News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

JM-K:n tilannekatsaus 30.3

Started by JM-K, 30.03.2009, 11:41:29

Previous topic - Next topic

P

Quote from: Hippo on 30.03.2009, 17:02:11
Quote from: pn on 30.03.2009, 17:00:56
Tämänpäiväisen Ilta-Sanomien paperiversiossa Sanna kirjoittaa, että jotkut halla-aholaiset ovat uhanneet äänestää RKP:tä Perussuomalaisten tekemän hyllytyspäätöksen takia.  :-*

Näin siis teen minäkin jos Sanna vaan niin haluaa.

Edit: Uskon siis todellakin, että Sanna on Sanomataloon soluttaunut netsitär.

Eikös paljastukseni poistuminen yhdessä foliopipon kanssa tuekin sitä ihan täydellisesti ;D

Avainsanat:

Kalaravintola - myyrä sanomissa - netsitär - sininen hevosenkenkä.. ;D
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

xor_rox

Quote from: JM-K on 30.03.2009, 11:41:29
Uusia jännittäviä käänteitä on tapahtunut.

Anna mä arvaan: Joukko Persuja hypää Jussin kelkkaan kyllästyttyään Soinin manöövereihin. Syntyy uusi puolue.

Tuli vain mieleeni kun katselin noita Persujen blogeja. Tavattoman hiljaista on.

Kokoomusnuori

Onko tietty media Homma-tv vai Nuiva-tv? Paljastaako seiska tapahtumat etukäteen?

Quote from: JM-K on 30.03.2009, 16:32:29
Perun hieman tämän aamuisia puheitani: lupasin juuri antaa tietyillä ehdoilla tietylle medialle yksinoikeuden koko tulevaan showhun, jonka nimi on "The revenge of the Marmot - Murmeli kosto".

Tästä eivät kaikki tule pitämään...voi voi voi

junakohtaus

Quote from: xor_rox on 30.03.2009, 17:14:34

Anna mä arvaan: Joukko Persuja hypää Jussin kelkkaan kyllästyttyään Soinin manöövereihin. Syntyy uusi puolue.

Tuli vain mieleeni kun katselin noita Persujen blogeja. Tavattoman hiljaista on.

Jotain tällaista veikkaisin itsekin, jos veikata olisi pakko.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Vaalea

Tämä olisi kyllä positiivinen uutinen! Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua.

prestionat

Quote from: JM-K on 30.03.2009, 15:56:45

Netsien ja Nuivistien seuraava aalto valmistautuu suunnitelman 0104 mukaan seuraavaan iskuun.

Aprillipilalla?

reino

Annas mäkin arvaan: Joukko Netsejä hyppää Sannan kelkkaan kyllästyttyään Erkon manöövereihin. Syntyy uusi media. Kissapeto piirtää, mää kirjotan ja Sanna poseeraa.

ElinaElina

Kektale antoi koodin 0104 ja sen selvitys löytyy täältä:

http://www.teosofia.net/muut/numerologiaa.htm

Ja tämäkin tiedoksi:Oinas. Aurinko kulkee Oinaan merkissä ajalla 21.3–21.4. Oinas on tulimerkki (tuli on hengen vertauskuva), sen hallitsija Mars ja sen viikonpäivä tiistai.
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

varaani

Ihan ihmetyttää ku mä oon jo pitkän aikaa sit tippunu kärryiltä että onko tää nyt sitä huumoria mitä pitää ymmärtää vai onko tää homma lähteny oikeesti näin pahasti lapasesta?  ???
Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta?

Jari Martikainen

Quote from: varaani on 30.03.2009, 18:05:42
Ihan ihmetyttää ku mä oon jo pitkän aikaa sit tippunu kärryiltä että onko tää nyt sitä huumoria mitä pitää ymmärtää vai onko tää homma lähteny oikeesti näin pahasti lapasesta?  ???

Tää on sitä lapashuumoria.

Pöllämystynyt

Ihan ihmetyttää ku mä oon jo pitkän aikaa sit tippunu kärryiltä että onko tää nyt sitä huumoria mitä pitää ymmärtää vai onko tää homma lähteny oikeesti näin pahasti lapasesta?  ???
Älä ota sitä vakavasti. Elämme jännittäviä aikoja, lähipäivinä ratkeaa poliittisesti tärkeitä asioita kuten perussuomalaisten tulevaisuus. Toiset lievittävät jännitystään pelleilemällä. Minä taas mielummin keuhkoan ja saarnaan lähes tai täysin vakavissani, mutta en nyt juuri tässä.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

varaani

Quote from: Pöllämystynyt on 30.03.2009, 18:17:08
Älä ota sitä vakavasti. Elämme jännittäviä aikoja, lähipäivinä ratkeaa poliittisesti tärkeitä asioita kuten perussuomalaisten tulevaisuus. Toiset lievittävät jännitystään pelleilemällä. Minä taas mielummin keuhkoan ja saarnaan täysin vakavissani, mutta en nyt juuri tässä.

Selvä.

Itse tykkään tälläisissä asioissa pitää sen vakavan linjan mutta kukin tavallaan  ;)

Toivottavasti tällä saadaan paljon hyvää aikaan!  :-*
Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta?

