News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Mielenosoitus Helsingin Sanomia - tunnetaan myös Pravdana ja Hyysärinä - vastaan

Started by pogenssi, 15.04.2011, 21:49:38

Previous topic - Next topic

pogenssi

Mielenosoitus Helsingissä lauantaina 16.4 kello 12.00 Sanomatalon edessä (bussiaseman puolella). Teemana on miksi Helsingin Sanomat ja muu media vaikenee demokratian loukkausten edessä ja miksi mainosraha määrää uutisten valinnan. Toivotaan runsasta osanottoa ja puheita mahdollisemman monelta. Otetaan yhdessä härkää sarvista ja kesytetään se.

Lisätietoja Hannu Kukkoselta, 0400-437656

En lobbaa IPU:a, kyseessä on kyllä tuttu henkilö.

Salvation

Quote from: pogenssi on 15.04.2011, 21:49:38
Mielenosoitus Helsingissä lauantaina 16.4 kello 12.00 Sanomatalon edessä (bussiaseman puolella). Teemana on miksi Helsingin Sanomat ja muu media vaikenee demokratian loukkausten edessä ja miksi mainosraha määrää uutisten valinnan. Toivotaan runsasta osanottoa ja puheita mahdollisemman monelta. Otetaan yhdessä härkää sarvista ja kesytetään se.

Lisätietoja Hannu Kukkoselta, 0400-437656

En lobbaa IPU:a, kyseessä on kyllä tuttu henkilö.

Kerro huomenna montako oli paikalla.
Oppitunti sosiaalidemokratiasta...
http://www.lintukoto.net/agora/kirjoitus.php?id=114

Mika.H

Quote from: Uuno Nuivanen on 15.04.2011, 22:23:02
Kunhan eivät persuja sotke mokomaan ääliöintiin.

Miksei sotketa?

Minä (joka siis äänestin persua ja olen siis nyt palstan yleisen mielipiteen mukaan persu, ex kok) olen sitä mieltä, että Hesari on /ceestä.

Me persut siis olemme hesariinkin pettyneitä..;)
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Salvation

Quote from: Mika.H on 15.04.2011, 22:34:03

Miksei sotketa?

Minä (joka siis äänestin persua ja olen siis nyt palstan yleisen mielipiteen mukaan persu, ex kok) olen sitä mieltä, että Hesari on /ceestä.

Me persut siis olemme hesariinkin pettyneitä..;)

Mihinkähän mediaa persu muuten olisi tyytyväinen? Oliko se nyt eilen vai toissapäivänä kun oli kuulemma tv-kanavan salajuoni persuja vastaan eli juuri soinin puhuessa oli kuulemma tullut tv-kanavan järjestämä häiriö.
Oppitunti sosiaalidemokratiasta...
http://www.lintukoto.net/agora/kirjoitus.php?id=114

Maastamuuttaja

Kilpailevana ehdotuksena esitän, että itse kukin käy Alkossa huomenna ja varaa Alepasta riittävän määrän HK:n sinistä (ei kevytversiota) asettuakseen sitten tyynesti telkkarin ääreen sunnuntai-iltana linjalla Vuosaari - Ivalo. Maanantaiaamuna herätään sitten auki unohtuneen telkkarin aamulähetykseen, jossa Katainen, Kivireki ja Urpalainen perustelevat, miksi vaaleihin osallistuminen on voittoa tärkeämpi, koska demokratia. Taustalla näkyy Millwallin rehevän kannattajan kaulaliina, joka on jäänyt studion lattialle. Sivuhuoneesta kantautuu kiihkeänsävyistä ruotsinkielistä keskustelua.

Puhetta johtaa tavallista kalpeampi puolueeton toimittaja. Huolekas katsoja saattaa erottaa juontajan kasvoissa pahoinvoinnin oireita.

Mika.H

Quote from: Maastamuuttaja on 15.04.2011, 22:58:55
Kilpailevana ehdotuksena esitän, että itse kukin käy Alkossa huomenna ja varaa Alepasta riittävän määrän HK:n sinistä (ei kevytversiota) asettuakseen sitten tyynesti telkkarin ääreen sunnuntai-iltana linjalla Vuosaari - Ivalo.

Minä vastustan alkon monopoliakin. Ai niin siis me persut vastustamme tuotakin.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

ApinA

Quote from: Mika.H on 15.04.2011, 23:02:19
Quote from: Maastamuuttaja on 15.04.2011, 22:58:55
Kilpailevana ehdotuksena esitän, että itse kukin käy Alkossa huomenna ja varaa Alepasta riittävän määrän HK:n sinistä (ei kevytversiota) asettuakseen sitten tyynesti telkkarin ääreen sunnuntai-iltana linjalla Vuosaari - Ivalo.

Minä vastustan alkon monopoliakin. Ai niin siis me persut vastustamme tuotakin.

Onneks hiivaa ja sokeria saa vapaasti ostaa kaupasta, niin pysytään kiljupöhnissä

Adolf Stege

Kilju ei kerkiä kunnolla käymään enää. Turbohiivalla joten kuten.. :D

Uuno Nuivanen

Quote from: Mika R. on 15.04.2011, 23:14:14
Kilju ei kerkiä kunnolla käymään enää. Turbohiivalla joten kuten.. :D

Pakko turvautua petturihallituksen monopolituotteisiin.. varmistelen tässä, että eivät ole myrkytettyjä.

pogenssi

No, itse en ajatellut varautua polttopulloin, vaan pyrin samanlaiseen rauhanomaisuuteen kuin vaikkapa jotkut pro-Israel mielenosoitukset Ruotsissa.