News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Perussuomalaisten Sandvik suututti MTK:n tyhmyyspuheilla

Started by valkoinen tulppaani, 15.04.2011, 08:30:31

Previous topic - Next topic

Rouge

Quote from: normi on 15.04.2011, 11:04:52
Quote from: Mika.H on 15.04.2011, 10:54:49
http://jussiniinisto.puheenvuoro.uusisuomi.fi/69786-ala-usko-mtkn-vihapuheita

Jaahas. Vihakampanja jatkuu.

Eli "loukattu" ei ole edes ollut paikalla! Aika härskiä peliä... ja siis itseironisesta huumorista ollut kyse.

No voi jumalauta mikä vaalitemppu! Tuo maksaa persuille tuhansia ääniä. Ja monta tuhatta lisää jos "tietoa" ei korjata nopeasti.

Eli modet: saisiko tästä etusivulle lyhyen korjauksen?

Tulee ihan mieleen Paavo Lipposen kaksi päivää ennen vaaleja esittämä "Minä neuvottelin Berlusconin kanssa ja sain sovittua että elintarvikevirasto tulee Suomeen".

RP

Quote from: Rouge on 15.04.2011, 11:23:33

No voi jumalauta mikä vaalitemppu! Tuo maksaa persuille tuhansia ääniä. Ja monta tuhatta lisää jos "tietoa" ei korjata nopeasti.

Eli modet: saisiko tästä etusivulle lyhyen korjauksen?

Tulee ihan mieleen Paavo Lipposen kaksi päivää ennen vaaleja esittämä "Minä neuvottelin Berlusconin kanssa ja sain sovittua että elintarvikevirasto tulee Suomeen".

Tuollaisena se on MT:n omilla webbisivuilla. http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/04/fi_FI/sandvik_maaseutupuheet/

Ehkä pääsee painettuunkin lehteen, joka julkaistaan seuraavan kerran jo heti maanantaina...
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

valkoinen tulppaani

Quote from: Pekkaa kahvassa on 15.04.2011, 11:17:23
Joku oli kuullut, että joku oli sanonut, mutta en nyt ihan muista...

Missä Sandvik, ei tule puhdistamaan mainettaan? Piilossa persujen piilopirtissä? ;D
Homo heteron nahoissa!

Jaakko Sivonen

Yhteenkään kepulaisen tekemään väitteeseen ei pidä luottaa vaalien alla.
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

herranen

Quote from: valkoinen tulppaani on 15.04.2011, 11:35:59
Quote from: Pekkaa kahvassa on 15.04.2011, 11:17:23
Joku oli kuullut, että joku oli sanonut, mutta en nyt ihan muista...

Missä Sandvik, ei tule puhdistamaan mainettaan? Piilossa persujen piilopirtissä? ;D

Tuollahan tuo on Maaseudun Tulevaisuuden etusivulla jos viitsii katsoa :

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/04/fi_FI/sandvik_maaseutupuheet/

"Pahimmillaan tilanne voi kääntyä vaikka miten pahaksi" - Vesa Puuronen -

"...maahanmuuttovastainen keskustelu ei suinkaan kohdistu vain ulkomaalaisiin, vaan myös esimerkiksi nykytaiteeseen, sosiaalidemokraatteihin ja homoihin - ylipäänsä demokratiaan." TS kolumni 26.10.2011

Iloveallpeople

Tuolta MTK:n vaalituet:

http://www.mtk.fi/eduskuntavaalit/vaalituki/fi_FI/vaalituki/

52 keskustalaista 73:sta tuettavasta. Kaikki suurimmat tukisummat keskustalaisille. Muille pienempiä summia.

"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Rankkuri

http://jussiniinisto.puheenvuoro.uusisuomi.fi/69786-ala-usko-mtkn-vihapuheita

QuoteSandvik kertoi kuulemastaan vanhasta kliseestä, että maaseudulla vähemmän lahjakkaat ovat jääneet pitämään taloa, kun lahjakkaammat ovat menneet opiskelemaan kaupunkiin. Puoluesihteerimme on maaseudun mies Jalasjärveltä, joten puheessa oli vahvasti itseironiaa. Hän kertoi itse olevansa malliesimerkki tästä kehityskulusta. Naureskelimme jutulle, ja ihailimme Sandvikin eteläpohjalaiselle harvinaisempaa huumorintajun laatua.

Nyt kuitenkin MTK:n valtuuskunnan puheenjohtaja Aarno Puttonen on vetänyt mukamas herneen nenäänsä. Hän on julistanut sopivasti eduskuntavaalien alla MTK:n valtuuskunnan avauspuheessaan, että "pahempaa loukkausta en ole koskaan kuullut, enkä toivo kuulevani." Puttonen ei ollut edes paikalla koko tilaisuudessa!

No niin taas. Kepulla se hätä vaan kasvaa kasvamistaan.
Ai perkele, tää olikin jo tuolla toisella sivulla. No, kertaus on opintojen äiti.

