News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Suvaitsevien ystävien reaktiot vaalitulokseen

Started by Kaptah, 17.04.2011, 23:54:02

Previous topic - Next topic

Fiftari

Quote from: Aapo on 18.04.2011, 11:44:25
Tämän ketjun otsikko on harhaanjohtava ottaen huomioon kuinka suvaitsemattomia nuo reaktiot ovat.

Suvaitsevat eivät suvaitse suvaitsemattomia. Eikö ole jonkin näköinen paradoksi????
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Sinna

Olen nauttinut FB:n suomista kikatuskohtauksista koko päivän. Eihän tässä saa edes töitään tehdyksi ;D

Jepulis

Quote from: Jakerp on 18.04.2011, 10:47:58kommenttiosuutta True Finns vaalivoitosta:
Mieliala näyttäisi olevan kommentin mukainen:
"man i love the finns :D"
Kiitos samoin.
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

Hintsanen

Facebookin "EI perussuomalaiselle Suomelle" -sivuilla ihan sika kivaa  ;D Jos haluaa nauraa...

Lemmy

Mullekin tuli tyokaveri aamulla sanomaan "hei ne true finnit voitti vaalit, oli aamulla telkkarissa ja radiossa". Olin sanonut et meilla on vaalit ja nyt on kakka tuulettimessa kun hihittelin viime viikolla netissa... ;D
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Oami

Ei pidä tehdä hätäisiä johtopäätöksiä siitä, mihin ryhmiin ihmiset liittyvät pärstäkirjassa. Jotkut liittyvät ihan vaan saadakseen lukea ahdistuneita kommentteja ja nauraa.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

retired

Quote from: Kaptah on 18.04.2011, 07:33:54
Quote from: Teemu Lavikka on 18.04.2011, 05:54:26
Nimimerkki Kaptahin kommentointi bongattu Etelä-Saimaasta  :)
Hommakin on ollut kovassa seurannassa  :roll:

Nyt kyllä melkein kiinnostaisi, että mitä tarkoitat? Oonko mää julkkis  ;D Pitääkö pistää aurinkolasit kun lähtee kaupungille? 8)

Sä olet julkkis myös Lahden alueella, Etelä-Suomen Sanomat siteeraavat tätä lausettasi päivän lehdessä:

QuoteHauskahkoa seurata Facebook-kommentointia kun pääosin akateemisista nuorista koostuva tuttavapiiri on kusi sukassa. Ainakin kolme on jo ehtinyt uhkailla lähtevänsä maasta

Jakerp

Quote from: Fiftari on 18.04.2011, 11:47:00
Suvaitsevat eivät suvaitse suvaitsemattomia. Eikö ole jonkin näköinen paradoksi????

"Suvaitsevaisen" kansanosan suvaitsemattomuus demokratiaa kohtaan tuli viimeinkin ilmi, jokainen uusi älytön naamakirja kommentti vain alleviivaa miten suvaitsematonta suvispiireissä lopulta ollaan jos oma maailmankuva ei voitakaan vaaleja.   :roll:

Sikanez

Quote from: Kaksiulotteinen Mies on 18.04.2011, 10:30:16
Oma SUVAITSEVAINEN ex-ystäväni fb:ssä veisteli tähän tyyliin:

"Jokainen joka äänesti perusuomalaisia, voi poistaa itsensä kaverilistalta. Minulla ei ole mitään yhteistä heidän kanssaan!"
Eikös FB:ssä kuka tahansa voi poistaa itsensä toisen kaverilistalta. Ei siihen tarvitse perussuomalaisten äänestämistä.

Voisit vastata: "Kyllä muutkin voivat. Vai yritätkö murtaa vaalisalaisuutta?"
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin

sluippa

Minä olen vähän järkyttynyt, miten ilkeitä ja leimaavia kommentteja etenkin Facebookissa on saanut lukea. Facebookissa olen varovaisesti paljastanut poliittista kantaani, mutta esimerkiksi työpaikalla näen parhaaksi olla osallistumatta keskusteluihin.

