News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2011-01-18 Suomalaisnaisten seksiturismi

Started by Ystävä, 18.01.2011, 21:19:16

Previous topic - Next topic

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Martikainen on 18.01.2011, 23:37:18
Kannattaa muistaa tätä kaksinaista suhtautumista pohtiessaan, että nainenhan ei voi olla pahantekijä tai ylipäätään syyllinen mihinkään. Näinollen naisen seksimatkassa on kyse eheytymisestä ja vapautumisesta kotimaansa miesten inhan käytöksen tuomasta ahdistuksesta.

Seksimatkan tekevä mies tottakai käyttää viattoman naisen hädänalaista tilannetta hyväkseen.

... ja kun nainen tuo oman ToyBoyn tullessaan kehitysmaista, hän pelastaa kyseisen rassukan ja rikastuttaa suomalaista ummehtunutta kulttuuria...
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

korpisoturi

Siinä ohjelman esittelyssä mainittiin, suomalaisten naisten alkaneen myös harrastaa  seksimatkoja. Sitähän ne ne on tehny jo kymmeniä vuosia, Kreikkaan, Turkkiin, Espanjaan ja muihinkin maihin.

tjuguskegg

Quote from: Martikainen on 18.01.2011, 23:37:18
Kannattaa muistaa tätä kaksinaista suhtautumista pohtiessaan, että nainenhan ei voi olla pahantekijä tai ylipäätään syyllinen mihinkään. Näinollen naisen seksimatkassa on kyse eheytymisestä ja vapautumisesta kotimaansa miesten inhan käytöksen tuomasta ahdistuksesta.

Seksimatkan tekevä mies tottakai käyttää viattoman naisen hädänalaista tilannetta hyväkseen.

Sama juttuhan pätee seksilelujen kanssa. Eli jos nainen ostaa seksilelun niin hän on itsestään huolehtiva ja omasta seksuaalisuudestaan ylpeä ihminen. Mutta jos mies sortuu moiseen, niin silloin puhutaan limaisesta ja perverssistä tapauksesta.

edit. lieneekö sukupuolten välinen kaksoisstandardi feminismin aikaansaannosta?

Vera

Quote from: Ystävä on 18.01.2011, 21:19:16
Jotenkin sitä helpommin ymmärtää, että joillekin miehille on ihan sama miten etovana nuoret maksulliset naiset niitä pitävät, mutta luulisi, että naisia saattaisi haitata se, että nuori ja lihaksikas partneri ei vilkaisisikaan tähän päin ilman maksua. Tai sitten ne mammat ovat vain niin typeriä ja epätoivoisia, että uskovat näiden keskustelukumppaneiden imartelut.

En sanoisi mitään muiden naisten puolesta, mutta minusta maksullisuus on tavallaan se pointti. (En ole kokeillut maksullista seksiä mutta aion joskus tehdä niin.) Romanttista tai kavereiden välistä seksiä saa ihan hyvin Suomestakin, mutta minusta olisi hauskaa joskus nimenomaan kokeilla miltä tuntuu olla asiakas.

Joo, tiedän että on myös olmassa sellainen palvelu jossa prostituoitu teeksentelee olevansa tyttö/poikaystävä. Ei olisi mun juttu.

Olen muuten lukenut vastaavia artikkeleita englantilaisnaisten seksiturismista, ja nekin koski Gambiaa. Tähän en voi sanoa muuta kuin että onpas ihmisillä ihmeellinen maku.

Tuija

Quote from: Vera on 19.01.2011, 00:21:16
En sanoisi mitään muiden naisten puolesta, mutta minusta maksullisuus on tavallaan se pointti. (En ole kokeillut maksullista seksiä mutta aion joskus tehdä niin.) Romanttista tai kavereiden välistä seksiä saa ihan hyvin Suomestakin, mutta minusta olisi hauskaa joskus nimenomaan kokeilla miltä tuntuu olla asiakas.

Minulla asia menee taas täysin päinvastoin. Mikäli uskonnollinen vakaumus ja vähäiset itsekunnioituksen rippeet eivät estäisi, niin minusta olisi hauskaa joskus kokeilla miltä tuntuu huoran ammatti.

