hirvisaaren yhteydenotto ja Vistbackan vastaus kertovat paljon siitä, mikä on mamukriittisten asema ja tulevaisuus PetosSuomalaisissa.

Joo mut hei, eihän se välttämättä tarkoita sitä että persut eivät ole mamukriittisiä vaikka kritisoivatkin halla-aholaisia. Kyseessä saattaa olla ihan vain henkilöiden välinen kitka. Sellainen sitten valitettavasti saattaa romuttaa muut asiat puolin ja toisin.

Hoff

Quote from: Kullervo Kalervonpoika link=topic=5034.msg76543#msg76543
Tuon Soinin kommentin jälkeen en pidä häntä mitenkään kanssani samalla puolella olevana
Kuka sitten on samalla puolella kanssasi? Kokoomus? RKP? Vai oletko kenties puuhaamassa uutta sinulle sopivaa puoluetta? Ehkä sinulla ja Soinilla on nyt vähän huono aika menossa, mutta Persut ovat ja tulevat olemaan The maahanmuuttokriittinen puolue. Jos et anna tukeasi mokukriittiselle sen takia, että hän on puolueesta jonka johtaja loukkasi tunteitasi, et ilmeisesti ota asiaamme tosissaan. Jos et pidä Soinista, älä äänestä häntä. Muttä äänestä hyvä ihminen mokukriittistä persua, ellei Halla-aho ole ehdolla.
"I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it" -Thomas Jefferson

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Hoff on 14.04.2009, 21:18:14
Kuka sitten on samalla puolella kanssasi? Kokoomus? RKP? Vai oletko kenties puuhaamassa uutta sinulle sopivaa puoluetta?

Tämä menee muuten aika hassuksi. Tuolla toisessa ketjussa minua nimittäin kritisoidaan kovasti siitä, että kritisoin uuden puolueen perustamispuuhia. :D

Quote. Muttä äänestä hyvä ihminen mokukriittistä persua, ellei Halla-aho ole ehdolla.

Ole huoleti - kyllä minä äänestän mokukriittistä ihmistä - mutta ei hänen tarvitse olla PerSujen jäsen tai olla olematta sitä.
---
---
---

PK

Kullervo ei usko parlamentarismiin, vaan aitoon demokratiaan, jossa puolueita ei tavita?

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: PK on 15.04.2009, 04:11:05
Kullervo ei usko parlamentarismiin, vaan aitoon demokratiaan, jossa puolueita ei tavita?

Juu - Kullervo uskoo suoraan demokratiaan. Vähintään sellaiseen, joissa puolueiden merkitys on nykyistä huomattavasti merkityksettömämpi.
---
---
---

Ojanperä

Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 14.04.2009, 21:30:28
Tämä menee muuten aika hassuksi. Tuolla toisessa ketjussa minua nimittäin kritisoidaan kovasti siitä, että kritisoin uuden puolueen perustamispuuhia. :D

Ehkäpä sinä olet vaan kaikin puolin hankala ihminen  ;D
"The Answer to 1984 is 1776."
-Alex Jones

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Ojanperä on 15.04.2009, 12:36:12
Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 14.04.2009, 21:30:28

Ehkäpä sinä olet vaan kaikin puolin hankala ihminen  ;D

Tunnemmeko me toisemme? ;)

Ehkä minä pyrin hieman herättelemään ihmisiä enkä pure ihan kaikkea nielemättä - ja ehkä minusta on ajoittain ihan hauska vääntää...
---
---
---

Rutja

Hyvä jätkät!

Milläkähän tavalla vaikkapa Rutja on muka samanmielinen persujen enemmistön kanssa? Oikeastaan en löydä mitään muuta yhteistä, kuin että molemmat yleensä vastustavat EU:ta. Minusta se ei ole mitään samanmielisyyttä.

Äänestin muuten viime kunnallisvaaleissa tod. näk. viimeistä kertaa ko. puoluetta. Ennen se on jotenkin onnistunut hampaat irvessä, mutta nyt ei ole enää mitään syytä - varsinkin kun näillä tienoilla ehdokkaat ovat olleet järjestään hirveitä.

Hassua sinänsä, että ehdokkaiksi päätyvät aina ne, joiden ei pitäisi olla ehdolla, eli yhteiskuntatieteellisestä tulevat valmisbroilerit ja peräkylän kansanmiehet. Koita siitä sitten valita, kun ensimmäiset haluavat vain rakentaa omaa uraansa ja jälkimmäiset eivät tiedä mistään mitään.