Sanglier

Vaimon suviskaverit ja pari miespissistä kipuilevat väsyneen ironisesti rajojen sulkemisesta. Yhtään uutta suomalaista eivät ole saaneet tehdyksi, joten bon voyage vaan sinne ulkomaille.

Roskamedian PS-kuva on nielty karvoineen. Hukkaan on mennyt pitkä ja kallis koulutus.

untojuhani

Vuosikymmenien takainen saksalainen tuttavani soitti äsken. Hänen huolensa
oli PS:n natsistinen luonne ja ydinvoiman rakentaminen  ja jätteen säilytys
Suomessa.
Yritin selittää, ettei se natsismi ole PS:n juttuja. Ydinvoiman osalta ei mennyt
läpi Fukushiman voimaloiden ikä ja Tepcon byrokratia.
Vaalitulosta on osattu ympäri Eurooppaa kauhistella. Meistä on tullut pahoja
poikia... ja tyttöjä. Eikä se leima häviä kuin uusintavaaleilla ja Perussuomalaisten tappiolla.
On yllättävää, miten harvan kanssa uskaltaa vaaleja arvioida ilman että saa
leiman otsaan.

normi

Quote from: Sanglier on 18.04.2011, 12:34:28
Vaimon suviskaverit ja pari miespissistä kipuilevat väsyneen ironisesti rajojen sulkemisesta. Yhtään uutta suomalaista eivät ole saaneet tehdyksi, joten bon voyage vaan sinne ulkomaille.

Roskamedian PS-kuva on nielty karvoineen. Hukkaan on mennyt pitkä ja kallis koulutus.

Vihervasurit, feministit jne. ehkäisevät itsensä hengiltä. Esim. KD ei tule delaamaan, koska kannttajat tekevät lapsia. Vihervasurifeminismin kannatus riippuu siitä vuotaako muista heille kapinoivia kersoja...
Impossible situations can become possible miracles

Elemosina

Quote from: Nuivanlinna on 18.04.2011, 10:11:16
Quote from: Ur-ho-man on 18.04.2011, 09:19:53
Minun Facebook on täynnä normaalisti älykkäiden ja fiksujen ihmisten puoliälykkäitä kommentteja. Uskomatonta miten puusilmäisiä, ennakkoluuloisia ja tyhmiä fiksuina pitämäni tyypit voivat olla.

Olen hämmentynyt. Erittäin pettynyt.  :facepalm:

Samoin on käynyt mulla ja jopa sukulaisiakin näyttää olevan!

Sama täällä. Joku kavereistani ilmoitti jopa että nyt Suomessa naiset ei enää saa päättää kropastaan, ja mamut laitetaan keskitysleiriin ja natsisaksa-meininki tulee taas. Eli kyllä se HS:n ja muiden tiettyjen medioiden mustamaalauskamppis on purrut. Edelleen kiinnostavaa on se, että inistään jopa siitä että ei ole maahanmuuttajataustaisia kansanedustajia vieläkään. No, olisivat äänestäneet itse niitä! Sekin vaikuttaa olevan persujen vika?! :facepalm:

Ja kyllä, huolestuttaa näiden kavereideni medialukutaidottomuus. Ulkomailla asuvat "kansainväliset" kaverinikin osoittivat myös FB:n kautta miten vähän tietävätkään Suomen nykymenosta. No eivät he Suomessa käydessä missään itä-Helsingissä oleilekaan vaan isien ja äitien mökeillä ja kodeissa rannikolla tai sitten Töölö-Eira-akselilla/Espoon omakotitaloissa.

Oikeastaan kun markkinointipuolella on töissä niin ei kai tässä muuta voinut odottaakaan. En ole kuitenkaan ainoa duunissani, joka on persuja äänestänyt :)
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

do.ut.des

Alkaa pikkuhiljaa tuntua, että tämä suvaitsevuus-ideologia on pelkkä kupla, joka räjähti eilen koska vaikuttaa siltä että sosiaalinen media on täynnä näitä viherpyöryläisiä niin saa kuvan että heidän aatteellaan olisi tosi iso kannatus - mutta sehän se heitä ketuttaakin kun utopia realisoitui pannariksi jota kukaan ei tahdo syödä.
"Elintason nousu on sitä, että entistä useammalla on enemmän rahaa käytössä kuin järkeä." - P.V.