VikaTikki

Kaiken muun ymmärrän aikuisten ihmisten vapautena toteuttaa itseään, mutta miksi ne baarihuorat ja rattopojat pitää loman päätteeksi raahata tänne?
Siihen vapaudet päättyvät, ja minun etuoikeuteni kustantaa asioita alkaa, ja siitä minä en pidä.
Suomeen laki, että ulkomailta tuodut lemmikit elätetään itse, ja jos haluaa kesäkissan tai kollin jättää syksyn saapuessa, niin se lempataan vittuun maasta, ilman poikkeuksia.
Bryssä on bryssä vaikka voissa paistais.

dothefake

Quote from: Tuija on 19.01.2011, 00:36:51
Quote from: Vera on 19.01.2011, 00:21:16

Minulla asia menee taas täysin päinvastoin. Mikäli uskonnollinen vakaumus ja vähäiset itsekunnioituksen rippeet eivät estäisi, niin minusta olisi hauskaa joskus kokeilla miltä tuntuu huoran ammatti.
70-luvun loppupuolella kerran Leningradissa kerrosbaarissa tapaamani suomalainen nainen,
ei mitenkään vastenmielinen, maksoi minulle enemmän, kuin matkaseurueeni muilta jäseniltä meni
maatuskoihin. Myöhemmin yläkerran baarissa ko. nainen miehensä seurassa iski silmää, muttemme
sen enempää enää koskaan tavanneet. Seuraavana päivänä asiasta kerrottuani muulle matkueelle,
heitä harmitti. En kokenut mitään hyväksikäytetyn krapulaa, paitsi ehkä, kun käytin ansioitani.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Ääriuskomaton

Quote from: Maailmanmies on 18.01.2011, 23:08:37
Quote from: Ääriuskomaton on 18.01.2011, 21:55:33
Miten musta tuntuu että ihan normimitoissa ja norminaamalla varustettu Lissu ei ihan se yleisin Gambian vierailija ole?
Huolestuttavinta on se, että nuo naiset olivat niin tavallisia. Mikä pakko heitä on miksikään rumiksi ja lihaviksi haukkua.

Siinä olen samaa mieltä, että mielenvikainen on se nainen joka noiden mukaan lähtee. On se kumma. Suomi antaa näille kaiken. Sitten sekään ei riitä.

Samaa mieltä ja erimieltä ;D

Pikaisen läpikatselun(2min) jäljiltä näkyi kyllä ihan mitä mielessäni ajattelin näkemättä koko pätkää. Eli ei liene syytä olla kovin huolissaan :-X(Eivät vie meidän geenejä :flowerhat:)

Olen taas sitä mieltä että ei siinä mitään mielenvikaista ole tuollaisilla reissuilla käydä. Itsenäisiä aikuisia naisia, itsenäisillä haluilla ja itsenäisillä rahoilla. Jokainen tekee kuin tekee.

Se kotiin tuominen onkin sitten hiukan toinen juttu, ellei ole valmiutta elättää lemmikkiään. Tämä tosin koskee sekä miehiä että naisia tasapuolisesti. Olkoon tässä TASAPUOLISESTI samat säännöt.
"Suomi ei pysty pitämään kelaa ja sossua yllä ilman maahanmuuttajia."

Nimimerkiltä Realisti HS:n White Flight-ilmiön kommenteissa.

Kullervo Kalervonpoika

Nyt setä sanoo, että jätä tuo touhu tuo sinne leikkien ja roolipelien maailmaan... Tuosta touhusta ei ole koskaan seurannut mitään hyvää.

---
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---

Tuija

Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 19.01.2011, 01:20:51

Nyt setä sanoo, että jätä tuo touhu tuo sinne leikkien ja roolipelien maailmaan... Tuosta touhusta ei ole koskaan seurannut mitään hyvää.

Olen samaa mieltä. Siksi kirjoitinkin niin kuin kirjoitin. Lihavoin vielä keskeisen tärkeän osan kommentistani. :)

dothefake

No niin, minulta houkuteltiin merkittävä tunnustus, olen toiminut ToyBoyna, myönnetään.
-Tytti Tuppurainen

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: dothefake on 19.01.2011, 01:33:19
No niin, minulta houkuteltiin merkittävä tunnustus, olen toiminut ToyBoyna, myönnetään.

