News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Astrid Thorsin luokka-ajattelu

Started by Lodi, 06.03.2011, 15:09:21

Previous topic - Next topic

Lodi

Mamuministerimme Astrid Thors on monasti vedonnut siihen, että mikäli mamuja ei tänne tuoda tarpeeksi, voi itse kukin joutua tekemään niitä ns. paskaduuneja ihan omin pikku kätösin.

Minua on tässä vaivannut se, että hän siis haluaa tuoda alemman sivistystason ja varallisuustason ihmisiä tänne tekemään alempiarvoisia ja huonosti maksettuja töitä. Syy siis on niinkin raadollinen, että muuten me joudumme niitä tekemään.

AT kertoo kovin selkeästi asenteensa parempiarvoisena ihmisenä ja sen, että hänen mielestään on oikein luoda Suomeen väkisin alempiarvoinen työntekijäluokka.

Ihmettelen, että kukaan muu ei näe tätä melko lailla törkeää luokka-ajattelua.
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Miniluv

Eivät uudet tulokkaat aio elää täällä yhtään sen pienemmillä tuloilla kuin suomalaisetkaan. Viimeistään toinen polvi sanoo screw this pätkätöille ja pienille palkoille. Mitäs sitten tehdään? Keitäs sitten aletaan tuomaan maahan?

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

dothefake

Quote from: Miniluv on 06.03.2011, 15:55:45
Eivät uudet tulokkaat aio elää täällä yhtään sen pienemmillä tuloilla kuin suomalaisetkaan. Viimeistään toinen polvi sanoo screw this pätkätöille ja pienille palkoille. Mitäs sitten tehdään? Keitäs sitten aletaan tuomaan maahan?

Perheitä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

MaryLee

AT käyttää MITÄ TAHANSA perusteluita niiden totuusarvosta tai eri perusteluiden keskinäisestä ristiriitaisuudesta huolimatta. Väistämättä tulee mieleen RKP:n kannattajien mitä moninaisimmat perustelut kaksikielisyyden puolesta. Molemmissa tapauksissa epätoivo saavuttaa mittasuhteet jossa kuvaannollisesti raaputetaan skånelaisen sillitynnyrin pohjaa.

Suomella on historiallinen mahdollisuus nousta länsi -euroopan muslimivapaaksi keitaaksi. Puhtaan luonnon lisäksi tämä ainoa todellinen kilpailukykyvalttimme.

EL SID

Astrid Thorsin ajattelussa haisee rasismi ja toisten ylenkatsominen. Hän on mielessään sijoittanut ihmiset eri arvoisiksi eri asioiden, alkaen äidinkielestä, päättyen ammattiin, mukaan. Tämä ei ole mitään uuttaa.

Lodi

Quote from: EL SID on 06.03.2011, 16:07:45
Astrid Thorsin ajattelussa haisee rasismi ja toisten ylenkatsominen. Hän on mielessään sijoittanut ihmiset eri arvoisiksi eri asioiden, alkaen äidinkielestä päättyen ammattiin, mukaan. Tämä ei ole mitään uuttaa.

Eihän tuossa tosiaan mitään uutta ole RKP:n edustajalta. Sitä vain hieman kummastelen, että tämä luokkajaon tekeminen yhteiskuntaan on näinkin avointa ja se sanotaan suoraan. Astrid Thorshan siis todellakin sanoo, että tuodaan ne mamut tänne paskaduuneja varten.

Avoimen ylenkatsovaa riistoajattelua! >:(

EL SID

Quote from: Lodi on 06.03.2011, 16:21:18
Quote from: EL SID on 06.03.2011, 16:07:45
Astrid Thorsin ajattelussa haisee rasismi ja toisten ylenkatsominen. Hän on mielessään sijoittanut ihmiset eri arvoisiksi eri asioiden, alkaen äidinkielestä päättyen ammattiin, mukaan. Tämä ei ole mitään uuttaa.

Eihän tuossa tosiaan mitään uutta ole RKP:n edustajalta. Sitä vain hieman kummastelen, että tämä luokkajaon tekeminen yhteiskuntaan on näinkin avointa ja se sanotaan suoraan. Astrid Thorshan siis todellakin sanoo, että tuodaan ne mamut tänne paskaduuneja varten.

Avoimen ylenkatsovaa riistoajattelua! >:(

suomalaisen yhteiskunnan kaksoisstandardit: kaikki ovat tasa-arvoisia, mutta toiset ovat tasa-arvoisempia. Kaikkien tämän maan kansalaisten rasismissa ei haluta nähdä mitään tuomittavaa.

Phobos

Kyllä, olen asiaa myöskin ajatellut.. kun vertaa ihmisen puheita eri aikoina eri paikoissa, niin tulee paljon järjettömiä ristiriitaisuuksia.

Kärjistäen ja sopivia lainauksia käyttäen saataisiin Astrid Thors melko varmasti näyttämään Suomen rankimmalta rasistilta ja demokratian raiskaajalta. Tosin, se saattaa olla ihan tottakin, kun tosiaan otetaan huomioon tämä afrikkalaishalpatyövoiman tuonti niihin huonompiin hommiin.

Wikisitaateista poimittua, demokratia ja Astrid Thors:
QuoteEhkä en nyt ollut hirveän hämmästynyt siitä maanantaisesta ohjelmasta huomioiden, että kuuluisa pääkaupunkiseudun suurin lehti nimesi minut "vuoden mokaajaksi". Ehkä se nyt ei ollut hirveän suuri hämmästelyn aihe. Toisaalta voin todeta, että minä en usko edelleenkään kansan tuomioistuimeen. Tämän ideologisen perustan olen jo kauan sitten itselleni määritellyt.
Paksunnus minun.

