News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2011-03-31 TV1: Ylen pääministerivaalitentti (21:05-22:30)

Started by Ant., 31.03.2011, 18:59:28

Previous topic - Next topic

Reich

Soini olisi voinut sanoa, että perussuomalaiset kannattaa puolueena nykylainsäädäntöä, mutta hän itse pitää elämää pyhänä. Mutta eipä sanonut.
"Me ei tosiaan olla ainoastaan pala Eurooppaa,
vaan jotain kaunista, jota ei koskaan myydä saa."

Jussi Halla-aho

Tuo pakkoruotsihehkutus on niiiin namiskuukkelia persujen kannatukselle. Seuraavat kannatusluvut ovat Jungnerille siinä määrin motivoivat, että hän hajoaa motivaatioonsa.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Kokoliha

Quote from: Jaakko Sivonen on 31.03.2011, 21:39:02
Pakkoruotsikannat selkeitä: Soini vastustaa pakkoruotsia, muut kannattavat. Taas tulee PS:lle ääniä roppakaupalla.

Tästä ei jäänyt mitään tulkinnanvaraa. Hiukan petyin, kun kukaan muu ei tentannut  Käteistä asiasta, eli kokkareiden puoluekokouksen pakkoruotsin vastaisesta linjasta, jonka jykä ja stubbido sivuuttivat.

vanhempi

Mua ihmetyttää toi että Jykä, Jutta ja Mari kyselee toisilta että: "Mikä se teidän puolueenne kanta tähän?" tai "Minulle on jäänyt epäselväksi teidän näkemys asiasta."

Jos mä olisin tuolla mä kertoisin vain omia näkemyksiä ja antaisin toisten istua hiljaa jos ne ei osaa itse tuoda asioitaan esiin.  :facepalm:
"When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion."

jumppajoonas

Quote from: kkatajis on 31.03.2011, 21:42:19
Quote from: Manneri on 31.03.2011, 21:40:23
Soinin tähtihetket parin minuutin sisään. Loistavaa.
Soini ollut ihan OK (parempi kuin MTV3:lla oli). Mutta vika kysymys oli ehkä paha abortti homma (noh sei ei ratkase näitä vaaleja).

Ei ollut paha,muista puheenjohtajistahan jäi ainakin itselleni kuva että he sanoivat abortista sen mikä on poliittisesti korrektia.Timo sanoi mielipiteensä reilusti vaikka se olisikin epäsuosittu.
"Ei voi kuljettaa totuuden soihtua väkijoukossa käräyttämättä jonkun partaa" (Sokrates 469 - 399 eaa.)

Mika

Ei helvetti, että Soini on tyhmä. Soinin aborttikannassa ei ole järjen hiventäkään. Abortti ei ole keskeisin kysymys vaaleissa, mutta kertoo hyvin paljon Soinista tyyppinä.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

eliasj

Quote from: Reich on 31.03.2011, 21:43:11
Soini olisi voinut sanoa, että perussuomalaiset kannattaa puolueena nykylainsäädäntöä, mutta hän itse pitää elämää pyhänä. Mutta eipä sanonut.

Aivan oikein, tällä pääsisi ehkä hiukan kiusallisesta tilanteesta hienosti pois.

Aapo

Soini olisi voinut sanoa, että perussuomalaiset kannattaa puolueena nykylainsäädäntöä, mutta hän itse pitää elämää pyhänä.

Onko persuilla puolueena todella tuollainen kanta ja missä sellainen on tuotu esiin?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

kkatajis

Quote from: Mika on 31.03.2011, 21:45:06
Ei helvetti, että Soini on tyhmä. Soinin aborttikannassa ei ole järjen hiventäkään. Abortti ei ole keskeisin kysymys vaaleissa, mutta kertoo hyvin paljon Soinista tyyppinä.
En pääse äänestämään Soinia  :roll: olisi pitänyt vastata poliittisemmin tuo kyllä samaa mieltä

T.TZADI
eikun hommaa putkeen

Manneri

Soinin vastaus oli johdonmukainen hänen edellisten vastausten kanssa.
Soinina olisin vastannut, että puolue kannattaa nykylainsäädäntöä, mutta itse pitää ihmiselämää pyhänä.