Rutja on suoran demokratian kannattaja. Suoraa demokratiaa vastustetaan sillä argumentilla, että kansalle ei voi antaa vastuuta päättää vaikeista asioista - kuinka silloin voidaan antaa vastuu päättää siitä, kuka saa päättää? [sic, eihän sitäkään vastuuta oikeastaan haluttaisi antaa, mutta kun on pakko, kun pitää näytellä demokratiaa]

mikkoellila

En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

EL SID

Mikko Ellilä taas vauhdissa. Nuo puheenvuorot hommasta osoittavat, kuinka mikko osaa vedättää: mukaan on kelpuutettu vain mikolle sopivat puheenvuorot ketjusta, johon on eksynyt kohtalaisen paljon Mikon kanssa samaa mieltä olevia kommentteja.

Aihetta on täällä kaluttu jatkuvasti ja siitä on useampia ketjuvariaatioita. Minä olen antanut asiaa käsittelevän ketjuni jo vajota kauemmaksi, koska on parempi katsoa eteenpäin kuin taaksepäin.

Olisi ollut reilumpaa antaa linkit myös näihin muihin ketjuihin, niin muutkin kuin mikon blogilla käyvät hommalaiset (jos niitä, syyttäjä mukaan luettuna, on) näkevät miten homma ei todellakaan ole yksimielinen tässä asiassa.

Mikon tyyliä voinee nimittää Ellismiksi?  :D

mikkoellila

Kaikki kulttuurit eivät ole yhtä hyviä

Kaikki kulttuurit eivät tietenkään voi olla samanaikaisesti samalla kehitystasolla, koska jotkut kulttuurit ovat nykyaikana selvästi samankaltaisia kuin toiset kulttuurit aiemmin, esim. satoja vuosia tai jopa tuhansia vuosia sitten.

Jos kaikki nykyään olemassaolevat kulttuurit olisivat yhtä hyviä, silloin myös kaikkien menneisyyden kulttuurien täytyisi olla yhtä hyviä kuin nykyajan kulttuurit; monet nykyajan kulttuurithan ovat samanlaisia kuin menneisyyden kulttuurit.

Kukaan täysjärkinen ei kuitenkaan väitä, että esim. tuhat vuotta sitten Eurooppa olisi ollut yhtä sivistynyt tai hyvinvoiva kuin nykyään. Niinpä kaikki nykyään olemassaolevat kulttuurit eivät voi olla samalla kehitystasolla eli yhtä sivistyneitä tai hyvinvoivia.

Tätä tietenkään Mika Illman, Mikko Puumalainen ja Johanna Suurpää eivät suostu myöntämään. 

Illman siis väittää, että afrikkalaisten ja eurooppalaisten välillä ei ole kulttuurisia eroja eikä geneettisiä eroja.

Illman siis esittää väitteen, joka on päivänselvästi ristiriidassa terveen järjen, arkikokemuksen ja tieteellisten tutkimustuloksien kanssa. Yhtä hyvin Illman voisi väittää, että kuu on juustoa.

Suomessa vallitsee nykyään multikultidiktatuuri, joka yrittää kiistää ilmiselviä tosiasioita fanaattisella uskonnollisella vimmalla.

Mika Illman, Mikko Puumalainen, Johanna Suurpää ja heidän hengenheimolaisensa ovat keskiajan katolisen kirkon inkvisiittorien kaltaisia uskonnollisia fanaattikkoja, jotka naama punaisena itkien, kurkku suorana huutaen yrittävät väittää maata litteäksi, kuuta juustoksi, mustaa valkoiseksi, rauhaa sodaksi, vapautta orjuudeksi ja kaikkia kulttuureita aivan yhtä hyviksi.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Don Quijote

Mahtavaa kiteytystä ja suoraa tekstiä ilman kaunistelua.

Mikko se osaa kiteyttää asiat. Ehkä monien mielestä liian punaniskaista, mutta jonkunhan pitää sanoa asiat suoraan. Tässä on parasta Mikkoa, jopa ylittää legendaarisen "Yhteiskunta Koostuu Ihmisistä" kirjoituksen.

http://suomaliansanomat.blogspot.com/2010/04/paivan-laulu-lauri-tahka-suojaan.html

....... Suomalaiset haluavat elää kaikessa rauhassa keskenään. Me emme tarvitse Balkanin mustalaisia Suomeen. Suomi kuuluu suomalaisille, ei Balkanin mustalaisille.

Suomen nykyinen "hallitus" kuitenkin haluaa tuoda Suomeen tuhansia Balkanin mustalaisia ja elättää niitä suomalaisten veronmaksajien rahoista. Nykyisen hallituksen politiikka on täysin ristiriidassa Suomen kansan intressien kanssa.