"Peace for us means the destruction of Israel and nothing else." - Yasser Arafat

Daghem

Suvaitsevaisto on paniikissa. Tässä yksi kukkanen vallitsevan punaviherlogiikan johtoajatuksista Facebookista. Ja tämä on sentään fiksuimmasta päästä.

Mua huolestuttaa skenaario, jossa maahanmuuttajien kotouttamistoimenpiteistä vähennetään resursseja, jollon maahanmuuton ongelmat kasvaa, jollon maahanmuutto(ja etenkin maahanmuuttaja)vastaset mielipiteet leviää, jollon maahanmuuttoa vastustavat tahot saa lisää valtaa, jollon maahanmuuton ongelmia ehkäseviä resursseja supistetaan, jollon ongelmat kasvaa, jollon...
"Vi vill erbjuda en harmonisk och trygg miljö..." - Hommas Daghem

normi

Suomi tarvitsee uuden mediatalon, jonne olisi banni vihervasurimokuilta, siis toimittajaksi.
Itseasiassa nyt olisi tilaisuus haastaa esim. HS.

Facebookissa kuulemma itketään ja lujaa??? Luuleko ihmiset oikeasti, että nyt tulee jokin ihme rajojen sulkeminen ja telkkarissa on kohta taas vaan tv1 ja tv2? Onko ihmiset oikeasti olleet noin sekaisin?  ???

HS:n Ylen ja MTv3:n vihakampanja PS:ää vastaan on uponnut näköjään moniin.  :facepalm:
Impossible situations can become possible miracles

Jakerp

Quote from: Sanglier on 18.04.2011, 12:34:28

Yksi PS menestyksen salaisuus on se, että tausta on vasemmistolainen ilman perinteisen vasemmiston ja liberaalien sokeaa mokutus uskoa. PS kannattaa vasemmistoilaista sosiaaliturvaa köyhimmille, mutta vain heille ketkä ovat pistäneet kortensa kekoon Suomalaisen kulttuurin puolesta.

Siinä on se suurin ero perinteiseen vasemmistoon, joka haluaa jakaa Suomalaista sosiaaliturvaa kaikille, jopa täysin Suomalaista kulttuuria huonosti suvaitseville islamisteille ja muille kolmannen maailman fanaatikoille. Valitettavasti moniavioisuus ja kunniamurhat ja muut kulttuurin kukkaset ovat Suomalaiselle kulttuurille hyvin vieraita käsitteitä ja monet Suomalaiset eivät hyväksy tämänkaltaisten ilmiöiden rantautumista enemmissä määrin suomeen. Tästä on kysymys eikä se ole rasismia.

SMP, josta PS on kehittynyt ei ollut koskaan äärioikeistoa, eikä natsipuolue vaikka roskalehdistö yrittää vähän väliä luoda tälläista ennakkoluulo kuvaa. PS on enemminkin Suomalaisuutta vielä kannattavien ja haluavien asialla. Se, että kannattaa Suomalaisuutta ja Suomalaista kulttuuria sen hyvine ja huonoine puolineen ei tarkoita samaa asiaa kuin rasismi, kansallisosialismi tai natsipuolueen kannattaminen. Kansa on puhunut muutosta halutaan.

Se ei ole äärioikeistoa, että haluaa turvata suomalaista kulttuuriperintöä tiukemmin kuin nykylinjalla tehdään.

Veli Karimies

Quote from: Veli on 18.04.2011, 09:55:03
Minkälaisia kavereita teillä sielä oikein on, kun meikäläisen seinälle ei ole tämmösiä itkuvirsiä tullut?

Ja kyllähän näitä sitten muutana ilmaantuikin.

Jakerp

Quote from: Elemosina on 18.04.2011, 12:42:23
Sama täällä. Joku kavereistani ilmoitti jopa että nyt Suomessa naiset ei enää saa päättää kropastaan, ja mamut laitetaan keskitysleiriin ja natsisaksa-meininki tulee taas. Eli kyllä se HS:n ja muiden tiettyjen medioiden mustamaalauskamppis on purrut. Edelleen kiinnostavaa on se, että inistään jopa siitä että ei ole maahanmuuttajataustaisia kansanedustajia vieläkään. No, olisivat äänestäneet itse niitä! Sekin vaikuttaa olevan persujen vika?! :facepalm:

Ei ole ihan totta, että yhtään etno ehdokasta ei olisi mennyt läpi.

