News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

MTV3 Pääministeritentti-Soinin puheen päälle äänihäiriötä kriittisellä hetkellä!

Started by Brandöt, 13.04.2011, 21:03:57

Previous topic - Next topic

Brandöt

Sattumaako?

En usko. Ensin juontaja yritti keskeyttää Soinin (joka ihan asiallisesti kertoi tukipakettien olevan EU:n sääntöjen vastaisia ym.), kun se ei onnistunut ja Soini jatkoi painavan asian puhumista, tuli päälle ääninauhahäiriö; puhe lähti pois muutaman minuutin ajaksi!  :o

Olen aikaisemmin osallistunut keskusteluun A. Heikkilän puheen päälle sopivasti tulleesta häiriöstä; ja silloin moni epäili suomalaisen median epärehellisyyttä ja ajatteli häiriön olleen ei-tarkoituksellinen.

Nyt olen aivan varma, että kyseessä täytyy olla muutakin. Miksi ei tästä nouse enempää meteliä?

do.ut.des

Harmi kun en sitä ollut näkemässä, mutta muistan että vastaavanlaista tapahtui kun mtv3:sen studiossa keskusteltiin sikarokotteen turvallisuudesta.
"Elintason nousu on sitä, että entistä useammalla on enemmän rahaa käytössä kuin järkeä." - P.V.

"Peace for us means the destruction of Israel and nothing else." - Yasser Arafat

Brandöt

Quote from: do.ut.des on 13.04.2011, 21:19:36
Harmi kun en sitä ollut näkemässä, mutta muistan että vastaavanlaista tapahtui kun mtv3:sen studiossa keskusteltiin sikarokotteesta turvallisuudesta.

Aivan; kriittisellä hetkellä tulee avainhenkilön puheen päälle jonkinlainen häiriö, tai puheääni lakkaa kuulumasta tietyksi aikaa. Ja kuinka sattuukin aina tapahtumaan juuri sillä hetkellä, kun avainasemassa oleva henkilö sanoo oleellista, arkaluontoista asiaa (ts. asiaa, mitä ei haluta kansalaisten tietävän..?).

Moni luulee, että Suomi on oikeusvaltio, jossa on matala korruptoituneisuuden aste. Mitä se tämä oikein on?  :o :o

Ps. Muutenkin keskustelu on niin asenteellista, kun vaan olla ja voi; yleisö täynnä Kokkomus-Keskusta-linjaa, joilta (tietenkin) kysytään aina välillä keskustelun valittua linjaa pönkittämään sopivia kysymyksiä, maahanmuuttoa sivutaan aasinsiltana työttömyyteen vain lähinnä toteamalla, että "tarvitaanhan me tänne lisää työperäistä maahanmuuttoa, tarvitaanhan?" Ja siinäkin katkaistiin Soinin puheen päälle (juontaja keskeytti tyyliin: "joo, joo - seuraava".

En uskoisi, jos en omin silmin tätä näkisi.

do.ut.des

"Elintason nousu on sitä, että entistä useammalla on enemmän rahaa käytössä kuin järkeä." - P.V.

"Peace for us means the destruction of Israel and nothing else." - Yasser Arafat

sologdin

Palaa mieleen aika, kun Kokoomuksen puoluekokouksen taltiointi epäonnistui "teknisistä syistä".  Taltijoijana oli YLE ja sen pääjohtajana Eino S. Repo.
Jos en muitten kanssa mennä saa, kai yksinäni mennä saan.

Brandöt

Quote from: do.ut.des on 13.04.2011, 21:37:10
Quote from: Brandöt on 13.04.2011, 21:29:49
En uskoisi, jos en omin silmin tätä näkisi.

Teatteriahan tämä on.  :D

Selvästi. Ei tässä ainakaan totuuden lähteille yritetä päästä.  :-X

Salvation

Quote from: Brandöt on 13.04.2011, 21:03:57
Sattumaako?