Mika

Quote from: Manneri on 31.03.2011, 21:47:30

Soinina olisin vastannut, että puolue kannattaa nykylainsäädäntöä, mutta itse pitää ihmiselämää pyhänä.

Jokainen jolla on vähänkään poliittista pelisilmää, olisi osannut vastata toisin kuin Soini teki. Tuo esim. olisi ollut hyvä vastaus.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Manneri

Quote from: Mika on 31.03.2011, 21:50:49

Soinin yhtään tuntien hänen pelisilmänsä pelasi tässäkin tapauksessa parhaiten. En yllättätyisi yhtään.
Jokainen jolla on vähänkään poliittista pelisilmää, olisi osannut vastata toisin kuin Soini teki. Tuo esim. olisi ollut hyvä vastaus.

eliasj

Soinin pelisilmää on turha haukkua ;)

OHO, Soini leikkaisi eniten! :O

Nauris

Jonkun pitäisi Soinille tuo kertoa, koska monelle äänestäjälle voi syntyä mielikuva, että Führer Soinin pyhä mielipide on myös puolueen.  :facepalm:

kkatajis

Prkl että keskusta päästi vähällä leikkauksissa VIDDU huh siihen olisi juontajan pitänyt iskeä mistä leikkaatte!

HUH mitä paskaa keskustalta ei vastaa kysymykseen huh toivotaan että äänestäjät hiffaa homman
eikun hommaa putkeen

Manneri

Quote from: eliasj on 31.03.2011, 21:52:55

Soinin pelisilmää on turha haukkua ;)

OHO, Soini leikkaisi eniten! :O

Siinä oli se räyhä populisti, joka ei tarjoa mitään realistista vaihtoehtoa.

ikuturso

Joku voisi kysyä muilta puoluejohtajilta kannattavatko nämä aborttia ehkäisykeinon korvikkeena? Tuo raiskaustapaus on ääritilanne, jolla on helppo ajaa Soini nurkkaan. Nythän abortteja tehdään kun ehkäisy pettää tai unohtuu tai känni tai syrjähyppy. Kuinkahan avoimesti nuo muut soisivat sikiöitä lähdetettävän?

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

tjuguskegg

Minusta Soini vetää hyvin. Turha tuolle vinkumiselle on laittaa stopia, kun siitä on kuitenkin enemmän hyötyä kuin haittaa.  ;)

kkatajis

Jutta pisti oikein Kivirekeä huh!!! prkl respekti nousee
eikun hommaa putkeen

Aukusti Jylhä

20 miltsii maahanmuutosta on vähän, mutta hyvä, että sanoi ääneen. LOISTAVAA!!!!
GO Timpe!!2!!
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Teemu Lahtinen

Quote from: Aapo on 31.03.2011, 21:46:04
Soini olisi voinut sanoa, että perussuomalaiset kannattaa puolueena nykylainsäädäntöä, mutta hän itse pitää elämää pyhänä.

Onko persuilla puolueena todella tuollainen kanta ja missä sellainen on tuotu esiin?

Perussuomalaiset eivät puolueena ole kritisoineet nykylakia tai esittäneet siihen muutosta. Olemme siis status quon kannalla. Edes Soini ei ole esittänyt aborttilainsäädäntöön muutosta, mutta on vastannut oman vakaumuksensa mukaan aina kun sitä on häneltä tivattu.

L. Brander

Quote from: kkatajis on 31.03.2011, 21:54:18
Prkl että keskusta päästi vähällä leikkauksissa VIDDU huh siihen olisi juontajan pitänyt iskeä mistä leikkaatte!