Suomeen tuli ensimmäinen musta kansanedustaja, koska Jani Toivola meni vaaleissa läpi. Mikäs siinä onnettelut Janille kyllähän hänen äänestäjillään on demokratiassa oikeus saada omia edustajiaan läpi. Hyvin lähellä läpimenoa oli myös muutama maahanmuuttaja taustainen ehdokas SDP listoilta kyse oli vain sadoista äänistä eli kunnallisvaaleihin saavat hyvä lähtökohdat jos jatkavat politikointia.

sluippa

Yhteenveto "oikein äänestäneiden" jutuista Facebookissa:

QuoteOn tässä persujen menestyksessä sellaisia piirteitä, jotka erityisesti huolestuttavat. Etenkin tuo vihamielisyys maahanmuuttajia kohtaan, joka on OSALLA perussuomalaisista hyvinkin avointa ja värittynyttä. Toivoa voi, että se ei lähde niin sanotusti lapasesta. Olemme kai Suomessa sen verran sivistyneitä, ettei lähde? Kaikista eniten pelottaa asenneilmapiirin koventuminen ja sehän näissä vaaleissa on tullut esiin. Voi olla, että muutoksella on positiivisiakin puolia, mutta niitähän emme voi etukäteen tietää.

Quotekyllä mun täytyy sanoa, että kyllä nyt vähän hävettää olla suomalainen...

QuoteKirjoittelee opparia vasemmalla ja täyttää pakolaiskaavaketta Dominikaaniseen tasavaltaan oikealla kädellä saman aikaisesti.

QuoteSeiskalööppien kansa on puhunut. Soini tulee ja vapahtaa kansan.

QuoteSuomi on kyllä junttien valtakunta.

Quoteheräsi tänä aamuna päänsärkyyn ja tietää sen johtuvan uudesta, populistisesta PerSu-suomesta...

QuoteSuomalaiset on ihan sekasin!

Vastaus edelliseen:

Quoteihan sairasta, juntit lähteny vähän äänestään!

Ja vastaus edelliseen:

QuoteNiinpä! Eikä yhtään ajatella seurauksia.

QuoteKuka noita persuja on mennyt äänestämään?! Väärin!

Vastaus edelliseen:

Quotepubiruusut!
(ja monta likettäjää)

QuoteSuomikin sai oman katastrofinsa, mutta tähän ei taida olla apujärjestöjä ja rahankeruuta, jolla tästä selvitään... mutta luonnonkatastrofeissa yleensä on tähän verrattuna se ero, että ne ihmiset jotka siitä kärsivät, ovat täysin syyttömiä. Tää taas oli itse ihmisten aiheuttama. Eli kiitos äänestäjille, kiva kun olitte aktiivisia!

Quotekiitos te kaikki nolot jotka äänestitte persuja. en oo tiennykää et suomi on näin juntti maa.

QuoteDemogratiassa on se ongelma että Kaiken Mailman Tolvanat saavat äänestaa ketä haluavat =(

Quotemenetti viimeisen uskonrippeensä demokratiaan.

QuoteJunttikansa mikä junttikansa.

Ja lopuksi virkistävää vaihtelua:

QuoteNauran vaalien aiheuttamalle paniikille. Enkä aio muuttaa mihinkään.

Enni

HAH!  ;D Päivän paras kommentti FB:ssä eräältä kokoomuksen kannattajalta:

"Mihinkäs maahan suomalaisten raiskattujen naisten nyt kannattaa mennä tekeen aborttia, kun täällä ei enää pysty?"

:D Siis ei vittu (anteeksi), mistä nämä ideat oikeen kumpuaa?

