News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-01-26: Nelonen - Maria!: Jani Toivola eduskuntaan, Vihreät Uusimaa

Started by Daghem, 26.01.2011, 22:36:28

Previous topic - Next topic

Iloveallpeople

QuoteViihdealan yrittäjä ja laulaja Martina Aitolehti:

1. En ole aikaisemmin äänestänyt eduskuntavaaleissa, mutta kerran kyllä presidenttivaaleissa. Minulla on ehdokaskin katsottuna, vihreiden Jani Toivola (Uusimaa).

2. Suomi tarvitsee parlamenttiin juuri tällaisen miehen. Hän on ihmisläheinen ja rehellinen.

Iltalehti
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

JoKaGO

Quote from: Iloveallpeople on 10.03.2011, 18:11:43

1. En ole aikaisemmin äänestänyt eduskuntavaaleissa, mutta kerran kyllä presidenttivaaleissa. Minulla on ehdokaskin katsottuna, vihreiden Jani Toivola (Uusimaa).

2. Suomi tarvitsee parlamenttiin juuri tällaisen miehen. Hän on ihmisläheinen ja rehellinen.

Iltalehti

Huomasin juuri äsken tuon jutun. Rehellinen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

ElenaDaylights

Kertoo paljon myös Aitolehmänlehden todellisuudentajusta. Turha uutinen, mutta ainakin taviksiin uppos :facepalm:
hei punakommarit, minkä kenttäoikeuden päätöksellä? mehän ollaan metsässä!

CaptainNuiva

Iltalehti

3.Ja näin vaalien alla kokopäivätoiminen uhri joka pelkää 24/7
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

maltti on valttia

Quote from: Kaapo on 10.03.2011, 21:57:48
Quote from: JoKaGO on 10.03.2011, 19:37:59
1. En ole aikaisemmin äänestänyt eduskuntavaaleissa, mutta kerran kyllä presidenttivaaleissa. Minulla on ehdokaskin katsottuna, vihreiden Jani Toivola (Uusimaa).2. Suomi tarvitsee parlamenttiin juuri tällaisen miehen. Hän on ihmisläheinen ja rehellinen.
Iltalehti
Huomasin juuri äsken tuon jutun. Rehellinen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ja vielä väärässä vaalipiirissä :D:D:D:D:D HAHAHAHAHA Hajosin haahahahahah ahhahaahha SoiniaToivolaa voi äänestää vain uudellamaalla
Taisi olla ihan (piilo)mainos....

Enni

Quote from: ElenaDaylights on 10.03.2011, 22:05:52
Kertoo paljon myös Aitolehmänlehden todellisuudentajusta. Turha uutinen, mutta ainakin taviksiin uppos :facepalm:

Miksi mun on vaikea kuvitella, että Aitolehden kaltainen ihminen olisi mitenkään perehtynyt edes Toivolan politiikkaan, tai ylipäätään kenenkään muunkaan? Nainen on lähemmäs 30-vuotias, ja ekaa kertaa äänestämässä?  :facepalm:

Villi veikkaus, mutta Martinan käsitys Toivolasta perustuu varmasti Toivolan ominaisuuksiin henkilönä/kaverina/viihdemaailman kollegana.

Ihkua, kun joku äänestä jotain vaan sen takia, että se on tosi niinku ihku ja ihmisläheinen.  :-*

Hetken jo luulin, että kyllä se Toivola ainakin yhden äänen nyt sitten saa, mutta pahus, sittenkin väärä vaalipiiri.  :(

Bored.

Quote from: ElenaDaylights on 10.03.2011, 22:05:52

Eikö tuo lähinnä tuo sellaisen käänteisen reaktion?
Iltalehden otsikoissa kaikkien muiden "julkkisten" kohdalla sanottiin heti, mitä puoluetta äänestävät, mutta Martinan kohdalla ei. Häpeävätköhän vihreät toimittajat itsekin sitä, kun selvästi kaikin puolin todellisuusharhainen ilmoittaa kannattavansa heitä?

Nyt vain jännä nähdä, löytyykö jostain persuja äänestävä "julkkis" ja jos löytyy, onnistuvatko vielä alittamaan Martinan... Tuksu?

EDIT: Typo korjattu.

Iloveallpeople

Quote from: Bored. on 10.03.2011, 22:22:39

Nyt vain jännä nähdä, löytyykö jostain persuja äänestävä "julkkis" ja jos löytyy, onnistuvatko vielä alittamaan Martinan... Tuksu?