Suomen nykyinen "hallitus" on rikollinen maanpetturikopla. Suomen nykyinen "hallitus" haluaa tuoda Suomeen satojatuhansia lukutaidottomia primitiivi-ihmisiä kehitysmaista.

Esimerkiksi somaleista 90 % on lukutaidottomia, mutta Suomen nykyinen "hallitus" haluaa tuoda Suomeen lisää ja lisää ja lisää ja lisää somaleita ankkurilasten ja "perheenyhdistämisten" kautta.

Suomalaiset eivät halua, että kadulla tulee vastaan mustiin kaapuihin sonnustautuneita somalieukkoja. Suomalaiset haluavat, että kadulla tulee vastaan toisia suomalaisia.

Tämä on Suomi, ei Somalia. Tätä maata kansoittavat suomalaiset. Me emme halua, että tätä maata kansoittaisivat somalit. Suomi kuuluu suomalaisille, ei somaleille.

Tämä on meidän maamme. Tämä maa kuuluu meille. Tämä maa ei kuulu somaleille. Nykyinen "hallitus" on sodassa Suomen kansaa vastaan. Nykyinen hallitus on yhtä rikollinen kuin Terijoen hallitus talvisodan aikana tai punakaartien johto vuonna 1918. ......

Antti Tulonen

Onko näitä Ellilän rotukirjoituksia pakko pitää esillä täällä?

Vasarahammer

Mikko Ellilä osaa kirjoittaa selkeästi eikä aliarvioi lukijoitaan kuten Timbe, joka vain töksäyttelee yhden lauseen virkkeitään.  ;)

Vai mitä sanotte seuraavasta?

Quote from: Mikko Ellilä
Monikulttuurisuus on perverssiä. Monikulttuurisuus on ongelma, josta pitää päästä eroon. Monikulttuurisuus on sairaus, joka pitää parantaa.

Toteamus "Suomi on jo monikulttuurinen maa" on samanlainen kuin "sinulla on jo keuhkosyöpä". Monikulttuurisuuden olemassaololla ei voida perustella sen jatkumisen välttämättömyyttä. No ought from is.
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

Ari-Lee

Quote from: Vasarahammer on 08.04.2010, 22:26:45
Mikko Ellilä osaa kirjoittaa selkeästi eikä aliarvioi lukijoitaan kuten Timbe, joka vain töksäyttelee yhden lauseen virkkeitään.  ;)

Monikulttuurisuus on perverssiä. Monikulttuurisuus on ongelma, josta pitää päästä eroon. Monikulttuurisuus on sairaus, joka pitää parantaa.

Toteamus "Suomi on jo monikulttuurinen maa" on samanlainen kuin "sinulla on jo keuhkosyöpä". Monikulttuurisuuden olemassaololla ei voida perustella sen jatkumisen välttämättömyyttä. No ought from is.
Ellilä kirjoittaa asiaa mutta pilkkaa syöpäsairaita ihmisiä.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

MW

Quote from: Ari-Lee on 08.04.2010, 23:10:35
Quote from: Vasarahammer on 08.04.2010, 22:26:45
Mikko Ellilä osaa kirjoittaa selkeästi eikä aliarvioi lukijoitaan kuten Timbe, joka vain töksäyttelee yhden lauseen virkkeitään.  ;)

Ellilä kirjoittaa asiaa mutta pilkkaa syöpäsairaita ihmisiä.

Ellilä on vihainen, fiksu nuori mies. Varmasti paikkansa löytää.

Sisäministeri

Hyvää settiä.
Ellilä sanoo monia asioita mitä on itsekin miettinyt, mutta päättänyt jättää sanomatta milloin mistäkin syystä. Rentouttavaa luettavaa.

mikkoellila

Quote from: Dogah on 07.04.2010, 18:30:07
Onko näitä Ellilän rotukirjoituksia pakko pitää esillä täällä?