... taas se syyttää muita. :P
---
---
---

dothefake

Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 19.01.2011, 01:46:34
Quote from: dothefake on 19.01.2011, 01:33:19

... taas se syyttää muita. :P
Mutta ansio oli hyvä, tosin heitin vain kertakeikan.
-Tytti Tuppurainen

korpisoturi

Ei ole likaisia ammatteja, on vain likaisia ihmisiä.

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: korpisoturi on 19.01.2011, 02:32:49
Ei ole likaisia ammatteja, on vain likaisia ihmisiä.

Hieman toisin sanoin; on hyväksikäyttäjiä ja niitä  ihmisiä, joita he käyttävät hyväkseen.
---
---
---

weekendsoldier

Mun puolesta on ihan se ja sama jos joku haluaa käydä ulkomailla sekstailemassa. Mutta se ajatusmalli, että jos mies sen tekee, hän on limanuljaska, kun taas jos nainen tekee sen hän on vapautunut ja toteuttaa itseään naisena, on silkkaa naisasianaisten kaksinaismoralismia.

Ei ihme että moni suomalainenkin mies hommaa vaimon Aasiasta. Kuka haluaisi päivittäin paskaa silmilleen joltain kotimaiselta pyryharakan näköiseltä feministiltä. Enkä ihmettele sitäkään jos joku suomalainen nainen haluaa käydä koettamassa mustaa munaa Afrikassa. Ihan vapaasti mun puolesta. Ihmettelen vaan feminismin nyky yhteiskuntaan tuomaa kaksoisstandardia. Mikä on hyväksyttävää naiselle on suorastaan rikollista miehen tekemänä.

Mitäs sille tasa-arvolle tapahtui? Naisasianaiset, haloo?!!

Jouko

On lukuisia asioita joita naiset eivät myönnä mutta jotka kumminkin ovat olemassa. Ja nämä yleensä liittyvät naisen seksuaalisuuteen.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Spesialisti

Quote from: VikaTikki on 19.01.2011, 00:39:40
Kaiken muun ymmärrän aikuisten ihmisten vapautena toteuttaa itseään, mutta miksi ne baarihuorat ja rattopojat pitää loman päätteeksi raahata tänne?
Siihen vapaudet päättyvät, ja minun etuoikeuteni kustantaa asioita alkaa, ja siitä minä en pidä.
Suomeen laki, että ulkomailta tuodut lemmikit elätetään itse, ja jos haluaa kesäkissan tai kollin jättää syksyn saapuessa, niin se lempataan vittuun maasta, ilman poikkeuksia.

Niinhän se tuppaa olla, että suomalaisten hiilinielujen tänne roudaamista gambialaisista passaa tulla ostareilla ja asemilla notkuvia morsmaikun ja sossun siivellä eläjiä. Jotkut toki löytävät siivoojan työtä tai "tosi makean" ananaksen myyntiä K-marketissa Del Monten keltainen paita päällään. (nähty on Hyrylässä, aika huikea näky..) Thaikut tulevat aasialaisesta työtä vieroksumattomasta kulttuurista.

MaisteriT

Quote from: Inna on 19.01.2011, 09:04:42
Voisiko joku kaksoisstandardista kärsivä postata jonkun Thaimaanseksiturismijutun, että pääsisi vertailemaan, missä ja miten sitä VHMää taas sorretaan? (Ja siis: mulle tämä VHM:n sorrettuna oleminen avautui ihan todellisena ilmiönä tutustuessani skeneen vuosi sitten, sitä ennen en ollut tullut sitä ajatelleeksi lainkaan. Nyt vuoden kuluessa kuitenkin olen alkanut kuulla siitä vähän kyllästymiseen asti jo. Onkohan joillekin jäänyt levy päälle uhristatuksen kanssa, saman levyn kääntöpuoli kuin mikä niillä femakoillakin soi?)