Lehdistön tuntien he yrittävät saada Jammu Siltavuorelta kommenttia, että hän äänestää perussuomalaisia.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Viimeinen suomalainen

Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Melbac

Ehkä martina on kirjoilla jossain muualla kuin helsingissä?.

Iloveallpeople

Toivolan vaalimainosten sponsorina on Seppälä

Quote- Seppälä on hieno suomalainen yritys ja tässä kampanjassa pyritään rohkaisemaan nuoria itseensä ja omiin kykyihinsä. Se on niin vahva ja tärkeä viesti nuorille, että en halua ehdokkuuden estävän sitä, että saan olla mukana viemässä tätä viestiä, hän jatkaa.

Ilta-Sanomat

Iloveallpeople

Iltalehdessä on toimittaja, joka kirjoittaa lähes päivittäin Jani Toivolasta "uutisia".

Toivola on jälleen uhri.

QuoteJani Toivola suuttui homokampanjasta

...
- Minun ei tarvitse alistua tällaiselle solvaukselle, minulla täytyy olla laki turvanani, Toivola paukutti.
...

Iltalehti

Enni

Toivolan Valehdellen eduskuntaan!- kampanja, eli väite Hommaforumilla tehdyistä uhkailuista tuotti näköjään tulosta.  :facepalm: Ehkä meillä on kohta se rakkaudenihku-ministeriö.

Olemmeko vieläkään saaneet nähdä tuota kyseistä uhkailuviestiä?

Bored.

Quote from: Enni on 18.04.2011, 14:49:09
Toivolan Valehdellen eduskuntaan!- kampanja, eli väite Hommaforumilla tehdyistä uhkailuista tuotti näköjään tulosta.  :facepalm: Ehkä meillä on kohta se rakkaudenihku-ministeriö.

Olemmeko vieläkään saaneet nähdä tuota kyseistä uhkailuviestiä?

Tuskinpa sitä koskaan kukaan nähdä saa...

Toivola sai aivan käsittämättömän määrän (ilmaista) julkisuutta monessa tuutissa ennen vaaleja. Ei ihme, että tietyt tahot häntä sitten tulivat äänestäneeksi.

Enni

Monella tapaa hän oli vihreille oikea unelmaehdokas: musta homo. Muita meriittejä tai perusteita hänen äänestämiselleen tuskin onkaan. Kuvitelkaa, minkälainen haloo nousisi, jos joku kertoisi äänestäneensä jotakin  ehdookasta siksi, että ehdokas sattui olemaan valkoihoinen hetero? Syrjintä- ja rasismi-kortit viuhuisivat ennen kuin ehtisi kissaa sanoa.

Vihreiden taktiikka tuntuu olleen tuo toiseudella ratsastaminen. Yliopistolla paikallinen Vihreiden ehdokas kehoitti minua viikko-pari sitten äänestämään tätä vain siksi, että hän oli maahanmuuttaja.

Bored.

Quote from: Enni on 18.04.2011, 14:57:16
Monella tapaa hän oli vihreille oikea unelmaehdokas: musta homo. Muita meriittejä tai perusteita hänen äänestämiselleen tuskin onkaan. Kuvitelkaa, minkälainen haloo nousisi, jos joku kertoisi äänestäneensä jotakin  ehdookasta siksi, että ehdokas sattui olemaan valkoihoinen hetero? Syrjintä- ja rasismi-kortit viuhuisivat ennen kuin ehtisi kissaa sanoa.

Vihreiden taktiikka tuntuu olleen tuo toiseudella ratsastaminen. Yliopistolla paikallinen Vihreiden ehdokas kehoitti minua viikko-pari sitten äänestämään tätä vain siksi, että hän oli maahanmuuttaja.

Noinhan se menee. Uhriutumalla uurnien suosikiksi -kampanja toimi.

Muistan yliopistoaikoina, kun eräskin "tiedostava vihreä naisihminen" (joka toki käytti lentokonetta lomallaan ja muutenkin oli vihreä siihen saakka, kunnes oma mukavuudenhalu muuta edellytti) kertoi, että vaalit ovat tasa-arvoiset, kun on ehdokkaita miehistä ja naisista suunnilleen yhtä paljon. Siihen aikaan tuo naisehdokkaan valinta oli tietyissä piireissä hyvinkin muodikasta, joten hän "tasa-arvoisissa vaaleissa" kertoi valitsevansa "tietysti" vihreän naisehdokkaan. Itse sanoin, ettei sukupuolella ollut minulle merkitystä, joten en varmaan sitten ollut tarpeeksi tasa-arvoinen hänen mielestään, kun en äänestänyt tasa-arvoisesti vain ja ainoastaan naista. :)

pikkupörriäinen

Eipä siinä mitään. Onnea Toivolalle. Mielestäni paljon rehdimpi vihreäksi kuin itsensä ylimielisyydessä ja tekopyhyydessä käryttäneet tutummat vihreät kasvot. Ainakin puolustaa niitä arvoja, joiden ajajiksi kaikki vihreät mieltävät puolueen ulkopuolellakin.

