News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

On Hävettänyt Leijona

Started by Tuju, 04.08.2010, 17:38:34

Previous topic - Next topic

Jouko

Minua hävettää että meillä on ollut tuollainen pääministeri. Luulenpa että samaa mieltä on aika moni kepunkin kannattaja, entinen kannattaja.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

shakara

QuoteMinua on hävettänyt se, että monet pitävät Leijona-merkkiä kaulassaan merkkinä vihasta muita ihmisiä vastaan, Vanhanen sanoi viitaten Suomileijona-riipuksiin, joita muun muassa skinheadit käyttävät merkkinä aatteestaan.

Taisi jäädä oleellinen osa lainauksesta pois?

Vanhasen kritiikki on todellakin paikallaan sillä skinhead-aate ei varmasti ole parasta markkinointia Leijona-riipuksille.

Kansankiihottaja

Quote from: Lodi on 05.08.2010, 22:21:49
Yksi hyvä keino saada keskustelua aikaan on myös siniristilippu.
Autoni takalasissa on pieni lippu ja siitä on aika ajoin kyselty.
Olen aina sanonut, että kun olen suomalainen niin kai saan isänmaani lippua pitää esillä ilman mitään sen kummempaa kannanottoa.

Aika jännää , että vaakuna-eläintä tai omaa lippuaan pitäisi hävetä. Vinkkinä viikoksi - tehkääpä visiitti Venäjälle ja seuratkaa, miten ovat ylpeitä historiastaan, lipuistaan ja kaksoiskotkasta/sirpistä ja vasarasta. Ei puhettakaan, etteikö niistä saisi olla ylpeitä.

Minulla on puhelimessa soittoäänenä "Die fahne hoch". Kyllähän se soidessaan päitä varsinkin kaupassa kääntää, mutta se on puhelimessa siksi, että se on mielestäni oikein uljas ja mahtipontisen mukaansatempaava marssi. Enkä tunne nyt kamalan natsi tai rasisti sen takia olevani.

Olen kyllä odottanut, että milloin tulee joku kukkahattutäti opettamaan minulle historiaa, mutta aika pitkään olen saanut marssia ilman häiriöitä ;D

PMH

Quote from: shakara on 17.05.2011, 09:26:31
QuoteMinua on hävettänyt se, että monet pitävät Leijona-merkkiä kaulassaan merkkinä vihasta muita ihmisiä vastaan, Vanhanen sanoi viitaten Suomileijona-riipuksiin, joita muun muassa skinheadit käyttävät merkkinä aatteestaan.

Taisi jäädä oleellinen osa lainauksesta pois?

Vanhasen kritiikki on todellakin paikallaan sillä skinhead-aate ei varmasti ole parasta markkinointia Leijona-riipuksille.

Joo, muakin hävettää ihan perkeleesti toi Suomenvaltionlippu, siinä kun on noi leijona ja siniristi samassa lapussa ja kaljupäät kehtaavat roikotella sitä matkassa ihan ulkomaita myöten, kuten Afganistanissa, Enitreassa, Libanonissa, Kosovossa, Bosniassa, (kohta Libyassa?).  :facepalm:

Kotomaassa Leijona tunnusta saa käyttää vain edistykselliset ryhmät http://www.vihreat.fi/vaalit2011/leijona/tuunaa
Vittuile vielä kun voit vaikuttaa
"Sosiaalisen median syöpä(läinen)
PerusSuomlainen

Malmi

http://browse.deviantart.com/?q=finland&order=14&offset=24#/d3gdqjz

Siittä saisi hienon aiheen leijonapaitaa varten. Taitelija ei ole myöskään unohtanut genitaaleja. ;D

Jouko

Sääli ettei Juhana herttua ottanut vaakuna-aiheeksi kotimaista petoa ilvestä. Taisi olla liian globaali tyyppi jo silloin.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomitalon renki

Onneksi en ketään suominatsia tunne, mutta heidän kannattaisi värjätä leijonansa vihervalkoisiksi.  ;D Menisi sitten örvellys toisen ääriliikkeen piikkiin.

Maatiaisjuntitar

Pitääköhän tunnuslevyn kaulassa kantamistakin hävetä?
*kysyy jotta voi käskeä siipan hävetä*

Malmi

Itse ei tulisi mieleenikään pitää kuolemanlaattaa kaulassani siviilissä. Ihan vaan sen takia, että sen voi vahingossa hukata ja sillä on liikaa tunnearvoa kolhuineen naarmuineen.  ;)

MoonShine

Meille myytiin Upinniemen sotilaskodissa siviilihousuihin tarkoitettuja Leijonasoljellisia vöitä, aika moni osti sellaisen.
Hyvää suomalaista laatua ja kestänyt käyttöäkin varsin hyvin.
Pitäisikö nyt sitten hävetä suomalaista käsityötä, nationalismia vai Suomen virallista vaakunaeläintä, jonka Vihreät muuten omivat, kuohitsivat ja menettivät sen takia 33.3% kannatuksestaan.

Ei pitäisi mennä koskemaan Leijonaan.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Jouko

Quote from: MoonShine on 17.05.2011, 19:01:06
Meille myytiin Upinniemen sotilaskodissa siviilihousuihin tarkoitettuja Leijonasoljellisia vöitä, aika moni osti sellaisen.
Hyvää suomalaista laatua ja kestänyt käyttöäkin varsin hyvin.
Pitäisikö nyt sitten hävetä suomalaista käsityötä, nationalismia vai Suomen virallista vaakunaeläintä, jonka Vihreät muuten omivat, kuohitsivat ja menettivät sen takia 33.3% kannatuksestaan.

Ei pitäisi mennä koskemaan Leijonaan.

Minulla oli armeijasta saatu leijonatunnuksella varustettu ampumamerkki. Hukkasin sen valitettavasti. Tuo leijonavyö olisi kova juttu!

Uuno Kailas

Maatiaisjuntitar

Siipalla levy on ollut kaulassa jo yli 30 v. ja vielä tallessa *koputtaa puuta*