News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Isku pohjolaan?

Started by Juho Eerola, 14.01.2011, 22:30:20

Previous topic - Next topic

Juho Eerola

Lukekaapas tuorein Suomen Kuvalehti. Siinä on hurjan hyvä artikkeli islamilaisesta terrorista ja sen mahdollisesta kasvusta täällä pohjolassa. Ainoa ärsytys oli lopun pieni monikulttuurinostatus, mutta muuten lukemisen arvoinen juttu.

MoonShine

Seuraava isku Pohjolaan on todennäköisesti lähempänä kuin kukaan valtakunnan mokuraattoreista edes kuvittelee, Tukholma oli vasta esileikkiä.
Kysymys kuuluukin; miksi sen estämiseksi ei tehdä riittäviä toimenpiteitä?
Ei liene salaisuus, että eniten terroristejä tuotetaan Iranissa, Irakissa, Afghanistanissa ja Somaliassa ja juuri näistä maista on käytännössä vapaa pääsy Suomeenkin.
Miksi?
Kenen etu?
Kuka heistä hyötyy eniten?
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Marius

Vastaus on ikivanha: "Hajoita ja hallitse".
EU:n huipputasolla on kenties arvioitu, että pitkissä aidoissa maanosan sisäinen hajaannus mahdollistaa parhaiten sen, että valta ei enää vaihdu.

Muslimit taasen ovat tässä pelissä vain hyväksikäytettäviä käsikassaroita,
ja lopulta itse "panttivankeina" Euroopan maaperällä, kenties aidoin ja muurein
lähiöihin eristettyinä.

Vaikka Ali-Babakin on ehkä omalla suppealla tavallaan ovela ja sinnikäskin, täytyy silti muistaa realiteetit.

Niin suurisuuntainen yhteiskunnallinen operaatio kuin muslimien invaasion salliminen Eurooppaan, ei tapahdu vahingossa, ilman suunnitelmaa.

Mikä se suunnitelma lopultakin on, se jää tulevaisuudessa nähtäväksi.
Oma arvioni on tuo "hajoita ja hallitse", sillä muut utopiat monikulttuurisuudesta
eivät yksinkertaisesti istu ihmisluonteeseen. Ja uskon, että se on myös selvää
kuin pläkki EU:n huipullakin.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Angelos

Ennen kuin aletaan illuminaatteja huutelemaan kannattaa muistaa, etta EU:n rakenne ei mahdollista kovinkaan keskitettya johtoa (parlamentti, komissio, presidentti). Nain suurisuuntaista suunnitelmaa olisi tassa tilanteessa aarimmaisen vaikeaa toteuttaa ilman vuotoja.

Yksinkertaisin vastaus on, etta nykyisessa liberaalissa poliittisessa ilmapiirissa poliitikot, myos kansalliset, tekivat sen, mika puoluepolitiikassa on valitettavan yleista: Kuuntelivat mista tuuli puhaltaa ja kalastelivat aania sen perusteella, mika kulloinkin on suosittua, siten uhraten maansa edun pitkalla tahtaimella omaan etuunsa lyhyella tahtaimella.

MoonShine

Quote from: Angelos on 18.01.2011, 13:11:42
Kuuntelivat mista tuuli puhaltaa ja kalastelivat aania sen perusteella, mika kulloinkin on suosittua, siten uhraten maansa edun pitkalla tahtaimella omaan etuunsa lyhyella tahtaimella.

Minä nään tuossa vastauksessasi maanpetoksellisia aineksia ja varsinkin ministerivalan vastaista toimintaa.

Tällaisen ministerinvalan on Astrid Thorskin antanut:
"Minä Astrid Thors, lupaan ja vannon kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä, että minä virassani noudatan perustuslakeja ja muita lakeja sekä toimin oikeudenmukaisesti ja puolueettomasti kansalaisten ja yhteiskunnan parhaaksi."
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Jouko

On täysin selvää että se on vain ajan kysmys. Nyt kun ollaan vielä sotkeuduttu Afganistanin sotaan. Suomi ei ole puolueeton maa enää.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

sunimh

Halla-aholaisittain esitän, että jos isku tapahtuu Suomessa, toivottavasti se tapahtuu Helsingissä, jossa lienee eniten Virheiden de Röda äänestäjiä.
Finland - the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
   - Fox News, 31.12.2009

MoonShine

Kohteet valittaneen huolellisesti ja tuskin listalla on Vihreiden tai RKP:n puoluetoimistot.
Suurempaan näkyvyyteen on ainakin muualla Euroopassa pyritty.

Angelos

Quote from: MoonShine on 18.01.2011, 15:30:37
Quote from: Angelos on 18.01.2011, 13:11:42
Kuuntelivat mista tuuli puhaltaa ja kalastelivat aania sen perusteella, mika kulloinkin on suosittua, siten uhraten maansa edun pitkalla tahtaimella omaan etuunsa lyhyella tahtaimella.

Minä nään tuossa vastauksessasi maanpetoksellisia aineksia ja varsinkin ministerivalan vastaista toimintaa.

Tällaisen ministerinvalan on Astrid Thorskin antanut:
"Minä Astrid Thors, lupaan ja vannon kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä, että minä virassani noudatan perustuslakeja ja muita lakeja sekä toimin oikeudenmukaisesti ja puolueettomasti kansalaisten ja yhteiskunnan parhaaksi."

Hassua, miten ihminen pystyy itselleen tekonsa oikeuttamaan, kun oikein yrittaa.

Marius

Tilanne on koko Euroopassa hyvin, hyvin erikoinen.
Poliitikot ja media vain ilmoitusluonteisesti toteavat, että nyt on sitten tällaisia väistämättömiä iskuja tulossa, yrittäkää selvitä. Vassoguu.
Mutta mitään ei tosimielessä tehdä, eikä sallita tehtävän, vyörytyksen estämiseksi.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Jouko

Quote from: Marius on 19.01.2011, 11:33:15
Tilanne on koko Euroopassa hyvin, hyvin erikoinen.
Poliitikot ja media vain ilmoitusluonteisesti toteavat, että nyt on sitten tällaisia väistämättömiä iskuja tulossa, yrittäkää selvitä. Vassoguu.
Mutta mitään ei tosimielessä tehdä, eikä sallita tehtävän, vyörytyksen estämiseksi.
Ei tehdä mitään korjaavia toimenpiteitä koska kysehän oli luonnonvoimasta, jolle ei mitään voi. :facepalm: :flowerhat:
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito