News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Tekeekö Soini Väyryset?

Started by Vaskela, 08.04.2011, 16:23:41

Previous topic - Next topic

Vaskela

Tekeekö Soini Väyryset?

Timo Soinin käänsi takkinsa, korjaan vaihtoi mieltään Naton ja EU:n suhteen. Brysselissä Timo Soinin korvaa EU-myönteinen Sampo Terho. Mikäli Timo Soinille ei tarjota ministerin paikkaa hallituksessa, luovuttaako Timo Soini kansanedustajan mandaattiaan? Kaikki muistanevat Paavo Väyrysen 2007, joka odotti kansanedustajan mandaatti kädessään kunnes hänelle luvattiin ministerin salkku. Tekeekö Timo Soini samoin? Olen lyönyt asiasta monta kahvikuppia vetoa, eli Timo Soini ei jää Suomeen ilman ministerin salkkua.
   Pietari Jääskeläinen kertoi pari kuukautta sitten uutisissa; "Minulle sopii, että EU verottaa suoraan kansalaisia." Perussuomalaiset eivät halua enää erota EU:sta. Kunnan-, valtion- ja EU-vero? Kyllä köyhän kukkaron sisältö kelpaa kaikille. Sisältö viedään ja vain kuoret jätetään, vai viekö EU kohta nekin? Onneksi olen Itsenäisyyspuolueessa, joka ei ole vaihtanut kantaansa EU:n suhteen. EU out, markka in!

Jyrki Vaskela
Eduskuntavaaliehdokas
Itsenäisyyspuolue Uusimaa.
http://areena.yle.fi/ohjelma/4935
Jyrki Vaskela perussuomalainen.
http://www.saunalahti.fi/jvask

Topelius

Avaisitko vähän tarkemmin tätä Sampo Terhon EU-myönteisyyttä?

Ntti

Quote from: Vaskela on 08.04.2011, 16:23:41
Tekeekö Soini Väyryset?

Timo Soinin käänsi takkinsa, korjaan vaihtoi mieltään Nadon ja EU:n suhteen.

--

Jyrki Vaskela
Eduskuntavaaliehdokas

Mitäs Jyrki, jos keskittyisit itsenäisyyspuolueen toimintaan sen sijaan, että toisit Timo Soinia esille? Itse ainakin arvostaisin sitä paljon enemmän kuin tällaista mutuusi perustuvaa arvailua, jolla pyrit lähinnä tahraamaan Timo Soinia.

En toivota onnea valitsemallesi tielle vaan toivon, että ensin vaihdat kestävämmälle tielle.

Mulli

Mitä ihmettä tätä yksi nyt hourii? Luin tuon litanian ainakin kuudesti, eikä lorussa ole senkään jälkeen päätä, ei häntää.

Vaskela. Kerhoasi tuskin äänestää monikaan. Yhtään äänestäjää et tule saamaan Soinia mollaamalla. Niin että tolkkua niihin loruihin.

Jouko

Tekeekö Soini Väyryset?

Timo Soinin käänsi takkinsa, korjaan vaihtoi mieltään Nadon ja EU:n suhteen. Brysselissä Timo Soinin korvaa EU-myönteinen Sampo Terho. Mikäli Timo Soinille ei tarjota ministerin paikkaa hallituksessa, luovuttaako Timo Soini kansanedustajan mandaattiaan? Kaikki muistanevat Paavo Väyrysen 2007, joka odotti kansanedustajan mandaatti kädessään kunnes hänelle luvattiin ministerin salkku. Tekeekö Timo Soini samoin? Olen lyönyt asiasta monta kahvikuppia vetoa, eli Timo Soini ei jää Suomeen ilman ministerin salkkua.
   Pietari Jääskeläinen kertoi pari kuukautta sitten uutisissa; "Minulle sopii, että EU verottaa suoraan kansalaisia." Perussuomalaiset eivät halua enää erota EU:sta. Kunnan-, valtion- ja EU-vero? Kyllä köyhän kukkaron sisältö kelpaa kaikille. Sisältö viedään ja vain kuoret jätetään, vai viekö EU kohta nekin? Onneksi olen Itsenäisyyspuolueessa, joka ei ole vaihtanut kantaansa EU:n suhteen. EU out, markka in!

Jyrki Vaskela
Eduskuntavaaliehdokas

Krhm... Täs nyt on vähän eri tilanne kun Sampo Terholle mepin paikka on jo luvattu. Uskon Timon moraaliin niin paljon että hän kyllä sanansa pitää. Ja Timoa eduskunnassa tarvitaan kenties enmmmän kuin koskaan. Häntä ei voi verrata Väyryseen, joka ajaa vain omaa etuaan kaikissa käänteissä.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Salvation

Tekeekö Soini Väyryset?

Timo Soinin käänsi takkinsa, korjaan vaihtoi mieltään Nadon ja EU:n suhteen. Brysselissä Timo Soinin korvaa EU-myönteinen Sampo Terho. Mikäli Timo Soinille ei tarjota ministerin paikkaa hallituksessa, luovuttaako Timo Soini kansanedustajan mandaattiaan? Kaikki muistanevat Paavo Väyrysen 2007, joka odotti kansanedustajan mandaatti kädessään kunnes hänelle luvattiin ministerin salkku. Tekeekö Timo Soini samoin? Olen lyönyt asiasta monta kahvikuppia vetoa, eli Timo Soini ei jää Suomeen ilman ministerin salkkua.

Jyrki Vaskela
Eduskuntavaaliehdokas

Tuota ensin pitäisi olla hallituksessa, jotta olisi ministeri. Ja tällä hetkellä näyttää enemmän epätodennäköiselle se, että PS olisi hallituksessa.
Oppitunti sosiaalidemokratiasta...
http://www.lintukoto.net/agora/kirjoitus.php?id=114

Vaskela

Mikäs se tossa kuvassa palaa noin iloisesti? Ettei vain ole 18.03 2011 palanut hihat, korjaan EU-lippu.

Vaskela

Quote from: Topelius on 08.04.2011, 16:40:14
Avaisitko vähän tarkemmin tätä Sampo Terhon EU-myönteisyyttä?

Sinun täytyy itse katsoa, mitä hän vastasi vaalikoneen kysymyksiin 2009.

Jepulis

Tekeekö Soini Väyryset?
Kunnioitus mitä sinulla oli, rapisi juuri roskakoriin.

Mutta kysymykseesi, miksi ihmeessä Soinin pitäisi jäädä huutelemaan tänne oppositioon, jos hän saa kuitenkin saisi edes jotain aikaan europarlamentissa. Jos PS ei pääse hallitukseen, nykyisin persujen kannattajana toivon, jopa vaadin, että Soini asettuu uudelleen ehdolle europarlamenttiin. Siten pystyy perussuomalaiset vaikuttamaan edes sen vähän mitä tähteistä saa riivittyä. Jos niin käy, että oppositio koittaa, aion lähettää Soinille kannustuskirjeen asiasta.

Sitäpaitsi, jokainen Soini mitä sinne saadaan on pois näiden Suomen edun vastaisesti kantelupukkina häärivien pikku vihreiden kantelevan määrästä - joihin kuuluu kokoomuslaisiakin kuten Pietikäinen. Onhan siellä tosin onneksi Korhola, joka on yhtä hyvä kun Soini vaikka onkin kokoomuslainen.
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

Salvation

Quote from: Jepulis on 09.04.2011, 20:09:06
Tekeekö Soini Väyryset?
Kunnioitus mitä sinulla oli, rapisi juuri roskakoriin.

Mutta kysymykseesi, miksi ihmeessä Soinin pitäisi jäädä huutelemaan tänne oppositioon, jos hän saa kuitenkin saisi edes jotain aikaan europarlamentissa. Jos PS ei pääse hallitukseen, nykyisin persujen kannattajana toivon, jopa vaadin, että Soini asettuu uudelleen ehdolle europarlamenttiin. Siten pystyy perussuomalaiset vaikuttamaan edes sen vähän mitä tähteistä saa riivittyä. Jos niin käy, että oppositio koittaa, aion lähettää Soinille kannustuskirjeen asiasta.

Sitäpaitsi, jokainen Soini mitä sinne saadaan on pois näiden Suomen edun vastaisesti kantelupukkina häärivien pikku vihreiden kantelevan määrästä - joihin kuuluu kokoomuslaisiakin kuten Pietikäinen. Onhan siellä tosin onneksi Korhola, joka on yhtä hyvä kun Soini vaikka onkin kokoomuslainen.

Nimenomaan. Tätähän Soini on tehnyt viime ajat. Asettuu ehdolle kaikkiin mahdollisiin vaaleihin. Tuli ekaks valituksi eduskuntaan, sitten tie veikin eu-parlamenttiin ja nyt taas takaisin eduskuntaa, kunnes taas on muutaman vuoden päästä eu-vaalit...
Oppitunti sosiaalidemokratiasta...
http://www.lintukoto.net/agora/kirjoitus.php?id=114

AngleHedd

[Vittuilua]
Mikä on Nado?
[/Vittuilua]
Bastion Europa

Marius

Antaako Vaskela rivien välissä sellaisen vihjauksen,
että Sampo Terho on suomalaisvastainen?

Niinhän tuo täytyy tulkita.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

LambOfGod

mä laittaisin ihan mielellään sampo terhon brysseliin ja soinin suomeen. toivottavasti näin tapahtuu. molemmat ovat aivan huipputyyppejä.
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

risto

Quote from: Jouko on 08.04.2011, 17:07:27
Häntä ei voi verrata Väyryseen, joka ajaa vain omaa etuaan kaikissa käänteissä.

Hieman OT, mutta minulle on Paavosta jäänyt sellainen kuva, että Paavo ajaa sekä omaa, että kansallista etua kaikissa käänteissä. Parempi sekin on kuin että ajaa pelkästään euronationalistisia intressejä, kuten vaikkapa Alexander "isänmaa kutsuu" Stubb.

Paavo on sentään Kekkosen perillinen. Tuohon kaavaan kuuluu nähdäkseni olla vahva johtaja, ajaa kansallista etua ja kaikilla vippaskonsteilla pyrkiä vallan kahvaan ja saada sulkia hattuun.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.