News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

IL: Kataisella heikoimmat yo-paperit (Soini Toiseksi paras)

Started by Jakerp, 17.04.2011, 19:22:07

Previous topic - Next topic

Jakerp

PS Timo Soinilla toiseksi parhaat ylioppilas arvosat puolueiden puheenjohtajista. Ei Timo Soini olekaan koulusivistyksen puolesta aivan niin juntti kuin muut suuret puolueet kilvan huutavat porukan todellinen juntti onkin Jyrki "Jykä" Käteinen.

http://www.iltasanomat.fi/vaalit2011/IL%20Kataisella%20heikoimmat%20yo-paperit/art-1288383332791.html

QuoteIltalehti on kysynyt neljän suurimman puolueen puheenjohtajalta heidän ylioppilasarvosanojaan.
Parhaat paperit kirjoitti keskustan Mari Kiviniemi, jolla on peräti kuusi laudaturia ja yksi cum laude approbatur pitkästä matematiikasta.

Toiseksi parhaat arvosanat on perussuomalaisten Timo Soinilla, jolla on laudatur äidinkielestä ja reaalista. Yleisarvosanaksi muodostuu parista magnasta ja yhdestä c:stä huolimatta laudatur.

Sdp:n Jutta Urpilaisen yleisarvosana on IL:n mukaan magna cum laude approbatur. Urpilaisella on laudatur reaalista, mutta ruotsista ja englannista "vain" lubenter approbatur, joka on toiseksi heikoin läpipääsyyn oikeuttava arvosana.

Heikoimmin kirjoitukset menivät kokoomuksen Jyrki Kataisella, jonka papereiden yleisarvosana on cum laude approbatur. Hän pääsi lyhyestä ranskasta läpi heikoimmalla arvosanalla, eli approbaturilla. Ruotsista ja englannista hänen arvosanansa on yhtä heikko kuin Urpilaiselle, lubenter approbatur.

Arvosanat täällä: http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011041713546421_vl.shtml

citizen

Pakko ihmetellä huonoja tuloksia. Itse sain e:tä (aikaisemmin osa laudaturia) ja ämmää.

Paras valehtelija, Mari, sai ällää? Ja Marikin oli huono matikassa. Katsokaa muuten Marin vastaukset vaalikoneissa. Oli kovasti vastaan euromaiden pelastamista  :o
"In the emerging world of ethnic conflict and civilizational clash, Western belief in the universality of Western culture suffers three problems: it is false; it is immoral; and it is dangerous." – Samuel P. Huntington
Multiculturalism--A Cult of Ignorance http://www.youtube.com/watch?v=H-eNXWtXRQI

BDX

Quote from: citizen on 17.04.2011, 19:57:25
Pakko ihmetellä huonoja tuloksia. Itse sain e:tä (aikaisemmin osa laudaturia) ja ämmää.

Itse olen ollut siinä uskossa että E oli osa M:ää.

thinkingmind

Quote from: BDX on 18.04.2011, 01:06:01

Itse olen ollut siinä uskossa että E oli osa M:ää.

Laudatureja oli niin paljon että laudatur laitettiin puoliksi laudaturiin ja eximiaan.
"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

Topelius

Kataisen tulos on kyllä yllättävä. Omat tulokseni olivat hieman Soinia paremmat, eli pärjäisin varmasti hyvin ministeritaistossa. ;)

thinkingmind

Paras valehtelija, Mari, sai ällää? Ja Marikin oli huono matikassa. Katsokaa muuten Marin vastaukset vaalikoneissa. Oli kovasti vastaan euromaiden pelastamista  :o

Marilla taitaa olla kympin tytön syndrooma?

Katainen on ollut jo lukiossa ja kirjoituksissa aivan pihalla mutta politiikka on pelastanut pyrkyrin elämän.
Päättelykyvyttömiä ihmisiä niinkuin Katainen ei saisi päästää lähellekään tärkeitä virkoja kuten valtionvarainministerin tai pääministerin työtä.

"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

Jakerp

Quote from: Topelius on 18.04.2011, 01:24:56
Kataisen tulos on kyllä yllättävä. Omat tulokseni olivat hieman Soinia paremmat, eli pärjäisin varmasti hyvin ministeritaistossa. ;)

Näin on jos jaksat ja osaat esiintyä (ei ole aivan niin helppoa kuin moni luulee) ja kestät jatkuvaa arvostelua tyyliin ihan sama mitä teet tai sanot aina on vähintään tuhat änkyrää arvostelemassa.

slobovorsk

Hehheh!

No löytyi ainakin yksi asia, jonka taisin itse aikoinani tehdä paremmin kuin kukaan pääministeriehdokas, eli ylppärit :) Tai no, sain kirjoitettua yhden aineen (kielen) ja ällän vähemmän kuin Kiviniemi (en ruvennut tekemään kahta samana päivänä), mutta pitkä matikka meni paremmin.

Muutakaan eroa ei paljon ole. Kiviniemi ja minä olemme tyhmistyneet samaa tahtia ylppäreistä kuluneen noin neljännesvuosisadan.

Ylppäreillähän ei oikeasti ole mitään merkitystä sen jälkeen kun on hankkinut haluamansa jatkokoulutuspaikan (nykyään kai vielä vähemmän) ja osaamisen, joten tämän ketjun voi lopettaa tähän.
"Laki on kaikille samantekevää" - Pahkasika Orwellin vuonna 1984
"The only color I care about i$ green." - CNN:n talouskommentaattori rasismista

Traitors will be persecuted, prosecuted, and executed.

Jakerp

Quote from: slobovorsk on 18.04.2011, 18:18:07
Hehheh!

No löytyi ainakin yksi asia, jonka taisin itse aikoinani tehdä paremmin kuin kukaan pääministeriehdokas, eli ylppärit :) Tai no, sain kirjoitettua yhden aineen (kielen) ja ällän vähemmän kuin Kiviniemi (en ruvennut tekemään kahta samana päivänä), mutta pitkä matikka meni paremmin.

Muutakaan eroa ei paljon ole. Kiviniemi ja minä olemme tyhmistyneet samaa tahtia ylppäreistä kuluneen noin neljännesvuosisadan.

Ylppäreillähän ei oikeasti ole mitään merkitystä sen jälkeen kun on hankkinut haluamansa jatkokoulutuspaikan (nykyään kai vielä vähemmän) ja osaamisen, joten tämän ketjun voi lopettaa tähän.

On sillä sen verran, että matematiikan numerot kertovat aika suoraan miten hyvin kyseinen henkilö ymmärtää matematiikkaa. Matemaatikassa kun ei täysin loogisena tieteenalana ole ymmärtämisessa muita asentoja kuin on ja off. Eli joko ymmärtää matematiikkaa tai sitten ei ymmärrä. Jos ymmärtää asiat saa sen kympin tai ysin heittämällä jos ei ymmärrä sitten vetää rimaa hipoen tentit läpi.

Matemaattisen ongelman ratkaiseminen kuin voi olla vain oikein tai väärin tehty. Se on karua, että meillä oli valtiovarainministerina henkilö, joka on vetänyt lyhyen matematiikan läpi rimaa hipoen.

Ilman kunnollisia matemaatikan perustaitoja ei voi ymmärtää taloudellisia laskutoimituksia kovinkaan hyvin.Tämä taas johtaa helposti päätöksiin joiden tuloksena tulee ylivelkaantuminen pienellä viiveellä.

VikaTikki

Bryssä on bryssä vaikka voissa paistais.