News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2011-04-27 IS:Hetemaj raivostui "neekerivideosta" - "Tän idiootin tiputan ekalla

Started by Kettu2, 27.04.2011, 17:56:56

Previous topic - Next topic

ämpee

Hakkaraisen huulenheitossa ei ole mitään vikaa, ihan tyypillinen henkilökohtainen mielipide, Pravdan tavassa asettaa julkisesti saataville on sen sijaan jotain omituista.

Kuten jonkun jalkapallistin ja jonkun virkaan vääryydellä valitun kitinä.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

nimetönkeskustelija

Quote from: Turkulaine on 29.04.2011, 22:52:27
Quote from: nimetönkeskustelija on 29.04.2011, 22:49:48
Yleisesti ottaen urheilija, joka on maailmalla luokkaa sadanneksi paras ei saa naamaansa telkkariin eikä hänen vihapuheistaan kirjoiteta lehtijuttuja ainakaan valtakunnallisissa lehdissä.

Nyt meni kyllä metsään ja pahasti.

Niin mikä meni metsään? Arvioin toki hänen tasonsa ehkä hieman yläkanttiin koska olen kiltti ja suvaitsevainen ihminen. Maailmalla ei kohuta Hetemaj:n ratkaisijanroolista mestareiden liigassa, joten väite siitä että hän olisi huippujalkapalloilija on liiottelua. Ammattilainen hän kylläkin on.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

ruikonperä

Quote from: nimetönkeskustelija on 29.04.2011, 23:39:40
Quote from: Turkulaine on 29.04.2011, 22:52:27
Quote from: nimetönkeskustelija on 29.04.2011, 22:49:48
Yleisesti ottaen urheilija, joka on maailmalla luokkaa sadanneksi paras ei saa naamaansa telkkariin eikä hänen vihapuheistaan kirjoiteta lehtijuttuja ainakaan valtakunnallisissa lehdissä.

Nyt meni kyllä metsään ja pahasti.

Niin mikä meni metsään? Arvioin toki hänen tasonsa ehkä hieman yläkanttiin koska olen kiltti ja suvaitsevainen ihminen. Maailmalla ei kohuta Hetemaj:n ratkaisijanroolista mestareiden liigassa, joten väite siitä että hän olisi huippujalkapalloilija on liiottelua. Ammattilainen hän kylläkin on.

Hah, hah. Eiku nauraminen olisikin rasismia. No kuitenkin, hyvin lohkastu.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

AIP

Quote from: Arvoton on 29.04.2011, 22:29:08
"Kaupunginvaltuusto olisi minulle turhan pientä".

-Niin mullekin. Tähtäimessä allekirjoittaneella on universumin hallituksen paikka.

Olen jo sattunut julistamaan itseni maailmankaikkeuden ylimmäksi herruudeksi (sain kerran postiakin sillä tittelillä), mutta hallitukselle olisi tietysti kyllä käyttöä. Hakemuksia otetaan vastaan.

schenker

tää jätkä popsii teinifutareita aamupalaksi:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011050213642939_uu.shtml
Teuvo Hakkarainen on elänyt ikänsä tukkien valtakunnassa. Yli 50-kiloinen pölli nousee Hakkaraiselta kuin tulitikku

pelle12

Quote from: schenker on 02.05.2011, 23:02:22
tää jätkä popsii teinifutareita aamupalaksi:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011050213642939_uu.shtml
Teuvo Hakkarainen on elänyt ikänsä tukkien valtakunnassa. Yli 50-kiloinen pölli nousee Hakkaraiselta kuin tulitikku
Nyt en ummarra. Missä vaiheessa Hakkis on homoja möyhentänyt, ja vaikka olisikin, mitä ihmeen tekemistä suomalaisilla homoilla ja ulkomaisilla muslimeilla on tekemistä keskenään? Itse miellän nuo kaksi ryhmää lähinnä toistensa vastapooleiksi.

OTU

Quote from: AIP on 30.04.2011, 07:26:33
Quote from: Arvoton on 29.04.2011, 22:29:08
"Kaupunginvaltuusto olisi minulle turhan pientä".

-Niin mullekin. Tähtäimessä allekirjoittaneella on universumin hallituksen paikka.

Olen jo sattunut julistamaan itseni maailmankaikkeuden ylimmäksi herruudeksi...  

Vuskua! Minä olen ollut Maailmankaikkeuden Ylin Herruus syntymästäni asti. Äiti sanoi. Voin varmistaa asian sekä hankkia lisätodisteita Tseukselta, kun menemme ensi kesänä mato-ongelle.
Väitätkö meitä väkivaltaisiksi? Peru väitteesi, tai tapamme sinut.
Merkel: ,,Multi-Kulti ist absolut gescheitert"
"David Cameron will say as he declares that the doctrine of multiculturalism has "failed" and will be abandoned."
Sarkozy: Vallitseva maahanmuuttajapolitiikka epäonnistunut.

schenker

Quote from: pelle12 on 02.05.2011, 23:18:13
[ Nyt en ummarra. Missä vaiheessa Hakkis on homoja möyhentänyt, ja vaikka olisikin, mitä ihmeen tekemistä suomalaisilla homoilla ja ulkomaisilla muslimeilla on tekemistä keskenään? Itse miellän nuo kaksi ryhmää lähinnä toistensa vastapooleiksi.

minulle selvisi toisesta ketjusta juuri äsken että Hakkarainen on helluntailainen. liittyy varmasti uskontoon.

toivottavasti kuitenkaan ei juokse teinifutaria karkuun, jos tosi paikka tulee eteen.

schenker

futari pyytelee anteeksi, eipä tullut tästä mitään katujen vapaa-ottelua...

http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/2011/04/1320258/hetemaj-pahoittelee-uhkaavaa-facebook-viestiaan
"Lähdimme perheeni kanssa pakoon sotaa, enkä hyväksy fyysistä väkivaltaa missään olosuhteissa. Haluan pyytää anteeksi kaikilta, joita kirjoitukseni on loukannut, Hetemaj jatkaa."

ajuha

Kansanedustaja Hakkarainen on mies, joka ei lähde pakoon sotaa.