Kuten päivämääristä näkyy, tähän viestiketjuun ei ollut tullut yhtäkään postausta yhteentoista kuukauteen. Jos et kestä nähdä mainoksia minun blogikirjoituksistani edes 11 kk välein, älä lue tätä viestiketjua.

mikkoellila

Umayya Abu-Hanna:

THORS:n populismi

Minister Thors: beware of discrimination, beware of racism.

erikoisvapautuksia ja jousto pätevyysvaatimuksissa on erittäin tärkeä pitää mahdollisuutena. jousto tehdään jotta saadaan LAAJEMPI ja monipuolisempi edustus/ työvoima. siirtolaisten suhteen tätä pitää harrastaa koko ajan. nyt RKP ohittaa pätevyysvaatimukset jotta se KAVENTAISI tarjonta, eli saadaan samat ihmiset joka paikkaan.

suomessa siirtolaisia ei nähdä missään. nyt vähemmistövaltuutetun viran hakijoissa on 2 siirtoalista jotka ovat pätevät, sopivat, kokeneet - . pesti on todella raskas ja epäkiitollinen. silti jos vähemmistövaltuutetunpestiin valitaan, ei siirtolaista, eikä pätevä, tätä viedään oikeuteen: nepotismi, syrjintä ja rasismi. EU:ssa tätä nähdään jo selkeästi. elämme vaarallisessa yhteiskunnassa kun siirtolaiskysymyksistä vastaava ministeri itse vääntää säännöt jotta saisi ei pätevä ei siirtolaista virkaan.

toinen vakava oire on suomalainen tapa yhdistää kriisit monikulttuurisuuteen. ihminen jolla on kokemusta ihmiskaupan suhteen ei ole automaattisesti pätevä hoitamaan monikulttuurisuuskysymyksiä. monikulttuurisesti terve yhteiskunta ei perustu konniin ja uhreihin. ihmiskauppakokemus olisi vähän kuin valitsisi miesgynekologi hoitamaan tasa-arvovaltuutetun pesti.

Minä:
Miten Umayya Abu-Hanna voi kirjoittaa noin huonoa suomea, vaikka on asunut Suomessa lähes 30 vuotta?

Hannu Lipponen:
    Tsekkasin äkkiä Abu-Hannan Fb-sivut. On näemmä itsetunnustautunut lukihäirikkö. Selittänee kirjoitusvirheitä. Ja kuten jo sanoin, useimmat suomalaiset on aika surkeita äidinkielensä käytön suhteen.

Saila Nygrén:
    Määrittele "suomalainen" Hannu. ;D
    Multakin on kovasti tätä kyselty.. :)

Hannu Lipponen:
    Vaikea kysymys. Todella vaikea. Tosin, kieltätaitamattomuudella viittasin ihan omiin lapsuus-, aikuis- ja liiketuttaviin. Useimmille tekisi hyvää kerrata äidinkielensä perusteita. Kielen hallinnassa tärkeintähän on tulla ymmärretyksi tarkoittamallaan tavalla.

Suvituuli Kuusade:
    Mikko, tuohon suomenkielen osaamiseen, komppaan Hannua. Myös suomessa syntyneet ja täällä koulunsa suomeksi käyneet ihmiset kirjoittavat helkkarin huonoa kieltä!

Miniluv

QuoteTsekkasin äkkiä Abu-Hannan Fb-sivut. On näemmä itsetunnustautunut lukihäirikkö. Selittänee kirjoitusvirheitä. Ja kuten jo sanoin, useimmat suomalaiset on aika surkeita äidinkielensä käytön suhteen.

UA-H puhuu livenä yhtä huonoa suomea kuin mitä tuo kirjoitusnäyte on. Taivutusmuodot puuttuvat kirjoitetusta samalla tavalla kuin Abu-Hannan puheestakin. Miten sen voi laittaa lukihäiriön piikkiin?

Kirjoitusvirheitä tuossa ei varmaan ole enempää kuin mitä minulla olisi, jos en yhtään korjaisi.

Ja lisää:

Quoteerikoisvapautuksia ja jousto pätevyysvaatimuksissa on erittäin tärkeä pitää mahdollisuutena. jousto tehdään jotta saadaan LAAJEMPI ja monipuolisempi edustus/ työvoima. siirtolaisten suhteen tätä pitää harrastaa koko ajan.

Marraskuun seminaarista (jälleen kerran):

QuoteMyös tätä pitää miettiä, kun työpaikoilla mietitään. Taas mä lainaan Englannista. Lokakuun ensimmäisestä päivästä lähtien, nyt on eri työpaikat ovat muuttamassa niiden pätevyysvaatimukset. Samalla tavalla kuin meilläkin tämän tasa-arvon kanssa, eli esimerkiksi museoalalla Englannissa nyt-- yliopistotutkinto ei riitä. Se tarkoittaa sitä myös, että siirtolainen, jolla ei ole yliopistotutkintoa siltä alalta, pääsis töihin. Niin ne on tehneet ison listan siitä, mitkä on ne uudet kriteerit, esimerkiksi kun on verkottuminen, idearikas, innovatiivisuus, niin on nyt iso lista, ja tämmöset toimenpiteet ovat tietysti nostaneet hirvee älämölöä. On ollut iltapäivälehden otsikot, joissa lukee "Being white cost me a job". Mutta -- ne sano, että kun ne ovat tehneet sen päätöksen, että he edustavat koko yhteiskuntaa, että tämä on oikein, he eivät halua klooneja, he haluavat erilaisia ihmisiä, niin tämä on heidän voimavaransa.