Minulla on vähän sama fiilis. Ilmiö on tosi, mutta kun kaikki haluavat sanoa sen ääneen osoittamatta konkreettista esimerkkiä kaivamalla niitä lehtijuttuja, tulee olo että levy on todella jäänyt päälle. Tämä on kuitenkin osa koko sukupuolipositiivista maksetun seksin kuviota. Asiasta meuhkaaminen koetaan piilotetuksi maksetun seksin puolusteluksi, jolloin sitä ei hyvämaineinen mies voi tehdä hyvämaineisessa seurassa.

Ne henkilöt, jotka tuovat Gambian-seksimatkailun esiin positiivisessa hengessä ovat eri henkilöitä kuin ne, jotka tuomitsevat Thaimaan-seksimatkailun. Koska ilmiöillä on myös mittakaavaero, epäsymmetrinen suhtautuminen on mahdollista.
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

L. Brander

Quote from: Inna on 19.01.2011, 09:04:42
Voisiko joku kaksoisstandardista kärsivä postata jonkun Thaimaanseksiturismijutun, että pääsisi vertailemaan, missä ja miten sitä VHMää taas sorretaan? (Ja siis: mulle tämä VHM:n sorrettuna oleminen avautui ihan todellisena ilmiönä tutustuessani skeneen vuosi sitten, sitä ennen en ollut tullut sitä ajatelleeksi lainkaan. Nyt vuoden kuluessa kuitenkin olen alkanut kuulla siitä vähän kyllästymiseen asti jo. Onkohan joillekin jäänyt levy päälle uhristatuksen kanssa, saman levyn kääntöpuoli kuin mikä niillä femakoillakin soi?)

Aloita nyt katsomalla MTV3:n Lapin seksiturismia käsittelevä juttu, johon viittasin jo aikaisemmassa tekstissäni tässä ketjussa.

Oletko koskaan kuullut seksin oston kieltämistä vaativien ihmisten puhuvan sorrettujen miesten asemasta, joiden on "pakko" myydä seksiä?

LB

EDIT: http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/01/1254746/45-minuuttia-lapissa-vuokrataan-prostituoituja-viikkovaimoiksi

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2010/08/1173617/lapin-venalaisprostituution-taustalla-on-talousahdinko

http://www.vastuuviikko.fi/2009/mita-on-ihmiskauppa/tamanpaivan-orjat-ovat-seksiorjia-ihmiskaupan-ja-prostituution-valisesta-yhteydesta/

Tämänpäivän orjat ovat seksiorjia - Ihmiskaupan ja prostituution välisestä yhteydestä

Ihmiskauppa, erityisesti kohdistuessaan naisiin, kulkee käsi kädessä prostituution kanssa: niillä on yhteinen alkuperä, jonka taustalla on seksipalveluiden kysyntä. Niitä voi olla vaikeaa ja joskus mahdotonta erottaa toisistaan. Vaikka prostituutiota ja naiskauppaa ei voida pitää synonyymeinä ei toisesta käsitteestä voi puhua mainitsematta toista (Prostitution in Sweden, s. 43).

Dystooppinen salamasota

Maailmanmies

Quote from: Ääriuskomaton on 19.01.2011, 01:06:50

Olen taas sitä mieltä että ei siinä mitään mielenvikaista ole tuollaisilla reissuilla käydä. Itsenäisiä aikuisia naisia, itsenäisillä haluilla ja itsenäisillä rahoilla. Jokainen tekee kuin tekee.

Se kotiin tuominen onkin sitten hiukan toinen juttu, ellei ole valmiutta elättää lemmikkiään. Tämä tosin koskee sekä miehiä että naisia tasapuolisesti. Olkoon tässä TASAPUOLISESTI samat säännöt.

Kotiin tuomisessa on se merkittävä ero, että suomalaismies yleensä itse maksaa thaivaimonsa kulut, kun taas gambialaismies on yhteiskunnan elätti koko ajan. Thaivaimo ei myöskään ole yhteiskunnalle vaarallinen toisin kuin gambialaisraiskaaja.

Yhteiskunta kestää hyvin sen, jos naiset eivät työllisty vaan ovat kotona. Itse asiassa se jopa vakauttaa yhteiskuntaa. Sitä mikään maa ei ole kestänyt jos siellä on liikaa toimettomia miehiä.
Meillä on niitä jo omastakin takaa joten miksi haalia enää yhtään lisää.