Tuon voi kukin tulkita tavallaan. Kansa on nähdäkseni Thorsin työnantaja. Tuossa hän käsittääkseni ääneen sanoo, että paskat välittää työnantajansa mielipiteistä.

Yleisesti, sen vähän mitä olen Astrid Thorsia seuraillut, hänestä tulee sellainen käsitys, että hän edustaa tasa-arvoisempaa kansanosaa ja suomalaisten rasistien mielipiteet voi ohittaa. Ristiriitainen retale.

Edit:
Ei itse asiassa ole kovin ristiriitainen; hänhän sanoo kaiken suoraan. Hämmästyttävää on ettei tähän reagoida voimakkaammin. Johtunee varmaan siitä, että suurin osa ihmisistä ei juurikaan seuraa, mitä ministerit puuhailee.
Scientific beliefs are supported by evidence, and they get results. Myths and faiths are not and do not.
- Richard Dawkins

Lodi

Niin, minusta Astrid Thors on toiminut Suomen kansan kannalta vastuuntunnottomasti lisäämällä tänne sopeutumattoman aineksen tuontia maahan. Ei tästä kukaan voi olla eri mieltä - vai voiko muka?

Todellinen mamuministeri olisi huolehtinut siitä, että tänne otetaan pääosin vain sellaisia mamuja, joilla edes teoriassa olisi mahdollisuus tänne sopeutua ja jotka oletettavasti voisivat tehdä työtä.
Tämä nykyinen AT:n linjahan huonontaa huoltosuhdetta entisestään.

Onko hän toiminut tyhmyyttään? En oikein usko ja siksi asia onkin vakava.
Olisiko liikaa toivottu, että suomalaiset (myös ne ruotsinkieltä puhuvat) jättäisivät äänestämättä kyseistä rouvaa nyt tulevissa vaaleissa.

Seuraavan mamuministerin harteille tulee sitten tilanteen korjaaminen.

Phobos

Quote from: Lodi on 06.03.2011, 21:45:35
Niin, minusta Astrid Thors on toiminut Suomen kansan kannalta vastuuntunnottomasti lisäämällä tänne sopeutumattoman aineksen tuontia maahan. Ei tästä kukaan voi olla eri mieltä - vai voiko muka?

Todellinen mamuministeri olisi huolehtinut siitä, että tänne otetaan pääosin vain sellaisia mamuja, joilla edes teoriassa olisi mahdollisuus tänne sopeutua ja jotka oletettavasti voisivat tehdä työtä.
Tämä nykyinen AT:n linjahan huonontaa huoltosuhdetta entisestään.

Onko hän toiminut tyhmyyttään? En oikein usko ja siksi asia onkin vakava.
Olisiko liikaa toivottu, että suomalaiset (myös ne ruotsinkieltä puhuvat) jättäisivät äänestämättä kyseistä rouvaa nyt tulevissa vaaleissa.

Seuraavan mamuministerin harteille tulee sitten tilanteen korjaaminen.

Vastuuttomuudesta olen samaa mieltä. Hän on asiasta vastuussa vaikka olisikin tietämätön.. aina entistä enemmän vastuussa. Hänen tehtävänsä on tietää tai edes ottaa selvää.

Mitä enemmän olen Thorsin aivoituksia itselleni selvittänyt, sitä vakuuttuneemmaksi olen tullut, että hän ei ole perehtynyt maahanmuuttoon ainakaan reaalimaailman pohjalta. Wikisitaatit tarjoaa surkuhupaista luettavaa:
http://fi.wikiquote.org/wiki/Astrid_Thors
Enemmänkin löytyy, jos jaksaa itse rouvan kirjoituksia lukea taikka katsella keskusteluohjelmia, joissa hän esiintyy.

Hän on useampaan otteeseen medioissa todennut, että ei lue itsestään kriittisiä kirjoituksia. Mikä sellainen ihminen on (saati sitten johtaja), joka ei perehdy heikkouksiinsa? Kritiikillä on tapana osoittaa asiat, joissa on parannettavaa.

Hänellä ei nähdäkseni ole potentiaalia muuttua, kasvaa tai kehittyä, koska hän ei vastaanota kritiikkiä.
Scientific beliefs are supported by evidence, and they get results. Myths and faiths are not and do not.
- Richard Dawkins

n.n.

Luulen, että avain tämän henkilön (@:n) ymmärtämiseen on sen selvittämisessä ketä hän katsoo edustavansa.
"Jos olet aina ollut sitä mieltä, että sääntöjen tulee kohdella kaikkia samalla tavalla ja kaikkia tulisi arvioida samoilla kriteereillä, sinua olisi pidetty 60 vuotta sitten radikaalina, 30 vuotta sitten liberaalina, mutta tänä päivänä rasistina." -Thomas Sowell

Lodi

Quote from: n.n. on 07.03.2011, 22:51:09

Luulen, että avain tämän henkilön (@:n) ymmärtämiseen on sen selvittämisessä ketä hän katsoo edustavansa.

AT edustaa käsitykseni mukaan suomenruotsalaista eliittiä.

Phobos

Quote from: Lodi on 08.03.2011, 19:52:17
Quote from: n.n. on 07.03.2011, 22:51:09

AT edustaa käsitykseni mukaan sauomenruotsalaista eliittiä.

Niin. Mutta hän edustaa maahanmuuttajia. Thors on heidän edustajansa.
Ainakin omien sanojensa mukaan maahanmuuttoministerin toimeksianto on "avata ja tasoittaa tietä maahanmuuttajille"

[ linkin videopätkässä 07:30 - 07:45 http://www.nelonen.fi/ohjelmat/maria/etusivu/media/101752 ]
- Richard Dawkins