Eli pätevyysvaatimuksia on muutettava sen mukaan, mitä kykyjä hakevilla maahanmuuttajilla sattuu olemaan. Ollaan vain askeleen päässä siitä, että värinää ja monikulttuurisuutta vaaditaan suoraan pääsyvaatimuksena.

Ja joku saisi kertoa Abu-Hannalle, että suomalaisetkin ovat yksilöitä. Tietääkseni ihmisiä ei ole vielä kloonattu, edes Suomessa.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Sisäministeri

Quote from: Miniluv on 29.04.2010, 19:00:26

QuoteMyös tätä pitää miettiä, kun työpaikoilla mietitään. Taas mä lainaan Englannista. Lokakuun ensimmäisestä päivästä lähtien, nyt on eri työpaikat ovat muuttamassa niiden pätevyysvaatimukset. Samalla tavalla kuin meilläkin tämän tasa-arvon kanssa, eli esimerkiksi museoalalla Englannissa nyt-- yliopistotutkinto ei riitä. Se tarkoittaa sitä myös, että siirtolainen, jolla ei ole yliopistotutkintoa siltä alalta, pääsis töihin. Niin ne on tehneet ison listan siitä, mitkä on ne uudet kriteerit, esimerkiksi kun on verkottuminen, idearikas, innovatiivisuus, niin on nyt iso lista, ja tämmöset toimenpiteet ovat tietysti nostaneet hirvee älämölöä. On ollut iltapäivälehden otsikot, joissa lukee "Being white cost me a job". Mutta -- ne sano, että kun ne ovat tehneet sen päätöksen, että he edustavat koko yhteiskuntaa, että tämä on oikein, he eivät halua klooneja, he haluavat erilaisia ihmisiä, niin tämä on heidän voimavaransa.

Eli pätevyysvaatimuksia on muutettava sen mukaan, mitä kykyjä hakevilla maahanmuuttajilla sattuu olemaan. Ollaan vain askeleen päässä siitä, että värinää ja monikulttuurisuutta vaaditaan suoraan pääsyvaatimuksena.

Ja joku saisi kertoa Abu-Hannalle, että suomalaisetkin ovat yksilöitä. Tietääkseni ihmisiä ei ole vielä kloonattu, edes Suomessa.

Eihän me jauhonaamat millään voida olla mitään yksilöitä. Tylsä kulttuuri ja umpioitunut kansakunta, aina 90-luvun alkuun asti kunnes ensimmäiset somalit saapuivat  :roll:

mikkoellila

Suomenruotsalainen ajatushautomo Magma suoltaa multikultipropagandaa

Tankesmedjan Magma, Sonja Hellman:

Kvinnor utan land – om muslimska kvinnoliv i Finland

Genom mina muslimska flyktingbekanta som lever i ett arrangerat äktenskap

Onko sinulla paljonkin tuollaisia tuttavia?

Jos on, niin miksi?

Ovatko pakkoavioliitot eli "järjestetyt avioliitot", joista kieltäytymisestä rangaistaan kunniamurhalla, kovinkin yleisiä muslimien keskuudessa? (Ovat.)

Miksi Suomeen tai mihinkään muuhunkaan länsimaahan pitäisi päästää sellaisia ihmisiä, joiden edustamassa kulttuurissa pakkoavioliitot ja kunniamurhat ovat yleisiä?

blev jag nyfiken på kvinnor som kommer till Finland för att släktingar bestämmer att de skall gifta sig med någon som bor här.

Huom. sukulaiset päättävät, ei ko. naiset itse.

Jag ville försöka hitta kvinnor som kunde berätta om sina erfarenheter och intervjua dem för en bok.

Jos tämä olisi ollut järkevää yhteiskuntatieteellistä tutkimusta tai edes tutkivaa journalismia, nämä pakkoavioliitot olisi esitetty kuohuttavana ja barbaarisena asiana. Näin ei kuitenkaan tässä kirjassa tehty, vaan pakkoavioliittoon joutuneita, kunniamurhan uhan alaisuudessa eläviä musliminaisia haastateltiin POSITIIVISINA esimerkkeinä islamilaisista maahanmuuttajista.

...