Embo

Quote from: do.ut.des on 18.04.2011, 09:33:09
Siellä on nyt 39 sellasta idioottia ja ihmistunkiota huseeraamassa,

Juuri tuo oikeinajattelijoiden elitistinen ja syrjivä asenne on yksi niistä syistä, miksi Persut saivat niin paljon kannatusta. Se vain ei tunnu menevän perille suviksille, ei millään.

do.ut.des

Parasta tässä koko jutussa on se, että nyt nämä suvarit näyttävät koko kansalle täydet värinsä. Eivät voi enää pidätellä ulostuloaan, sitä pettymystä, katkeruutta ja vihaa jota he tuntevat suomalaista kulttuuria kohtaan.

Sitten kun tyypit vielä lähtevät murjottamaan ulkomaalaisille palstoille, että paska kansa ja ylistävät mokukulttuurin ihannuutta niin tulee niin kylmää analyyttista tekstiä vasten kasvoja - kun isommilla mailla on pikkasen enemmän kokemusta mitä sana monikulttuurisuus tarkoittaa.
"Elintason nousu on sitä, että entistä useammalla on enemmän rahaa käytössä kuin järkeä." - P.V.

"Peace for us means the destruction of Israel and nothing else." - Yasser Arafat

MaisteriT

Quote from: Jakerp on 18.04.2011, 09:24:47
Käteinen on se todellinen juntti sivistyksensä puolesta puolueen puheenjohtajien joukossa.

Kataisella on parempi hiustenleikkaus ja  onhan sillä fantastiset puhelahjat. Soinin juntti-imago on osin tahallinen luomus. Ei sitä kannata hävetä. Minä häpeän Kataista joka ei osaa ratkoa verrantoa.

AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

Jakerp

Quote from: Enni on 18.04.2011, 13:14:10

"Mihinkäs maahan suomalaisten raiskattujen naisten nyt kannattaa mennä tekeen aborttia, kun täällä ei enää pysty?"

Voit rauhoitella raiskattuja, sillä, että PS eduskuntavaaliohjelmasta ei abortin kieltämistä löydy. Enkä usko, että asia tulee edes hallitusneuvotteluihin mukaan. Eli sikäli kyse on vain Timo Soinin yksityisestä mielipiteestä eikä puolueen linjasta. Hyvin on mennyt median jatkuvat otsikot läpi.

Roskamedia tietenkin revittelee kaikilla mielipitellä mitkä eivät ole ns. Suvis kelpoisia. Ei ole yllätys, että monet luulevat aborin tulevan kielletyksi, koska roska media revitteli asiasta otsikoita melkein joka päivä kun saivat tietää Timo Soinin kerran mainineen asiasta jossakin EU kokouksessa omana mielipiteenään. BBC on mennyt jopa niin pitkälle, että on heilutellut natsi korttia asiassa vaikka abortin kieltäminen ei ole ikinä ollut PS vaaliohjelmassa tai puolueen virallinen linja.

Enni

Quote from: Jakerp on 18.04.2011, 13:34:39
Quote from: Enni on 18.04.2011, 13:14:10

PS eduskuntavaaliohjelmasta ei abortin kieltämistä löydy. Enkä usko, että asia tulee edes hallitusneuvotteluihin mukaan. Eli sikäli kyse on vain Timo Soinin yksityisestä mielipiteestä eikä puolueen linjasta.

Roskamedia tietenkin revittelee kaikilla mielipitellä mitkä eivät ole ns. Suvis kelpoisia. Ei ole yllätys, että monet luulevat aborin tulevan kielletyksi, koska roska media revitteli asiasta otsikoita melkein joka päivä kun saivat tietää Timo Soinin kerran mainineen asiasta jossakin EU kokouksessa omana mielipiteenään. BBC on mennyt jopa niin pitkälle, että on heilutellut natsi korttia asiassa vaikka abortin kieltäminen ei ole ikinä ollut PS vaaliohjelmassa tai puolueen virallinen linja.

No nimenomaan. Sanoin tälle kyseiselle ihmiselle, että kyseessä lienee Soinin henkilökohtainen mielipide abortista. Että hänhän on katolilainen, ja siksi ei itse henkilökohtaisesti hyväksy aborttia. Kerroin, ettei kenenkään oikeutta aborttiin olla viemässä pois. Kun vielä heitin ilmoille sellaisen retorisen kysymyksen, että kuinka tyypillistä ja yleistä mahtaa olla se, että ylipäätään tulee raskaaksi raiskauksesta, hän sanoi minua sairaaksi. Ehkä sitten olen.