"Lähdimme perheeni kanssa pakoon sotaa, enkä hyväksy fyysistä väkivaltaa missään olosuhteissa". kertoo futari Hetemaj, joka sisimmässään haluaa niputtaa Hakkaraisen.
Jos ei Hakkarainen pärjää sinulle, fasistilyönnissä, niin ajuha antaa haasteen;

kehä.

___ukko kommentti on kirvoittanut useita sanapalmeja, kauan n. 10v. on ollut vallalla iso stilisointi by "mocustation"; Hakkarainen totesi tämän hetkisen tilanteen.

Veli Karimies

Hetemaj pyrkii tietenkin sanomaan, että hän ei hyväksy väkivaltaa missään olosuhteissa itseänsä kohtaan.

nimetönkeskustelija

QuoteLoukkaannuin kommenteista syvästi, koska en ole tottunut Suomessa noin voimakkaisiin mielipiteisiin maahanmuuttajista ja eri kulttuureista. Perheemme otettiin aikoinaan hyvin vastaan, ja olemme saaneet elää avoimessa yhteiskunnassa ja tavoitella vapaasti unelmiamme. Siksi tuli kirjoitettua vähän harkitsematonta tekstiä. Olen siitä pahoillani, eikä se tule toistumaan, Hetemaj kertoo Palloliiton tiedotteessa.

Eli olisiko suomalaisten pitänyt kohdella heitä huonommin, jotta Hetemaj ei nyt uhkailisi kansanedustajia? Olisiko pitänyt esiintyä myös hieman voimakkaampia mielipiteitä, jotta hän olisi tottunut edes lievään kritiikkiin. Siltä minusta joskus tuntuu tiettyjen tapausten kohdalla. Olisi pitänyt sanoa että mene töihin ja tienaa leipäsi niin kuin muutkin. Moni maahanmuuttaja toki tekeekin niin.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

Veli Karimies

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hetemajn+Hakkarais-uhittelu+valtakunnansyytt%C3%A4j%C3%A4n+harkintaan/1135265900821?fb_ref=fb-recommend&fb_source=home_oneline
QuoteAmmattijalkapalloilija Perparim Hetemaj'n nettikirjoittelusta on tehty tutkintapyyntö. Kirjoituksessa hän uhkaa iskeä kansanedustaja Teuvo Hakkaraista turpaan.

Suomeen Kosovosta muuttanut Hetemaj suivaantui Helsingin Sanomien videohaastattelusta, jossa tuore perussuomalaisten kansanedustaja puhuu muun muassa "neekeriukoista" ja imitoi muslimien rukouskutsua.

Poliisin mukaan Hetemaj ilmaisi suuttumuksensa Facebookissa. "Jos mä nään joku päivä tän idiootin, niin tiputan ekalla", Hetemaj kirjoitti.

Kaksi kansalaista on pyytänyt poliisia selvittämään, saako kansanedustajasta lausua näin.

Kommentteja selvitellään mahdollisena laittomana uhkauksena. Hakkarainen tietää kirjoituksista, muttei ole vaatinut rangaistusta. Valtakunnansyyttäjä pohtii, vaatiiko asia esitutkintaa.

Myös Hakkaraisen omat kommentit ulkomaalaisista poikivat tutkintapyyntöjä. Viime viikolla vähemmistövaltuutettu pyysi valtakunnansyyttäjää arvioimaan, onko kyseessä kiihottaminen kansanryhmää vastaan. Poliisi selvittää myös tätä.

Jos tämä on mennyt harkintaan niin Laura Latvan, sekä Panu Höglundin uhittelut ovat sielä aivan varmasti.

Kitaransoittaja

Nuohan ei ole pelkkiä uhitteluja vaan myös yllytyksiä, koska julkisuudessa ovat esitettyjä, joten tuollaiset tulisi ottaa hyvin vakavasti.
Lehdet ja televisio ovat kiihoittaneet osan kansaa olemaan Perussuomalaisia vastaan. Myös niiden toimintaa olisi syytä vähintäänkin pohtia, toimittajien jotka tuota ovat eniten harrastaneet toiminta tulisi laittaa asianomaisten lakien perusteella syytteeseen sekä myös tuomita heidät siitä. Sananvapaus ja kansanryhmää vastaan kiihoittaminen ovat eri asioita. Seppo Lehto istuu pilakuvien ja pilatekstien takia linnassa. Nämä ovat tehneet moninkerroin vakavampia juttuja.

MoonShine

Tästä saadaankin viihdyttävämpi kausti, kuin moni tulee ehkä ajatelleeksikaan.

Tutkintapyyntö tehty kansanedustajaan kohdistuneesta laittomasta uhkauksesta.
Asia etenee syyteharkintaan ja siellä sitä onkin todella harkittava, sillä jos syyttämättäjättämispäätös näkee päivänvalon, on netitse tapahtuva uhkaus mahdollista ketä kohtaan vaan ja kenen toimesta vaan.

Saattaa työvalo ja tupakki palaa pitkään, ennenkuin päätös syntyy.
Varaan pikkunaposteltavaa ja sopivaa virvoketta odotellessani.

Lopuksi on todettava ILLman'in porukoille; sitä saa mitä tilaa.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.