News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-04-26 HS: Untuvikot Modig ja Hakkarainen astuivat eduskuntataloon hämmentyn

Started by matti, 26.04.2011, 23:43:04

Previous topic - Next topic

schenker

Quote from: dothefake on 27.04.2011, 01:06:21
Hmmm.. helluntailainen. N. vuosi sitten olisin ollut hyvin kriittinen,
nyt olen suvaitsempi. Tosin hellareissakin on eroja, otaksun.

James Hirivisaarikin on soittanut kitaraa joskus helluntailaisten rokki bändissä

http://www.james.pp.fi/sg.html
sola gratia:
James Hirvisaari: kitara, piano

pelle12

Nyt joku suvaitsevainen suivaantuisi Ulkopuolisen kirjoituksesta ja väittäisi, että hän karkeasti yleistää ja stereotypioi, mutta kuten aina, stereotyyppeissäkin on aina totuuden siemen, koska jostainhan ne syntyvät. Luulen, että Ulkopuolinen taarkoittaa noita ns. butch-lesboja, ja koska heitä on enemmän lesboissa kuin heteroissa, luulen, että voidaan karkeasti yleistäen sanoa, että aggressiivisuus ja fyysinen väkivaltaisuus on lesboilla yleisempää kuin naisissa keskimäärin.

Veli Karimies

Ei tuo ole pelkästään lesbojen ominaisuus, vaan myös humalaisten heteronaisten ominaisuus. Joko ne tappelevat keskenään, tai sitten haastavat riitaa miesten kanssa, koska tietävät ettei mies todennäköisesti lyö takaisin ja jos lyö, niin naisen miespuoliset "sankari"kaverit kyllä tulevat puolustamaan.

Kysykää keltä tahansa humalaisten ihmisten kanssa työskentelevältä, kuten poliiseilta, vartijoilta tai portsareilta, niin sanovat samaa kuin minä.