News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Pian on taas SPR kerjäämässä rahaa

Started by henkka, 07.04.2009, 11:10:39

Previous topic - Next topic

henkka

Ei varmasti mene montaakaan tuntia kun SPR rupeaa taas kerjäämään rahaa maanjäristyksen uhrien varjolla. Minä ainakin kysyn heti, että koska SPR meinaa toimittaa tsunamin urheille annetut rahat oikeisiin osoitteisiin, tai ainakin ne rahat, jotka eivät ole vielä hävitty osakkeiden arvojen romahtaessa, tai menneet SPR:n pomojen luxsus-elämään.

Kaarle M.

Quote from: henkka on 07.04.2009, 11:10:39
Ei varmasti mene montaakaan tuntia kun SPR rupeaa taas kerjäämään rahaa maanjäristyksen uhrien varjolla. Minä ainakin kysyn heti, että koska SPR meinaa toimittaa tsunamin urheille annetut rahat oikeisiin osoitteisiin, tai ainakin ne rahat, jotka eivät ole vielä hävitty osakkeiden arvojen romahtaessa, tai menneet SPR:n pomojen luxsus-elämään.

Noiden rasismihöpinöiden ja muun "suvaitsevaisuuskasvatuksen" jälkeen ei SPR enää nauti täyttä luottamustani ja harkitsen tarkoin, jos enää heille rahaa annan.

Mutta, mutta, onko tuo rahan väärinkäyttö pomojen eduksi yllä pelkää panettelua, vai onko se jossain toteen näytetty?

"En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia."

Timo Soini

henkka

Eräs sukulaiseni kuuluu SPR:n eliittiin. Hänen etuihin kuuluu hyvän palkan lisäksi matkailu ympäri maailmaa niin paljon kun tykkää. Matkat on naamioitu tutusmiskäynneiksi, mutta todellisuudessa ne on lomamatkoja eksoottisiin paikkoihin kuten Meksiko, Kenia, Thaimaa joka vuosi, Nepal ym. SPR:n porukka ei asu savimajoissa vaan Hilttoneissa.

Kaarle M.

Quote from: henkka on 07.04.2009, 11:59:27
Eräs sukulaiseni kuuluu SPR:n eliittiin. Hänen etuihin kuuluu hyvän palkan lisäksi matkailu ympäri maailmaa niin paljon kun tykkää. Matkat on naamioitu tutusmiskäynneiksi, mutta todellisuudessa ne on lomamatkoja eksoottisiin paikkoihin kuten Meksiko, Kenia, Thaimaa joka vuosi, Nepal ym. SPR:n porukka ei asu savimajoissa vaan Hilttoneissa.

Vaikken mitenkään haluaisi puolustella SPR:n toimintaa tai toimijoita, niin kysyn kuitenkin:

Eikö SPR:n johtajille kuulu johtajatason palkka, niin kuin muillekin johtajille? Eikös tuo SPR:n ydintyö ole juuri noissa eksoottisissa paikoissa? Nukkuisitko itse työmatkoilla savimajoissa vai hotelissa?

Ei millään pahalla, mutta tuo mitä kerroit kuulosti lähinnä kaunaiselta...
"En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia."

Timo Soini

Tuomas

Aika katkeraa tilitystä. Kateus onkin muiden kuolemansyntien ohella suomalaisten kansallinen, jollei peräti geneettinen erityispiirre ja meillä on paljon oppimista esimerkiksi afrikkalaisilta tässäkin asiassa.

big bang

Kyllä SPR on iso organisaatio ja se vaatii paljon rahaa.Hotellimajoitukset ja muu logistiikka vaatii paljon rahaa.Sitten vielä pitää lahjoa kohde maan virkamiehiä .
Totuus ,nimittäin on yhtäkään vesikanisteria tai ruokaannosta ei jaeta ilman lahjuksia, joilla voi sitten ostaa vaikka aseita.

Ja nämä kohdemaan lahjotut virkamiehet ovat ensimmäisiä turvapaikan hakijoita ja saajia, jos vallankumous jostain syystä joskus onnistuu.