casthunter

Itse luulen että toivola vaan kattelee ekan vuoden ja pitää noin 3 puheenvuoroa muusta kuin homoavioliitoista ja mokutus puheet  joita voi kertyy yllättävään paljon, koska ne on ainoot asiat mistä toivola tietää jotain

Perttu Ahonen

Onnea ja menestystä Jani Toivolalle.   Janista vihreät saivat juuri sellaisen miehen mallin, joka on kovassa huudossa vihreässä idealismissa.  Jani on vastakohta perinteisiä arvoja kunnioittavalle valkoiselle heteromiehelle; oikea vihreiden kiiltokuvapoika.   

Juha J.

Minusta Toivolan Jani vaikuttaa täyspäiseltä. Onnea parlamentaarisiin töihin vilpittömästi.

Suvisrykelmän riemu taas vaikuttaa rasistiselta. "Me saatiin multikoe-eläin läpi" Hyi helvetti.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

Mika.H

Quote from: Enni on 18.04.2011, 14:57:16

Äänestäjille pitäisi tehdä yksinkertainen testi, jossa mitattaisiin tietoa mitä eduskunnassa oikein tehdään.

Jos testista sää hylsyn niin sitten äänestysura on ohi.

Voisi olla kaikkien etu!

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

mannym

Uskon Janin jättävän kauden kesken. Syillä "Työ on niin raskasta" tai "Vaikuttamisen mahdollisuudet niin pienet". Toivon toki että Jani olisi kokonaisuudessaan mukana rakentamassa Suomea paremmaksi mutta, 4 vuotta on pitkä aika. Katsotaa sanos lääkäri.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Lauttasaaren Emiiri

Onko falskia sitten sanoa, että edustan suomalaisia, jos en kuitenkaan halua puhua sellaisten puolesta, jotka elämästä vieraantuneina ajattelevat vain omaa napaansa, täyttävät vatsansa teollisesti kasvatetulla lihalla ja katsovat maailmaa televisiosta ja autonsa ratin takaa mukavasti istuen?
- Kimmo Helistö

Ystävä

Quote from: Lauttasaaren Emiiri on 18.04.2011, 17:55:41
Mielummin Toivola kuin Kasvi.  ;D
Siis joo. Samoin Astridin kaltainen fuck up on parempi juttu kuin yli puoluerajojen arvostettu boheemi älykkö Donner.

pelle12

Quote from: Lauttasaaren Emiiri on 18.04.2011, 17:55:41
Mielummin Toivola kuin Kasvi.  ;D
Mutta mitäs sanotte siitä, että Kimmo Kilju putosi eduskunnasta! Voi  tätä ilon päivää! Ainoastaan Päivi Lipposen putoaminen olisi ollut riemukkaampaa.

Professori

Tietämättä kuka Kiljusen pudotti, on todettava että kansanedustajien keskimääräinen älykkyys lisääntyi tämän seurauksena huomattavasti.

Itse aiheeseen: minusta Jani Toivolasta saattaa kehittyä ihan taitava napinpainaja auringonlaskun puolueeseen.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

pelle12

Quote from: Professori on 18.04.2011, 18:24:34

Itse aiheeseen: minusta Jani Toivolasta saattaa kehittyä ihan taitava napinpainaja auringonlaskun puolueeseen.
En  minäkään usko Janista olevan suurtakaan harmia. Viihdemies, ja tykkää bilettää, otaksun.

Mika.H

Quote from: pelle12 on 18.04.2011, 18:27:16
Quote from: Professori on 18.04.2011, 18:24:34

En  minäkään usko Janista olevan suurtakaan harmia. Viihdemies, ja tykkää bilettää, otaksun.

oppositiosta käsin tuollainen 10 henkilön ryhmä ei saa yhtään mitään aikaiseksi. helppo duuni. ei tarvitse muuta kuin olla.
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

pelle12

Ystävä

Täällä voisi pitää äänestyksen siitä, kuka oli mieluisin tippuja.