News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Simon Elon ek-vaalikampanjaketju | Uusimaa nro. 228

Started by Simon Elo, 06.11.2010, 15:22:42

Previous topic - Next topic

Simon Elo

Lauantain Länsiväylässä on mainokseni, jossa vahingossa väitetään että olen "24-vuotias Perussuomalaisten puheenjohtaja".

Ylennys! ;D

TheJ

Quote from: Simon Elo on 15.04.2011, 21:23:27
Lauantain Länsiväylässä on mainokseni, jossa vahingossa väitetään että olen "24-vuotias Perussuomalaisten puheenjohtaja".

Ylennys! ;D

Onkos kukaan kertonut Soinille että puheenjohtaja on pistetty vaihtoon?  ;D

pelle12

Quote from: Simon Elo on 15.04.2011, 21:23:27

Ylennys! ;D
Tyrkky!

Mikko T

Näinkö väärin vai oliko se Persujen uusi puheenjohtaja Krissen vaaligrillissä tänään?

Mikko T

En varmana nähnyt, ei kahta Simonin näköistä kaveri voi olla olemassa... Istui siis katsomossa.

Simon Elo

Quote from: Mikko T on 15.04.2011, 21:39:07
En varmana nähnyt, ei kahta Simonin näköistä kaveri voi olla olemassa... Istui siis katsomossa.

Itse asiassa persujen ja rkp:n vaaligrillit kuvattiin samana päivänä, koska olimme toistemme yleisönä. Silmäsi eivät siis pettäneet sinua - katsomossa todella oli persujen uutuuden karhea puheenjohtaja. :)

Pikkupoika

Jahas, Simon hyppäsi sitten kerralla vähän raskaampaan sarjaan.  ;) Reuters:
QuoteBut True Finns candidate Simon Elo told Reuters the party would not change its views or agree to an abstention in the parliamentary vote in order to gain seats in government.

"We would lose our face in front of all of our voters. It's something we cannot do," he said. "I have a firm conviction that we shouldn't have this kind of package policy in the European Union."
http://www.reuters.com/article/2011/04/15/finland-election-idUSLDE73E14E20110415

Simon Elo

Kirjoitukseni euroalueen ahdingosta julkaistiin lauantain Länsiväylässä juuri sopivasti ennen vaalipäivää. :)

Satojen tehtyjen tuntien, kymmenien vaalipaneelien, yli 20 000 jaetun esitteen, lukuisten mielenkiintoisten keskustelujen ja muutaman häirikön jälkeen...vaalikampanjani on päättynyt. Huomenna näemme mihin asti vaivannäkö riitti. Kiitos vaimolle Mialle, kamppispäällikkö Jarnolle, kaikille tukijoille ja jo äänestäneille!

Sunnuntaina sitten vaalivalvojaiset Helsingissä Bottalla klo 19-0.30. Maanantaina pitää olla virkeä, kun olen Yle X:llä kommentoimassa vaalitulosta klo 12 yhdessä Wille Rydmanin (kok) ja Timo Kontion (sd) kanssa.

vilach

Quoteyli 20 000 jaetun esitteen
Jaoitko itse kaikki 20 000 vai ystävät?
Onko jaettu kerros- vai omakotitaloissa?

Quotemuutaman häirikön jälkeen...
Mitä häirikkö teki?

Simon Elo

Quote from: vilach on 16.04.2011, 21:47:29Jaoitko itse kaikki 20 000 vai ystävät?
Onko jaettu kerros- vai omakotitaloissa?

Jaettu yhdessä tukiryhmän kanssa kerros, rivi- ja omakotitaloihin.

QuoteMitä häirikkö teki?

Häiritsi. :) Yritti provosoida.

Vielä tänään voit äänestää muutoksen puolesta - äänestä Eloa eduskuntaan. Uudenmaan vaalipiiri numero 228.

vilach

QuoteJaettu yhdessä tukiryhmän kanssa kerros, rivi- ja omakotitaloihin.
Mikä oli jakamisnopeus eri talotyypeissä?
Montako tuntia meni jakamiseen yhteensä?
Paljonko mainokset maksoivat?
Mikä on mainoksen sisältö?
Missä kaupunginosissa niitä on jaettu?
On mielenkiintoista tietää mikä äänestysprosentti on niissä kaupunginosissa, missä niitä on jaettu verrattuna siihen, missä ei jaettu.

QuoteVielä tänään voit äänestää muutoksen puolesta
Itse asun helsingin vaalipiirissä. :)

Simon Elo

Sain 1228 ääntä. Suurkiitos kaikille äänestäneille! Tavoite oli yli tuhat ääntä, mikä saavutettiin. :)

Ajattelin että sillä äänimäärällä olisi voinut jopa päästä läpi, joten olen yllättynyt siitä että läpipääsyyn vaadittiin yli 2500 ääntä.

Sain espoolaisilta 417 ääntä. Seuraavaksi katse suunnataan kuntavaaleihin, jossa ehdoton tavoite on paikka Espoon kaupunginvaltuustossa yhdessä kaupungin suurimmista valtuustoryhmistä, Perussuomalaisissa. 8)

Olin Yle X:llä juttelemassa vaalituloksesta Wille Rydmanin (kok) ja Timo Kontion (sd) kanssa. Siinä sitten istukin tulevien hallituspuolueiden nuorisojohtajat.

vilach

Tällä sivulla voi katsoa kuinka monta ääntä sai jokainen ehdokas jokaisessa kaupunginosassa:
http://192.49.229.35/E2011/s/tulos/ehdkutulos_espoo.html
Voitko itse katsoa miten paljon sinua äänestettiin niissä kaupunginosissa, missä mainosta on jaettu ja siinä, missä ei jaettu?
Tai kirjoittaa kaupunginosat tänne ja minä katson.

vilach