En usko. Ensin juontaja yritti keskeyttää Soinin (joka ihan asiallisesti kertoi tukipakettien olevan EU:n sääntöjen vastaisia ym.), kun se ei onnistunut ja Soini jatkoi painavan asian puhumista, tuli päälle ääninauhahäiriö; puhe lähti pois muutaman minuutin ajaksi!  :o

Olen aikaisemmin osallistunut keskusteluun A. Heikkilän puheen päälle sopivasti tulleesta häiriöstä; ja silloin moni epäili suomalaisen median epärehellisyyttä ja ajatteli häiriön olleen ei-tarkoituksellinen.

Nyt olen aivan varma, että kyseessä täytyy olla muutakin. Miksi ei tästä nouse enempää meteliä?

On tää kauheeta ruikutusta. Kyllä media sorsii ja kusettaa persuja. Hemmetti sentään kasvakaa aikuisiksi.
Oppitunti sosiaalidemokratiasta...
http://www.lintukoto.net/agora/kirjoitus.php?id=114

Luotsi

Quote from: Salvation on 13.04.2011, 23:05:39
Quote from: Brandöt on 13.04.2011, 21:03:57
Sattumaako?

On tää kauheeta ruikutusta.

Kuvailet omaa kontribuutiotasi keskustelulle erinomaisesti  ;D
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

normi

Maa tosiaan tarvitsee uuden mediatalon. 4 vuotta olisi aikaa ennen seuraavia vaaleja sellainen pykätä.
Impossible situations can become possible miracles

CaptainNuiva

Soinin vastainen salaliitto teki sitten häriöitä vain valittuihin talouksiin mutta epähuomiossa jättivät meikäläisen töllön pois häiriölistalta ???
Katsoin koko tentin ja ensimmäistäkään häiriötä ei pukannut.

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Brandöt

Quote from: CaptainNuiva on 13.04.2011, 23:17:22
Soinin vastainen salaliitto teki sitten häriöitä vain valittuihin talouksiin mutta epähuomiossa jättivät meikäläisen töllön pois häiriölistalta ???

Eikö?

Mielenkiintoista; voisiko se olla vain meidän TV:ssämme se vika - kummallista on se, että muilta osin itse tentti ja kaikki muutkin ohjelmat näkyvät ilman minkäänlaisia ääninauhahäiriöitä. Jos on kyse yhteensattumasta, niin melkoinen sattuma saa olla.  :roll:

Salvation

Quote from: CaptainNuiva on 13.04.2011, 23:17:22

Tai jospa YLE tarkoituksellisesti sabotoi lähetystä Brandötille. Kyllä ne siihen pystyy ja tekevätkin niin varmastikin persujen kannattajille.
Oppitunti sosiaalidemokratiasta...
http://www.lintukoto.net/agora/kirjoitus.php?id=114

Totuus EPT

Tässä ohjelmassa puhuttiin myös työttömyydestä, ja täytyy sanoa, että tämä yleisö joka koostui lähinnä isoista johtajaherroista ja -rouvista, oli suurin osa sitä mieltä (87%?) että Suomeen pitää tulla lisää työntekijöitä ulkomailta.

Suomessa on jos laskee työttömiksi työkyvyttömyyseläkkeellä ja osaaikaeläkeellä olevat niin työttömiä on yli 400000 ihmistä! (aamulla ylepuhe radiosta kuulin). Ja herrat vain haluaisi halpoja duunareita ulkomailta.

Tässä on kyllä räikeä ristiriita Herrojen mielipiteessä ja työttömien työllistämisessä.
Työttömyys ei laske jos duunarit tulee ulkomailta ja työttömät käy pääsääntöisesti hyödyttömillä koulutuksilla jossa mahdollisuus työllistyä on vähintäänkin arveluttavaa.

En ymmärrä tätä logiikkaa että työllisten pitää olla kauemmin töissä että saadaan maksettua sairaseläkkeet, johtajien optiot, johtajien suuret eläkkeet, kansanedustajien alati kasvavat palkat, ja kuitenkin nuorisotyöttömyyden ja nuorien työssä jaksamiseen eteen ei ole tehty mitään näkyvää.

-> Suomalaisia sorsitaan sanon minä.
Missä ******i siellä ongelma.

MoonShine

Oli häiriöitä lähetyksessä tai ei, niin Vapaa Suomi tarvitsee puolueettoman mediatalon.
On nää YLE:t ja 3:set nyt niin nähty.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.