News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Ketä voimme syyttää?

Started by do.ut.des, 27.02.2011, 21:41:40

Previous topic - Next topic

do.ut.des

Kuka on pysähtynyt miettimään, kun maamme taantuu Bulgarian, Romanian, Ukrainan jne. tasolle - niin ketä voimme tästä syyttää? Itseämme vai ketä? Tietty on helppo nimetä yksittäisi poliitikkoja, jotka ovat tehneet huonoja ratkaisuja ja haitallisia valintoja kansallisen Suomen kannalta mutta äänestäjäthän ovat heidät päättäjiksi valinneet.

Mielestäni hyväuskoisuus ja puhdas tietämättömyys pelaa suurta roolia miksi kuka on ketäkin äänestänyt. Ihmisiä on helppo haaveilla ja kuvituksilla harhauttaa uskomaan parempaan tulevaisuuteen, mutta jos katsotaan ajassa 15 vuotta taaksepäin niin kuinka tuo usko ja toivo kohtaa tämän päivän? Viittaan tässä Suomen liittymistä Euroopan liittoon. Omasta mielestäni laihoiksi ovat ne unelmat paremmasta tulevaisuudesta jääneet ja sama meno jatkuu yhä edelleen - unelmat joihin ihmiset ovat valmiita uskomaan. Onko ihmisten mielestä todellisuus niin rumaa, että on pakko tarttua haaveisiin?

Hoetaan monikulttuurista harmonia, sateenkaaritaivasta, työvoimapulaa ja 100%-koko-maan-kattavaa työllisyyttä. Ja ihmiset uskovat yhä uudelleen ja uudelleen tällaisiin puheiseen. "Eih! Sen täytyy olla totta, koska ministeri sanoo noin!"

Ihmiset eivät kyseenalaista asioita. Niellään puheet ja kirjoitukset sellaisenaan. EI AJATELLA OMILLA AIVOILLA, saati tutkita asioita puolueettomalla mielellä. Ihmisten tulisi kohdata asiat rehellisesti sellaisina kuin ne ovat. Jos monikulttuurisuuden kokonaisvaikutus esim. Euroopalle on haitallista niin sitten se on haitallista, eikä yritettäisi korupuheilla kuoruttaa sitä muuksi.

Minä rehellisesti väitän, että EU:n myötä Suomen itsevaraisuusaste on laskenut roimasti mitä se joskus on ollut ja enkä katso myöskään hyvällä että päätösvaltaa Suomen omista asioista nakerretaan kierrättämällä niitä Brysselin kautta. Lisäksi kun otetaan huomioon millaiset taustat EU-huippuvirkailijat omaavat - niin voin vain todeta että tervetuloa Eurostoliittoon. Romahdus on taattu!

En tiedä voiko aasi ikinä oppia mitään temppua, mutta nyt olisi näytönpaikka tällä kansalla. Vetojuhtanahan tämä maa on ikänsä ollut ja juuri kun olemme pääsemässä maana pystyyn niin meille tarjotaan uutta liekaa haaveiden ja sirkushuvien kera.

Kun kerta inhorealisti olen niin en tarjoa onnellista loppua vaan tyydyn toteamaan, että kaskimaasta sinä olet syntynyt ja kaskimaaksi palaava. Ihmisen tyhmyys ottaa jälleen voiton!
"Elintason nousu on sitä, että entistä useammalla on enemmän rahaa käytössä kuin järkeä." - P.V.

"Peace for us means the destruction of Israel and nothing else." - Yasser Arafat

ukdoesntwork

Mä en tiedä susta, mutta mä syytän kaikesta sosialistisia ihanteita :)