Iloveallpeople

"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

JR

Älkää nyt viitsikö tehdä MTK.sta jotain Kepun alaosastoa. Puolueet on MTK.lle normaaleja yhteistyökumppaneita, joku enemmän, joku vähemmän. Veikkaan, että Vihreät hyvin vähän.
Miten luulette, että MTK voi toimia esim, kaupunkilaismetsänomistajien järjestönä, jos se on kovin poliittisesti sitoutunut?
Tyhmää alkaa syyttelemään MTK.ta, jos Persupoliitikko mokaa.

Rankkuri

Quote from: JR on 15.04.2011, 14:36:54
Miten luulette, että MTK voi toimia esim, kaupunkilaismetsänomistajien järjestönä, jos se on kovin poliittisesti sitoutunut?

Niinistön kirjoituksen valossa on vaikea nähdä tätä mokaa, vai?

Marjapussi

Älkää nyt viitsikö tehdä MTK.sta jotain Kepun alaosastoa.
Minä olen käsittänyt MTK:n ja maalaisliiton suhteen olevan isäntä renki pohjainen, jossa MTK on päättävä taho.
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

KTM

QuoteSandvik kertoi kuulemastaan vanhasta kliseestä, että maaseudulla vähemmän lahjakkaat ovat jääneet pitämään taloa, kun lahjakkaammat ovat menneet opiskelemaan kaupunkiin. Puoluesihteerimme on maaseudun mies Jalasjärveltä, joten puheessa oli vahvasti itseironiaa. Hän kertoi itse olevansa malliesimerkki tästä kehityskulusta. Naureskelimme jutulle, ja ihailimme Sandvikin eteläpohjalaiselle harvinaisempaa huumorintajun laatua.

No jaa, tottahan tuo on.

Paitsi loppu, me etelä-pohjanmaalaiset, ei-kepulaiset, olemme tämän maan kaikkein huumorintajuisimpaa ja itse-ironisimpaa porukkaa, ihan oikeasti, ainakaan minä en ole missään tavannut yhtä huumorintajuista porukkaa.

Kaikkein huumorintajuttomimmat ihmiset olen tavannut Etelä-Karjalassa ja Lappeenrannassa, heillä ei ole minkäänlaista itseironiaa tai heihin kohdistuvan arvostelun tajua, suuttuvat heti ja lopullisesti.

Lemmy

Oliko tämä nyt se paljonpeljätty "paskatsunami"? Muutama ripale taisi PerSujen tuulettimeen MTK:n lannanlevittimestä, mutta vielä on puolitoista päivää fekaalis-urealaisiin uutisiin. Veikkaatteko onko asialla iltapulu vai hyysäri joka vetäisee stetsonista kuunnon vaalipropagandat?
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

RP

Quote from: Iloveallpeople on 15.04.2011, 14:14:43
Hesarin mukaan Sandvik selittelee.

Helsingin Sanomat

Hesari ei vahnigossakaan mainitse, että Sandvik luki myös itsensä näiden vähempilahjasten veljesten joukkoon...
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Mika.H

Eiköhän se mokaaja nyt ollut kuitenkin Aarno "minäolenkuullutjaloukkaannuin" Puttonen ja hänen "luottotoimittajansa"

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Iloveallpeople

Tässä vähän parempi selvitys tapahtumasta kuin Hesarissa.

Quote...
Sandivikin mukaan kyse oli humoristisesta keskustelusta toisen vieraan kanssa. Kyseessä oli hänen mukaansa itseironinen heitto.

- Se oli tällainen epävirallinen keskustelu ja kerroin erään jutun, joka muistin kuulleeni eräältä maanviljelijältä. Hän silloin sanoi itseironisesti, että hänen viisaimmat veljensä ovat hakeutuneet muualle kevyempiin töihin, ja hän on jäänyt pitäämän taloa, Sandvik selittää IS:lle.

- Hän sanoi itse olevansa elävä esimerkikki tällaisesta "teoriasta", ja minä sanoin ironisesti, että minäkin olen siitä elävä esimerkki, Jalasjärvellä maalla asuva Sandvik selvitti.

Ilta-Sanomat

ApinA

Quote from: KTM on 15.04.2011, 14:45:29

No jaa, tottahan tuo on.

Paitsi loppu, me etelä-pohjanmaalaiset, ei-kepulaiset, olemme tämän maan kaikkein huumorintajuisimpaa ja itse-ironisimpaa porukkaa, ihan oikeasti, ainakaan minä en ole missään tavannut yhtä huumorintajuista porukkaa.

Kaikkein huumorintajuttomimmat ihmiset olen tavannut Etelä-Karjalassa ja Lappeenrannassa, heillä ei ole minkäänlaista itseironiaa tai heihin kohdistuvan arvostelun tajua, suuttuvat heti ja lopullisesti.

Teillä voi olla huumorintajua paljonkin. Se vaan on vääränlaista  ;)