Elisa

Olin taas tänään lähipostissa lähettämässä kirjettä J-MK:lle. Unkarissa ei voi ostaa postimerkkejä valmiiksi kirjeitä varten, vaan jokainen kirje on analysoitava erikseen. Postin täti näppäili tarvittavat tiedot kirjeestäni tietokoneelle, liimasi huolellisesti postimerkit ja informaatiotarrat ja kysyi: "Ettekö lähettänytkin tälle samalle henkilölle kirjeen myös viime perjantaina?"

???
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

asaura

Quote from: junakohtaus on 30.03.2009, 17:41:39

Mutta miksi ne olisivat vain persuja? Juuri nyt on oikea aika esim. hypätä vaineeseen vaipuvasta hallituspuolueesta (kepu) kunnolla oppositioon ja varmistaa oma asema tulevissa ek-vaaleissa!

Enrico

Quote from: asaura on 30.03.2009, 19:24:41
Quote from: junakohtaus on 30.03.2009, 17:41:39

Mutta miksi ne olisivat vain persuja? Juuri nyt on oikea aika esim. hypätä vaineeseen vaipuvasta hallituspuolueesta (kepu) kunnolla oppositioon ja varmistaa oma asema tulevissa ek-vaaleissa!

Enpä sano muutakuin että olisi toteutuessaan aikamoinen pommi. Kepuilla, tai illman. RRRRkele, ku kaiken pitää olla niin salaperäistä.

Ihan vain sivuhuomiona, etten olisi ikinä uskonut politiikan seuraamisen olevan näin koukuttavaa.

Ano Nyymi

Quote from: reino on 30.03.2009, 13:41:04
Quote from: P on 30.03.2009, 13:19:20
Arvaa mitä Sanna Ukkola joutuu tekemään iltapulussa  ;D Ovela mies tuo Mäki-Ketku, pysyypä Sannakin poissa pahanteosta, kun joutuu seuraamaan silmäkovana Hommaa^^ ..

Haluaisitteko ajan kuluksi spekuloida sillä, mitä Sanna tekee toisella kädellä samaan aikaan kun toisen käden pieni sormi hakkaa vimmatusti refreshiä Hommaforumilla?

Kaivaa nenää? -:O

Teekkari Tampereelta

Quote from: Ano Nyymi on 30.03.2009, 19:56:23
Arvaa mitä Sanna Ukkola joutuu tekemään iltapulussa  ;D Ovela mies tuo Mäki-Ketku, pysyypä Sannakin poissa pahanteosta, kun joutuu seuraamaan silmäkovana Hommaa^^ ..

Haluaisitteko ajan kuluksi spekuloida sillä, mitä Sanna tekee toisella kädellä samaan aikaan kun toisen käden pieni sormi hakkaa vimmatusti refreshiä Hommaforumilla?

Kaivaa nenää? -:O

Hyväilee siiseliä(än) ::)
"A nation can survive its fools, and even the ambitious. But it cannot survive treason from within."
-Marcus Tullius Cicero

Nissemand

AAAAAAAAAAAAARGH! >:(
"Mäpä tiedän salaisuuden  :D"
"On tosi jännä salaisuus"
"En kerro teille  lällällää :P :-* "

Murh! Ei saa kiusata kärsimättömiä!
Loppujen lopuksi on aivan sama mätetäänkö housuihin peetä lapiolla vai lusikalla. "Die Hosen voll" tulee olemaan kummassakin tapauksessa lopputulos.
-akez

Lemmy

Quote from: Bored
Quote from: JM-K"The revenge of the Marmot - Murmeli kosto".
Milloin silseli... (vai siis murmeli) pääsee pussista?

Ja mikä tärkeintä? Näkeekö se oman sateenvarjonsa?
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

etnis

Quote from: Lemmy on 30.03.2009, 20:42:30
Quote from: Bored
Quote from: JM-K"The revenge of the Marmot - Murmeli kosto".
Milloin silseli... (vai siis murmeli) pääsee pussista?

Ja mikä tärkeintä? Näkeekö se oman sateenvarjonsa?

Six more weeks of multicultural winter.
Chaos rampant in age of distrust
Confrontations impulsive habitat

antero

Varma tieto: Kaivaa nenää.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

antero

Tämänpäiväisen Ilta-Sanomien paperiversiossa Sanna kirjoittaa, että jotkut halla-aholaiset ovat uhanneet äänestää RKP:tä Perussuomalaisten tekemän hyllytyspäätöksen takia.  :-*

Mitä vittua!? Pääsinkö minä lehteen!?
http://hommaforum.org/index.php?topic=4145.msg63856#msg63856
Taisin juuri virtuaalipurkautua Sannan kasvoille.  :-*
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

P

Quote from: antero on 30.03.2009, 21:33:46

Tervetuloa kerhoon! Tiedän tunteen, sillä koin vastaavan - ahaa elämyksen Vieraskirja-aikaan.. Sannan toimesta pääsin minäkin uutisaiheeksi..

Sanna tekee meistä kaikista julkkiksia vuorollaan.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Mika.H

Quote from: antero on 30.03.2009, 21:33:46

nyt joku vaatimaan iltaoksennukselta lähdettä tuohon juttuun.. mielenkiinnolla odotan kommentteja mitä mieltä ns suuri yleisö on sannan zuurnaliikan tasosta.,,;)
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri