News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2011-01-13 Poliisi varoittaa naisten ahdistelijasta Turussa

Started by Ink Visitor, 13.01.2011, 15:18:35

Previous topic - Next topic

Ink Visitor

Poliisi varoittaa naisten ahdistelijasta Turussa
13.01.2011

Nuori naishenkilö käveli Turun kauppatorilta 4.-5.1.2011 yöllä kohti Kaskenmäkeä. Kaskenmäen päällä ulkomaalainen, polkupyörää taluttanut mieshenkilö kävi naiseen kiinni ja kosketteli häntä. Mies puhui suomea murtaen. Mies oli iältään noin 35- 45 -vuotias, noin 175 cm pitkä ja rotevan oloinen. Miehellä oli päällään tumma takki, jossa oli huppu.

Poliisi pyytää mahdollisia muita ahdistelijan kohteeksi joutuneita ilmoittautumaan Varsinais-Suomen poliisilaitoksen Turun pääpoliisiasemalle.

Havainnot ja vihjeet  tekijästä voi ilmoittaa Varsinais-Suomen poliisilaitoksen Turun pääpoliisiasemalle numeroon 0465978028 tai sähköpostitse [email protected]

Rikoskomisario  Veli-Matti Soikkeli

http://www.poliisi.fi/poliisi/varsinais-suomi/home.nsf/PFBD/99C98E300E536B17C225781700476A0F?opendocument

If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Sanglier

Quote from: Veli on 13.01.2011, 15:36:03
Viikko menny tapauksesta jo.

Mutta tyyppihän talutti pyörää. Ei voi olla kovin kaukana vielä.

mikkoR

Onhan kerrassaan vaarallista sakkia nämä ulkomaalaiset polkupyöräntaluttelijat.
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

Ystävä

MoonShine

Naurettavat, tai oikeastaan itkettävät, tuntomerkit poliisin antamiksi.

ULKOMAALAINEN, polkupyörää taluttava.
Siis saksalaissyntyinen Nokian insinööri, yönmusta negridi vai Irakin kurdi?
Äärisuvaitsevaisuudessaan on suomalaiset poliitikot pakottaneet poliisinkin selän seinää vasten ja kenenkään ei ole enää mahdollista puhua asioista niiden oikeilla nimillä, vaikka tässäkin tapauksessa se edistäisi asian tutkintaa ja kansalaisten turvallisuutta. Voi Prkl.

Tutkinnanjohtaja, mieti vähä ensi kerralla.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Paholaisen asianajaja

Yö, tumma takki, huppu. Ei siinä välttämättä pakoon pyrkivä kauheasti ehdi havaintoja tehdä.
räyhävasemmistolainen viheranarkististalinisti

MoonShine

Annettujen tietojen mukaan kävi kiinni ja kosketteli.
Itse tiedän jokaisen minua kosketelleen tyypin ihonvärin, joka on yksi parhaista tuntomerkeistä vieraassa ihmisessä, toistaiseksi.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.