News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kysymyksiä ehdokkaille

Started by Damage,Inc., 01.04.2011, 19:00:26

Previous topic - Next topic

Damage,Inc.

Noniin terve.

Arvon hommalaiset, nyt kun vaalit lähestyvät, alkavat myös vaalikeskustelut turuilla ja toreilla. Omalla paikkakunnalla paikallinen lehti järjestää vaalikeskustelun.

Kertokaa vinkkejä mitä kannattaa ehdokkailta kysellä. Mielellään lyhyitä ja ytimekkäitä kysymyksiä olisi mukava tentata.
Etenkin vassareille ja vihreille+muu tärähtäneistö, pitäisi keksiä jotain nasevia kysymyksiä.

Pyydän anteeksi kirjoitusvirheiden yms. runsasta määrää.

Uuno Nuivanen

Ettet vain olisi vihollisen tiedustelija?  :D

Lueskele foorumia, niin aineistoa löytyy vähintäänkin riittävästi.

Mulli

Silläkin uhalla, että aprillitrolliin lankean...

Älä mene vihollisen uskovaisten sekaan riekkumaan. Ne eivät käänny.

Parasta, mitä tässä vaiheessa voi enää tehdä on (ja tämänkin olen joltakulta varastanut) odottaminen, kääriytyminen valkoiseen vaatteeseen ja tonkeronsa suuteleminen hyvästiksi. Ihan vain kaiken varalta  :roll:

Damage,Inc.

Ai tässä heitettiin meikäläinen tärähtäneistön leiriin...
Pari vuotta tässä on tullu jo hommaa ja scriptaa kyyläiltyä, joten en TODELLAKAAN ole kukkisdesantti.

Parhaat tiedothan täältä löytää, ajattelin vain jos porukka vinkkais vähän miten ne muotoilisi sopivan ytimekkäiksi ja pureviksi.

Damage,Inc.

Quote from: Mulli on 01.04.2011, 19:39:01

Parasta, mitä tässä vaiheessa voi enää tehdä on (ja tämänkin olen joltakulta varastanut) odottaminen, kääriytyminen valkoiseen vaatteeseen ja tonkeronsa suuteleminen hyvästiksi. Ihan vain kaiken varalta  :roll:

Eihän tässä tosiaan enään ole mitään tehtävissä, mikäli pahin skenaario toteutuu, mutta olisi vaan mukava hieman tentata näitä ehdokkaita. Ihan puhtaasta mielenkiinnosta olisi mukava kuulla näiden maailmanhalaajien vastauksia.

Mika.H

Quote from: Damage,Inc. on 01.04.2011, 19:52:04
Quote from: Mulli on 01.04.2011, 19:39:01

Eihän tässä tosiaan enään ole mitään tehtävissä, mikäli pahin skenaario toteutuu, mutta olisi vaan mukava hieman tentata näitä ehdokkaita. Ihan puhtaasta mielenkiinnosta olisi mukava kuulla näiden maailmanhalaajien vastauksia.

No kysy mikä nyt on paremmin kuin vuonna 2000.

Katso sitten itse mitkä olivat valtion menot v 2000 ja mitä ne ovat nyt. Jos haluat hifistellä niin etsi vielä paljonko inflaatio on ollut kyseisenä aikana.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri