News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-04-14 HU: Miesporukka pieksi tupakoitsijan baarin edessä

Started by Iloveallpeople, 14.04.2011, 19:17:08

Previous topic - Next topic

caprifolium

Quote from: Mika.H on 15.04.2011, 11:44:56
Quote from: Nina on 15.04.2011, 11:42:23
Olen ihan tavallinen suomalainen perunanenäinen nainen.
Onhan noita naisten kimppuunkäymisiä tapahtunut ennenkin, mm. nämä puskahyökkäykset yms.

Paukauttiko nuo väliin tulleet miehet tuota pummia turpaan vai kenellä meni luita särki?!

No minulta meni luita särki kun tupakan pummaaja veti nyrkillä ensin nenään ja sitten potkaisi kylkeen kun olin kaatunut maahan nyrkiniskun voimasta. Väliintulleet saivat pideltyä pummaajaa aloillaan poliisin tuloon asti.
Mikä on tiedotusvälineiden perimmäinen tehtävä? Onko se informaation välittäminen, kansan sivistäminen, maailman muokkaaminen paremmaksi? Mutta paremmaksi kenen näkökulmasta?
- Suomen Kuvalehti 22/2012

Fincum

Pahoinpitelyn saamapuoli on kantis, kun asiasta ei erikseen mainita, ja ei vaalien alla ole syytä mainitakaan ettei E10:ä liekkeihin jne.

Jos niin olisi, että pahoinpitelyn uhri on maahanmuuttaja tai - taustainen, on ymmärtäjillä nyt tehtävä rakentaa pitävä todisteluketju siitä, miten yhteiskunnan piilorasismi purkautuu vähemmistöjen välisenä - tai sisäisenä - väkivaltana.

Kun ei se syy voi olla mikään muu.
Liika raha on vähemmistön ongelma, mutta ei heitäkään pidä unohtaa.

thinkingmind

Quote from: Mursu on 15.04.2011, 00:32:51
Quote from: thinkingmind on 14.04.2011, 20:02:01
Jokaiselle joka potkii maassa makaavaa pitäisi lätkäistä automaattinen vuoden rangaistus joka istutaan päivälleen.

Sama pitäisi tulla jokaiselle, joka potkaisee toista päähän.

Samaa mieltä.
"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

Mika.H

Quote from: Nina on 15.04.2011, 12:21:32
Quote from: Mika.H on 15.04.2011, 11:44:56
Quote from: Nina on 15.04.2011, 11:42:23
Olen ihan tavallinen suomalainen perunanenäinen nainen.
Onhan noita naisten kimppuunkäymisiä tapahtunut ennenkin, mm. nämä puskahyökkäykset yms.

Paukauttiko nuo väliin tulleet miehet tuota pummia turpaan vai kenellä meni luita särki?!

No minulta meni luita särki kun tupakan pummaaja veti nyrkillä ensin nenään ja sitten potkaisi kylkeen kun olin kaatunut maahan nyrkiniskun voimasta. Väliintulleet saivat pideltyä pummaajaa aloillaan poliisin tuloon asti.

Voi saatana, että on härskiä toimintaa. Naistenhakkaajat ovat todellista ihmissaastaa.

Onneksi sentään tuli kavereita apuun. Sääli, etteivät antaneet tuolla paskaläjälle sitä mitä tilasi... Oikeudessa nimittäin petyt. Muista kuitenkin raportoida mitä arpajaislaitos tuosta tykkäsi.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Tabula Rasa

http://hommaforum.org/index.php/topic,28647.0.html

Ja tuollainen ei tarvinnut sairaalahoitoa tarkoitti suomeksi että polilla kävin kolme haavaa tikkauttamassa, ilmeisesti en kuitenkaan tarvinnut jäädä yöksi?'

Ja ainakaan vielä ei poliisi ole saanut mitään aikaan.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

caprifolium

QuoteOnneksi sentään tuli kavereita apuun. Sääli, etteivät antaneet tuolla paskaläjälle sitä mitä tilasi... Oikeudessa nimittäin petyt. Muista kuitenkin raportoida mitä arpajaislaitos tuosta tykkäsi.

Juu, kerron sitten täällä foorumilla mitä käräjäoikeus päätti.
Btw, apujoukot olivat lähipubin suomalaisia asiakkaita, jotka näkivät pahoinpitelyn ikkunasta ja tulivat avukseni. Mahtavia tyyppejä! Minulle olisi nimittäin voinut käydä vielä huonommin, jos nämä perunanenät eivät olisi tulleet avuksi. Poliisikin kiitteli kundeja.
Mikä on tiedotusvälineiden perimmäinen tehtävä? Onko se informaation välittäminen, kansan sivistäminen, maailman muokkaaminen paremmaksi? Mutta paremmaksi kenen näkökulmasta?
- Suomen Kuvalehti 22/2012