News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-04-05 MTV3: Demarien vaalitentti

Started by slobovorsk, 05.04.2011, 19:36:29

Previous topic - Next topic

slobovorsk

Sanokaas nyt tähänkin jotain...

Itse en katsonut, mutta TV oli auki. Samat haastattelijat kuulostivat paljon ystävällisemmilta kuin eilen, ja Urpolainen sai melkein kenenkään häritsemättä puhua pitkään ja luvata yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista mm. perusturvasta, lapsilisistä...
"Laki on kaikille samantekevää" - Pahkasika Orwellin vuonna 1984
"The only color I care about i$ green." - CNN:n talouskommentaattori rasismista

Traitors will be persecuted, prosecuted, and executed.

Almost human

Quote from: slobovorsk on 05.04.2011, 19:36:29

Itse en katsonut, mutta TV oli auki. Samat haastattelijat kuulostivat paljon ystävällisemmilta kuin eilen, ja Urpolainen sai melkein kenenkään häritsemättä puhua pitkään ja luvata yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista mm. perusturvasta, lapsilisistä...

Juu, Jutta sai puhua kuten halusi. Lehtimäki ei huutanut päälle, Maunu oli kriittisempi, mutta ei yhtä v-mäinen kuin Soinia kohtaan neljä vuotta sitten.

Se mikä särähti loppupuolella korvaan oli se, miten Maunu puhui EU-takauksista jo sovittuna asiana, vaikka suuri valiokunta ei valtuuksia pääministerille antanut. Tätä olen tosin itsekin epäillyt, se selittäisi sen miksi kokoomus+kepu ovat hirttäneet itsensä tähän yhteisvastuulliseen takaushelvettiin.
En ole ikinä pitänyt tätä faktoista keskustelemista mielenkiintoista. Faktat kun ei keskustelemalla muutu.
-Dan Koivulaakso

Portaat vievät sinne suuntaan minne niitä kävelee
-Saara Huttunen

tapio

Uuden Suomen mukaan Jutta sai pitää neljän sekunnin miettimistauon pääministerivaalikysymystä pohtiessaan.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/110956-paha-kysymys-hiljensi-jutta-urpilaisen
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

retired

Itse kiinnitin huomiota siihen kuinka nyt puhuttiin kolmesta suuresta, PS ei vaikuttanut olevan enää vakavasti otettava haastaja, niin haastattelijoiden, kuin myös Urpilaisenkaan mielestä. Urpilainen taisi jopa nähdä itsensä pääministerin pallilla?

Kikken

Huvittavaa oli se kun ihmeteltiin sitä että demarit vetää eri linjaa takauksissa kuin muut Euroopan sosialistit. Ikään kuin Suomen sosialisteilla olisi jokin velvollisuus olla samaa mieltä kuin muut Euroopan sosialistit. Samoin ihmetytti se kun jompikumpi toimittajasta ihmetteli onko Urpilainen mennyt sille linjalle takausten osalta, että mielistellään kansaa (tai jotain saman tyylistä). Ihanan elitistinen ajattelutapa toimittajilla.  :facepalm:

kp

Quote from: slobovorsk on 05.04.2011, 19:36:29

Kyllä siihen formaattiin on kirjoitettu nimenomaan kitkerä akka. Soinia kohtaan taisi olla vain lisänä hieman henk.koht. antipatioita, mutta ei niin paljon että olisi suorastaa häirinnyt verrattuna Urpilaiseen.

Kalle

juge

Quote from: Kikken on 05.04.2011, 20:17:00
Huvittavaa oli se kun ihmeteltiin sitä että demarit vetää eri linjaa takauksissa kuin muut Euroopan sosialistit.

Hyvittavaa on, että Jutta Urpilainen on koko ikänsä ollut erittäin EU-myönteinen ja kansainvälisyyteen suuntautunut poliitikko (kuten pääosa demareista muutenkin).

Nyt sitten vaalien takia takki on kääntynyt  ;D
Osmo Soininvaara: "Pakolaistulva Afrikasta on vasta tulossa"