News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Vaalitarkkailu

Started by Kuli, 10.02.2011, 21:08:29

Previous topic - Next topic

Kuli

Hei.

Olen seurannut keskustelu foruminne aktiivisesti nyt pari vuotta ja en yleensä osallistu keskusteluun koska seuraan mieluummin mitä viisaammilla on sanottavaa, mutta nyt teen poikkeuksen. Kaikki jotka ovat katsoneet oliko se nyt MOT:n ohjelman vaaliepäselvyyksistä ymmärtänevät, että mikäli vaalivilppiä tulee olemaan, on kevään eduskuntavaalit sellainen ajankohta missä siitä on todellista hyötyä. Kysymykseni onkin: olisiko YK:lta tai joltain vastaavalta järjestöltä mahdollista tilata vaalitarkkailijoita, kuka tietää? ??? On nimittäin jopa todennäköistä, että Kokkarit ja Kepu tulevat yrittämään huhtikuussa vaalipetosta, koska nyt näyttää nimittäin siltä, että Jygälle tulee kova ylläri vaaleissa. En olisi ikinä uskonut tätä, mutta Persut saattavat ihan oikeasti nousta suurimmaksi puolueeksi mikä olisi uskomattomin asia mitä Suomen poliittinen kenttä on kokenut vuosikymmeniin! Ja se on rehellisyys puolueille a la Kepu sekä Kokkarit :'( aika kova paikka jopa niin kova, että moraali saattaa löystyä vielä enemmän mitä nyt on koettu jo. Enkä nyt ihan oikeasti edes vitsaile, mielestäni todellinen uhka on olemassa.
Kiitos kaikesta Rähmis.

MoonShine

Poliittisen vallan mahdollinen menetys voi teettää Suomessakin ihan mitä vaan, sillä tuhansien asuntolainat, leipä, tulevaisuus ja elinkeino on kyseessä.
Poliittisen ilmapiirin nyt selkeästi kääntyessä on tämäkin asia otettava vakavasti.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.