News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2011-04-05 YLE/Jertta Blomstedt: Perussuomalaiset eivät ole suomalaisia

Started by Tauno-yksi, 04.05.2011, 13:10:12

Previous topic - Next topic

Tauno-yksi

http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/04/perussuomalaiset_eivat_ole_suomalaisia_2544887.html

QuoteUlkoministeri Alexander Stubb harmitteli äskettäisessä blogissaan, että Timo Soinia ja perussuomalaisia demonisoidaan ulkomaisessa mediassa. Hän ei linkittänyt tarkoittamiaan artikkeleita eikä maininnut niitä nimeltä.

Yritin etsiä esimerkkejä, mutta en löytänyt. Ulkoministerillä ja minulla on luultavasti erilainen käsitys paholaisesta.

Ääkk. Mistä näitä "älykkäitä" kolumnisteja riittää? Musta on valkoista. Musta on valkoista, kun minä sanon niin. Musta on valkoista, tai puhkean itkuun!

Seinähullu hallitus.

Heikki Luoto

Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

Tauno-yksi

Hups. Enpä huomannut tarkistaa päivämäärää, luulin uudeksi kolumniksi.  :-[
Seinähullu hallitus.

caprifolium

Arvoisa Jertta Blomstedt,

Kertoisitko minulle ystävällisesti mikä minä sitten : oles syntynyt Suomessa, vanhempani olivat suomalaista, kävin suomalaisen koulun alaluokista lukioon ja sieltä eteen päin. Opiskelin suomalaisen ylemmän korkeakoulutukinnon. Tähän asti ilmeisesti olen vielä suomalainen.

Mutta: äänestin kevää 2011 Eduskuntavaaleissa Perussuomalaisia. Ei olekaan enää suomalainen. No, mikäs maailainen nyt olen?
Mikä on tiedotusvälineiden perimmäinen tehtävä? Onko se informaation välittäminen, kansan sivistäminen, maailman muokkaaminen paremmaksi? Mutta paremmaksi kenen näkökulmasta?
- Suomen Kuvalehti 22/2012

Pete_G

Quote from: Nina on 04.05.2011, 14:35:04
Arvoisa Jertta Blomstedt,

Kertoisitko minulle ystävällisesti mikä minä sitten : oles syntynyt Suomessa, vanhempani olivat suomalaista, kävin suomalaisen koluln alaluokista lukioon ja sieltä eteen päin. Opiskelin suomalaisen ylemmän korkeakoulutukinnon. Tähän asi ilemisesti olen vielä suomalainen.

Mutta: äänestin kevää 2011 Eduskuntavaaleissa Perussuomalaisia. Ei olekaan enää suomalainen. No, mikäs maailainen nyt olen?

Minua kiinnostais myös tietää minkämaalainen tämä Jertta Blomhatt Blomstedt on. Siis henkisesti.
87,1 % av alla svenskar är odemokrater.

Alapo

Quote from: Pete_G on 04.05.2011, 14:45:48

Minua kiinnostais myös tietää minkämaalainen tämä Jertta Blomhatt Blomstedt on. Siis henkisesti.

No härreguud, tietenkin afrikkalainen joka talar svenska

kertsu59

Iski identiteettikriisi näin yli viisikymppisenä,yli 30 vuotta olen suomessa töitä tehnyt ja syntynytkin täällä ja koulut käynyt suomessa,ja nyt saankin kuulla etten poliittisten mielipiteideni vuoksi olekkaan Suomalainen.Vähemmästäkin henkinen tasapaino järkkyy. ???
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

Jouko

Quote from: kertsu59 on 04.05.2011, 16:47:13
Iski identiteettikriisi näin yli viisikymppisenä,yli 30 vuotta olen suomessa töitä tehnyt ja syntynytkin täällä ja koulut käynyt suomessa,ja nyt saankin kuulla etten poliittisten mielipiteideni vuoksi olekkaan Suomalainen.Vähemmästäkin henkinen tasapaino järkkyy. ???

Niin. Et ole ainakaan uussuomalainen. Siinä mielessä vähempiarvoinen, tänä päivänä, kuten meistä moni muukin. ;)
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

caprifolium

Me olemme ilmeiseti epähenkilöitä. (Aku Ankansta lainattu termi!)
Mikä on tiedotusvälineiden perimmäinen tehtävä? Onko se informaation välittäminen, kansan sivistäminen, maailman muokkaaminen paremmaksi? Mutta paremmaksi kenen näkökulmasta?
- Suomen Kuvalehti 22/2012