MikkoAP

Laasasen hyvä kirjoitus asiasta. Ihmiskaupasta, eli naisista, jotka pakotetaan Suomeen ja prostituoiduiksi palvelemaan suomalaisia miehiä, on toitotettu jo vuosikaudet. Koska eihän kukaan nainen nyt vapaaehtoisesti edes maksusta suomalaismiehen kanssa seksiä harrastaisi

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/36377-missa-ihmiskaupan-uhri-luuraa

Ongelma vaan on, ettei niitä ihmiskaupan uhreja vaan löydy.

http://www.poliisi.fi/poliisi/krp/home.nsf/headlinesfin/6F5401E1A5653CA7C22574970046058B?opendocument
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Sanglier

Quote from: Spesialisti on 19.01.2011, 09:15:28

Niinhän se tuppaa olla, että suomalaisten hiilinielujen tänne roudaamista gambialaisista passaa tulla ostareilla ja asemilla notkuvia morsmaikun ja sossun siivellä eläjiä. Jotkut toki löytävät siivoojan työtä tai "tosi makean" ananaksen myyntiä K-marketissa Del Monten keltainen paita päällään. (nähty on Hyrylässä, aika huikea näky..) Thaikut tulevat aasialaisesta työtä vieroksumattomasta kulttuurista.

Hiilinielut... khihihi...

Katselin aikani kuluksi koko ohjelman. Eihän siinä päästy edes itse asiaan ennen kuin nettipalstojen ja kahvihuoneiden rasistiset keskustelut tulivat esiin.

Mikä sitten onkin toimittajan ote asiaan - tuomitseva, hyväksyvä, neutraali - niin ainakin se tuli selväksi että tällaisen toiminnan tuomitseminen on paha. Ihan sillä perusteella että rikkaiden naisten seksintarvetta tyydyttävät mustat miehet, ja tällaisen suhteen arvosteleminen millään kriteerillä olla rasismi.

Fincum

Ohjelmasta poimittua
Jotakin sellaista sieltä saa ihan varmasti jota ei saa täältä kylmässä pohjolassa, sitä semmostaa huomiota ja seuraa, keskustelukumppania ihan.
...että kohtaamisesta et voi puhua samana päivänä täällä,
Jos nyt ajatellaan tätä meidän kulttuuria täällä.. harva sitä on niin satasella läsnä siinä..

Suomalaiset on ehkä siinä mielessä aika itsekkäitä ja vähän sellaisia juntturoita ... täs kulttuurissa on just niin hauska se, että sä kohtaat ihmisen niin ne tulee heti jutteleen sulle..
jos ajattelee niin Suomessa kaikki on vaan siin omassa kuplassansa

tääl niinku näytetään siitä et välitetään siit toisesta.. voidaan keskustella ilman kaljanjuomistakin..

Ja sehän on ihan ihanaa ja onnellista että jos sieltä se oma ihminen löytyy niin onhan se sitten kaksinverroin rikkaampi kulttuuri Kyllä mä jotenkin ihailen niitä Gambialaisia ihmisiä niiden elämänasenteen takia, mä toivoisin että hitunen sitä intohimoa elämään löytyis myös suomalaisista
Liika raha on vähemmistön ongelma, mutta ei heitäkään pidä unohtaa.

JR

Ihan tässä ihmetyttää. Joillekin naisille kulttuuri taitaa olla kiertoilmaisu seksille.

Jouko

Quote from: JR on 19.01.2011, 12:37:56
Ihan tässä ihmetyttää. Joillekin naisille kulttuuri taitaa olla kiertoilmaisu seksille.
Siitähän tässä on koko ajan ollut kysymys. Holtiton maahanmuutto vastaa nimenomaan naisten seksuaalisiin tarpeisiin. Erona miehiin on se että mies yleensä maksaa viulut omasta pussistaan mutta nainen maksattaa mieluummin yhteiskunnalla hupinsa. Monikulttuuri on vain peitenimi tälle toiminnalle.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

matkamasentaja

Eihän sitä valkoisen valaan tarvitse Gambiaan saakka lähteä, ravintolalaiva Wäiskille vaan.

sr

Quote from: L. Brander on 19.01.2011, 10:11:45
Oletko koskaan kuullut seksin oston kieltämistä vaativien ihmisten puhuvan sorrettujen miesten asemasta, joiden on "pakko" myydä seksiä?

