News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-03-01 IS: Nyt täyttyi poliisin mitta - raju vastareaktio kunniaväkivaltaan

Started by Leijona78, 01.03.2011, 11:47:23

Previous topic - Next topic

Defend Finland!

Tässä se nähdään! Eli poliitikoksi ryhtyvällä poliisilla saattaa olla kuinka hyviä ajatuksia tahansa, mutta virkansa puolesta hänen on pidettävä kieli keskellä suuta. Sen takia eduskunnassa istuvien poliisien näkökulma on väkisinkin aika suppea, koska he eivät uskalla ehdottaa niitä toimenpiteitä, jotka olisivat tarpeen, eli paljon kovempia rangaistuksia!

Packalén on kertonut ikäviä tosiasioita ja ehdottanut tehokkaita toimenpiteitä ja silloin Paatero huutaa: Hiljaa siellä, maahanmuuttoa ja liberaalia kriminaalipolitiikkaa ei saa arvostella!

hammerzeit

Quote from: juge on 02.03.2011, 08:22:54
Thors-kohu: Paatero muistuttaa, että ehdokaskin edustaa poliisia– Asioista saa tietysti keskustella, mutta jos esimerkiksi hyökkää suoraan ministeriä vastaan, niin sitten tulee jo raja vastaan.

Tuleeko? Miksi ihmeessä? Poliitikot nauttivat Suomessa käsittämätöntä suojelua. Lehdistö ei heidän tekemisiään kyseenalaista, vaan kohtelee heitä kuin julkkiksia. Muutkaan poliitikot eivät saa kritisoida koska täytyy pitää rivit yhtenäisinä ja kansalta ei tietenkään edes kysytä.

On se nyt helvetin kumma, että noin totaalisesti hommansa perseillyt ja pihalla oleva, usein valehtelemisesta kiinni jäänyt, eukko on jotenkin suojelussa. Totta helvetissä muiden vaaliehdokkaiden pitää saada ja kuuluukin kritisoida häntä voimakkain termein.
A war is easily won if your enemy does not know he is fighting.

Marjapussi

Toivottavasti Paatero pääsee eläkeputkeen ennenaikaisesti heti vaalien jälkeen. Suomeen tarvitaan ammattitaitoinen poliisijohtaja.
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

MoonShine

Kertokaa Taaperosta yksi julkisuuteen tullut myönteinen uutinen.
Itselle ei tule mieleen, kuin oma ylinopeusepisodi, mummokaustiin puuttuminen ja nyt tämä omien alaisten 'näpäyttäminen' totuuksien puhumisesta.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

normi

Jos taapero ei itse politikoisi, niin olisi ymmärrettävämpää muistutella rajoista, MUTTA tämä on niin selvää, että jos olisi arvosteltu hypoteettista ps ministeriä, niin paatero ei olisi pukahtanut yhtään mitään, oletettavasti olisi ITSE arvostelemassa tms...

Tässä nousee epäily, että Brax on käskenyt laittaa poliisiehdokkaat kuriin. Asia olisi syytä selvittää.

Paatero ulos politikoimasta.
Impossible situations can become possible miracles