Ihan älyttömiä kuvitelmia kyllä ihmisillä on siitä, mitä tuleman pitää.

EDIT: Vielä se, että tämä raiskattujen, raskaana olevien naisten aborttiasioista huolissaan ollut Fb-ystäväni on mies, ei edes nainen.

Haluaisinpa nähdä sen kohdan PS:n puolueohjelmasta,  jossa ilmoitetaan, että kaikki abortit tullaan kieltämään kokonaan.

Jakerp

Quote from: Enni on 18.04.2011, 13:44:15
No nimenomaan. Sanoin tälle kyseiselle ihmiselle, että kyseessä lienee Soinin henkilökohtainen mielipide abortista. Että hänhän on katolilainen, ja siksi ei itse henkilökohtaisesti hyväksy aborttia. Kerroin, ettei kenenkään oikeutta aborttiin olla viemässä pois. Kun vielä heitin ilmoille sellaisen retorisen kysymyksen, että kuinka tyypillistä ja yleistä mahtaa olla se, että ylipäätään tulee raskaaksi raiskauksesta, hän sanoi minua sairaaksi. Ehkä sitten olen.

Kannattaa muistuttaa myös, että Kokoomuksella ja Kristillisdemokraateilla on eduskuntavaaliehdokkaita (taisi jokunen heistä mennä myös läpi en ole varma kun en ole tarkastanut asiaa), jotka eivät hyväksy aborttia edes raiskatuksi tulleille naisille, jostain syystä roskamedia ei tee jatkuvia otsikoita tästä.

PS kohdalla asiasta revitellään oikein kunnolla, mutta Kokoomuksen tai KD aborttivastaisista ehdokkaista ei kirjoiteta edes yhtä riviä.

CaptainNuiva

"Demogratiassa on se ongelma että Kaiken Mailman Tolvanat saavat äänestaa ketä haluavat =("

Niin, esimerkiksi nekin saavat äänestää jotka eivät edes osaa kirjoittaa sanaa "Demokratia" tai eivät tiedä milloin isoja kirjaimia käytetään ;D

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Enni

Quote from: Jakerp on 18.04.2011, 13:50:46
Quote from: Enni on 18.04.2011, 13:44:15

Kannattaa muistuttaa myös, että Kokoomuksella ja Kristillisdemokraateilla on eduskuntavaaliehdokkaita (taisi jokunen heistä mennä myös läpi en ole varma kun en ole tarkastanut asiaa), jotka eivät hyväksy aborttia edes raiskatuksi tulleille naisille, jostain syystä roskamedia ei tee jatkuvia otsikoita tästä.

PS kohdalla asiasta revitellään oikein kunnolla, mutta Kokoomuksen tai KD aborttivastaisista ehdokkaista ei kirjoiteta edes yhtä riviä.

Jep, huomautin myös tästä. Sitten hän haastoi minut uudella vasta-argumentilla, että "Juuri äsken radiossa soinilta kysyttiin kantaa aborttiasiaan, muttei se vastannut mitään! Ei taida läski itsekään tietää mitä ajattelee!" Tämän tasoiseen argumenttiin nyt välttämättä ei olisi pakko edes vastata, mutta kommentoin, että uskon Soininkin kyllästyvän vastaamaan asiaan, jota tivataan 200 kertaa päivässä, ja johon on jo 200 kertaa vastannut: kyse on omasta henkilökohtaisesta kannasta. Miksi pitäisi toistaa itseään jatkuvasti? Vähemmästkin siinä palaa hihat, eikä tee enää mieli sanoa mitään.

Kysin myös, että miksi sitten Päivi Räsäseltä ei tivata koko aikaa sitä, että "Pidättekö todella homoutta sairautena?", vaikka nainen on niin osaltaan sanonut. Syy on juurikin siinä, että Soinia ja PS halutaan saada näyttämään huonolta joka tavalla, ja medioiden tehtävä on ollut jo pitkään mustamaalata perussuomalaisia ja Soinia.