Olen Maisterin ja Innan kanssa aika lailla samoilla linjoilla sen suhteen, että olisin todella kiinnostunut näkemään samalta taholta (henkilö, järjestö, puolue...) kannanoton, jossa miesten seksiturismi tuomitaan, mutta vastaavia naisia pidetään "vapautuneina ja he toteuttavat itseään naisena" (weekendsoldier). Tämän tyyppinen väite on tässä ketjussa esiintynyt niin monta kertaa, että luulisi sille löytyvän jotain pohjaakin.

Mitä seksin ostokieltoon tulee, niin se luonnollisesti koskee Suomea, koska eiväthän Suomen lait Suomen ulkopuolella päde, eikä se siten liity Suomen ulkopuolelle suuntautuvaan seksiturismiin mitenkään. Voi olla, että Suomessakin on miesprostituoituja, mutta määrät lienevät niin vähäisiä naisiin verrattuna, että asia ei siksi ole jaksanut ketään seksin ostokieltoa ajavaa kiinnostaa. Tai siis voi jopa kiinnostaakin, mutta sorrettujen naisprostituoitujen asiasta meuhkaava tulee siinä samalla heidänkin asiaansa ajaneeksi.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg
Faith = Pretending to know things you don't know

sr

Quote from: Maailmanmies on 19.01.2011, 10:29:15
Kotiin tuomisessa on se merkittävä ero, että suomalaismies yleensä itse maksaa thaivaimonsa kulut, kun taas gambialaismies on yhteiskunnan elätti koko ajan. Thaivaimo ei myöskään ole yhteiskunnalle vaarallinen toisin kuin gambialaisraiskaaja.

Onko sinulla noille väitteillesi jotain tilastojakin tueksi vai lämpimiksesikö vain naputtelit? Siis kuinka moni suomalaisnaisen "lemmikiksi" Suomeen tullut gambialaismies on yhteiskunnan elätti ja kuinka moni thaivaimo? Käsittääkseni "lemmikiksi" ei noin vaan saa ketään tuosta vaan tuoda, vaan oleskeluluvan ehtona taitaa olla avioliitto tai vähintäänkin tarkoitus sellaisen solmimiseen. Jos gambialaismies on avioliitossa suomalaisnaisen kanssa, on hänen elättäminen tämän vastuulla ihan siinä, missä on thaivaimokin miehensä vastuulla. Siis olettaen, ettei itse hanki työtä. Todennäköisesti  nainen, joka on Gambiaan asti matkustanut, ei nyt ihan matalatuloinen ole kuten ei varmaan ole Thaimaaseen matkannut mieskään.

Raiskauksistakin olisin kiinnostunut näkemään tilastoja. Siis kuinka monta suomalaisen naisen kanssa naimisiinmenon perusteella maahantulleen gambialaismiestä on tuomittu oikeudessa raiskauksesta?

Yhteiskunta kestää hyvin sen, jos naiset eivät työllisty vaan ovat kotona. Itse asiassa se jopa vakauttaa yhteiskuntaa. Sitä mikään maa ei ole kestänyt jos siellä on liikaa toimettomia miehiä.

Mihinkähän tämä sitten perustuu? Onko jälleen tiedon takana voimakas mutu vai jotain kättä pidempää?
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg
Faith = Pretending to know things you don't know

Sanglier

Jos gambialainen tai jonkin muun maan kansalainen tulee Suomeen turistiviisumilla, ei liene mitään keinoa selvittää onko hän maahan "tuotettu" seksilelu vai vain tavallinen onnenonkija.

Sikäli tilastojen tivaaminen on turhaa, samoin niihin vetoaminen. Tuskin nuo ammattivonkaajat nyt ihan ensimmäiseksi teokseen sahaavat omaa oksaansa "keskustelemalla" väkisin.

Eiköhän tummemmista maista osata tulla Suomeen ilman täällä odottavaa tyttöystävääkin. Tietääkseni Suomessa ei ole lakia joka vaatisi ryssätyyliin "kutsujan" viisumin saamiseksi. Saatan olla väärässäkin.