HUH mitä paskaa keskustalta ei vastaa kysymykseen huh toivotaan että äänestäjät hiffaa homman

Ei hiffaa. Kiviniemi hakkaa Urpilaisen sata-nolla telkkarissa. Se jää kansan mieleen. Maalaisten kultti on taas nousussa, tuokaa sitä tuppeen sahattua studioon. AARRGHH...

LB
Dystooppinen salamasota

kkatajis

eikun hommaa putkeen

Manneri

Quote from: käpykaarti on 31.03.2011, 21:56:51
20 miltsii maahanmuutosta on vähän, mutta hyvä, että sanoi ääneen. LOISTAVAA!!!!
GO Timpe!!2!!

Soini sanoi 20 milliä niistä "80 miljoonasta", jota on pidetty maahanmuuton kustannuksina. Kun asia selvitetään ja oikeat kustannukset tiedätään leikausumma tulee olemaan huomattavasti suurempi.

Edit: Katainen puolustuskaluston puolesta puhujana

Jaakko Sivonen

Quote from: ikuturso on 31.03.2011, 21:55:54
Joku voisi kysyä muilta puoluejohtajilta kannattavatko nämä aborttia ehkäisykeinon korvikkeena? Tuo raiskaustapaus on ääritilanne, jolla on helppo ajaa Soini nurkkaan. Nythän abortteja tehdään kun ehkäisy pettää tai unohtuu tai känni tai syrjähyppy. Kuinkahan avoimesti nuo muut soisivat sikiöitä lähdetettävän?

Näin on, tässä tilastoja asiasta. 99,9 prosenttia aborteista ei tehty raiskauksen takia, vaan useimmat tehtiin "sosiaalisista syistä".
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

schenker

Quote from: Teemu Lahtinen on 31.03.2011, 21:57:42

Perussuomalaiset eivät puolueena ole kritisoineet nykylakia tai esittäneet siihen muutosta. Olemme siis status quon kannalla. Edes Soini ei ole esittänyt aborttilainsäädäntöön muutosta, mutta on vastannut oman vakaumuksensa mukaan aina kun sitä on häneltä tivattu.

tämän lukisin mielellän vaikka jostakin sanomalehdestä... mutta ehkä he eivät halua julkaista vai eikö asiasta saa puhua kukaan muu kun Soini?

Aukusti Jylhä

Quote from: Manneri on 31.03.2011, 21:59:31
Quote from: käpykaarti on 31.03.2011, 21:56:51
GO Timpe!!2!!

Soini sanoi 20 milliä niistä "80 miljoonasta", jota on pidetty maahanmuuton kustannuksina. Kun asia selvitetään ja oikeat kustannukset tiedätään leikausumma tulee olemaan huomattavasti suurempi.
Mutta kyllä tätä pientä "heittoa" moni odotti, ja sen kuultuaan sammuttivat televisionsa tyytyväisinä, koska nyt se varmistui: Äänestän persuja.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Darth Vader

Pieni ihminen ei voi ymmärtää, miten tuo abortti-juttu voi olla niin tärkeä, että sitä pitää kysellä joka välissä. Minusta koko jutulla ei ole hevon humpan merkitystä Suomen tulevaisuuden hyvinvoinnin kanssa. Antaa Soinin pitää kantansa, eihän hän ole tietääkseni missään vaiheessa ole edes ehdottanut mitään muutosta nykykäytäntöön.

Jaakko Sivonen

Hyvä että Britannian jäsenmaksuhelpotukset nousivat esille. Miksi ihmeessä suomalaisten veronmaksajien pitäisi maksaa rikkaan suurvallan jäsenmaksua, kun britit eivät itse viitsi?
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

kkatajis

Miksi ei laiteta hiljaseksi Kivirekeä huh muilla laitetaan mutta hän saan puhua 5min putkeen !
eikun hommaa putkeen