News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Pitäisikö internet sensuroida?

Started by do.ut.des, 03.04.2009, 11:31:40

Previous topic - Next topic

do.ut.des

Googlaamalla sanaa allah, törmäsin ulkomaalaiseen foorumiin jossa pari käyttäjää sanoo seuraavaa:

QuoteAllah is actually a moon goddess...

QuoteAllah is a GAY TRANSEXUAL and his prophet is a pedophile

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message736838/pg1

Onko minulla, syntyperäisellä Suomen kansalaisella oikeutta mennä lukemaan tuollaisia kommentteja ulkomaiselta internet-sivulta vai onko tämänkin kiellettyä? Voisin tässä tilanteessa kuvailla itseäni syyntakeettomaksi, koska en ymmärrä miksi näin ei saisi tehdä mikäli tällaista materiaalia ei saisi lukea internetistä.

Sen sijaan argeologiaa lukeneena tiedän, että Babyloniassa allahia on alunperin pidetty kuu-jumalattarena, sekä koraania tutkineena että muhammedilla oli lapsivaimo tai lapsivaimoja. Mutta minä en tiedä allahin seksuaalista suuntautuneisuutta, eikä minua kiinnosta sellaista tietää.

Se mikä minua kiinnostaa tietää on - missä menee lapsiavioliiton ja pedofilian raja? Missä tapauksessa henkilö syyllistyy pedofiliaan ja missä ei? Minusta ennen kaikkea on tärkeää tietää naimisiin menevien henkilöiden iät. Täytyykö Suomen lakiin merkittyä naimaikää alentaa suvaitsevaisuuden ja kotouttamisen perusteella, sekä täytyykö Suomen kansalaisten, suomensuomalaisten omaa oikeusturvaa heikentään jotta kaksi edellä mainittua asiaa toteutuisi?

Kuinka Suomessa syyttäjä toimii kohdatessa ulkomaalaisella sivustolla mahdollisesti kiihottavaa materiaalia? Joutuuko http://www.godlikeproductions.com sivusto supon mustalle listalle vai kuinka tällaisessa tapauksessa tulee/tulisi menetellä?

Minä kehotan kaikkia ihmisiä tekemään mitä pienemmistä ja kummallisimmista asioista tutkintapyyntöjä viranomaisille liittyen sananvapauteen ja uskonrauhaan Suomessa - niin saadaan selvitettyä perustellusti mikä on sallittua ja kiellettyä rangaistuksen uhalla.

Sananvapauteen ja uskonrauhaan ei pidä jättää tulkinnanvaraisuutta yhtään. Rajat on vedettävä nyt ja tämä on meidän viranomaisten velvollisuus! Savottaa riittää!
"Elintason nousu on sitä, että entistä useammalla on enemmän rahaa käytössä kuin järkeä." - P.V.

"Peace for us means the destruction of Israel and nothing else." - Yasser Arafat