News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Siionismista

Started by Jouko Piho, 19.12.2010, 23:02:39

Previous topic - Next topic

Jouko Piho

Markus Lehtipuu kirjoitti Uudessa Suomessa: "Olen saanut uusia näkökulmia siihen, mitä on "siionismi". Yhtäältä se on juutalaisten mahdollisuus asua Israelissa, enkä pidä sitä ollenkaan huonona asiana.
Mutta toisaalta kyseessä on jotakin todella pimeää ja demonista."

Asia on juuri näin.

Raharikkaat illuminaattisiionistit halusivat ja saivat Israelin valtion, osin juutalaisten joukkotuhon aikaansaaman sympatian takia. Tässä taistelussa oman Palestiinassa olevan maan puolesta siionistit eivät kaihtaneet tapattaa omia maanmiehiäänkään, juutalaisia, kunhan asia vain etenee.

Toisaalta se, että juutalaiset saivat oman valtion, jonne he ovat voineet mennä eri puolilta maailmaa, ei ole vain illuminaattisiionistien hanke, vaan kyseessä on myös Kaikkivaltiaan Jumalan tahtoma ja jo tuhansia vuosia aikaisemmin Raamatussa profetoitu tapahtuma, että juutalaiset palaavat aikojen lopussa karkoituksesta takaisin omaan maahansa.

Tämän takia, vaikka minä vastustankin illuminaattisiionistien toimia ja maailmanvalloitussuunnitelmia, olen kuitenkin raamatulliselta pohjalta kristillinen siionisti. Minulle sana "siionisti" tarkoittaa siis vain sitä, että uskon tuon Aabrahamille luvatun maa-alueen kuuluvan oikeudellisesti ja historiallisesti Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille.

Natsit tappoivat rotuylemmyydessään tietoisesti juutalaissiviilejä miljoonittain, koska kyse oli heidän mielestään alempiarvoisesta rodusta. Tässä juutalaisten tappamisessa oli rahoittajina mukana myös näitä illuminaattisiionistijuutalaisia, koska he vihaavat juutalaisia, vaikka ovat itsekin juutalaisia. Mutta heille ei juutalaisuus merkitse mitään verrattuna maailmanherruuteen ja Saatanan palvontaan.

Tavalliset Israelin juutalaiset eivät ole tehneet niin. Ei-juutalaisia siviilejä on kuollut lähinnä sotaolosuhteissa, ei missään keskitysleireissä.

Mutta jos puhutaan noista pahoista juutalaisista, niin eivät he tyydy Israelin valtioon. Heidän päämääränsä on koko maailman kattava Maailman unioni. Maailmanhallituksen tavoittelemisessa on toki mukana kaikenmaalaisia, mutta juutalaisilla on merkittävä rooli hankkeen ideoijina ja rahoittajina.

Tässä on koko ajan muistettava, että juutalaisista puhutaan siis hyvin monella eri tasolla.

Näen, että kaikesta huolimatta Jumala on voinut käyttää jopa illuminaatti Rotschildin ja muiden juutalaisten suunnitelmia omien jumalallisten suunnitelmiensa toteuttamiseksi.
Kuten Luther, sanoi, että perkele on Jumalan Perkele, niin näissä lopunajan kuvioissa illuminaattienkin teot palvelevat loppujen lopuksi Jumalan tarkoitusperiä.

Eli kun illuminaatit halusivat Palestiinaan juutalaisen valtion ja vehkeilivät eri tavoin sen onnistumiseksi, niin Jumala saattoi ajatella: "Touhutkaa vain, samallapa toteutatte minunkin suunnitelmani Israelin valtion luomiseksi jälleen Palestiinaan."

Jouko Piho

Lodi

Ihailen kykyäsi suoltaa tuota tekstiä.

On siis olemassa illuminaattisionistijuutalaisia, jotka palvovat saatanaa ja vihaavat muita juutalaisia. Mitä tuohon voi enää sanoa ... kuin että aha ...

Ja sitten - nämä illuminaattisionistijuutalaiset koittavat saada aikaan Maailman Unionin? OK, näin se varmaan on.  :D

Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Jouko Piho

Rotschildien lisäksi mukana on monia muita juutalaissukuja, mutta lukekaa itse ja ottakaa asioista selvää.
Tietämättömän on helppo nauraa ja ivata asioita, joista ei tiedä mitään.

Jouko Piho

Lodi

Quote from: Piho on 19.12.2010, 23:59:58
Rotschildien lisäksi mukana on monia muita juutalaissukuja, mutta lukekaa itse ja ottakaa asioista selvää.
Tietämättömän on helppo nauraa ja ivata asioita, joista ei tiedä mitään.

Jouko Piho

Olen sivistymätön ja tietämätön. Valaise minua ja kerro, mitä muita juutalaissukuja on mukana.
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Nissemand

Minäkin olen sivistymätön ja tietämätön. Valaise minua ja kerro tuleeko tämä tieto siionistijuutalaisista mistä lähteistä, vai ihan jumalallisen ilmoituksen innoittamanako kirjoittelet?
Loppujen lopuksi on aivan sama mätetäänkö housuihin peetä lapiolla vai lusikalla. "Die Hosen voll" tulee olemaan kummassakin tapauksessa lopputulos.
-akez

foobar

Puolittain offtopic, mutta kuulin tänään bussissa olan yli jotain sekavia horinoita juutalaisten ja raiskaajien maailmanlaajuisesta salaliitosta. Se oli jotain joka oikeutti kaikki anarkososialistiset toimet ja selitti maailman niin, että se oli yhteensopiva anarkososialistin oikeaksi tiedetyn maailmanmallin kanssa.

Kaikki horinat joissa kokonaisen kansan tai uskontokunnan merkittävän osan kuvitellaan olevan tietoisessa mutta samalla vedenpitävästi salatussa liitossa muita (tyypillisesti juuri väittäjää) vastaan ovat kyllä kamaa jonka perusteella valkotakkiset pitäisi kutsua samantien paikalle. Siis näin kuvaannoollisesti. Jaksan toistuvasti yllättyä siitä, kuinka suosittu kohde (ja ilmeisesti salaliitoista menestyjä ja niiden paljastumisen aukottomasti estävä taho) juuri juutalaiset näissä teorioissa ovat. Mikseivät vaikkapa punatukkaiset tai vasenkätiset?
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Nissemand

Quote from: foobar on 20.12.2010, 01:01:23
Siis näin kuvaannoollisesti. Jaksan toistuvasti yllättyä siitä, kuinka suosittu kohde (ja ilmeisesti salaliitoista menestyjä ja niiden paljastumisen aukottomasti estävä taho) juuri juutalaiset näissä teorioissa ovat. Mikseivät vaikkapa punatukkaiset tai vasenkätiset?
Veikkaisin että syy on nämä muutama suku, jonka omaisuuden määärää ei pysty normaali järki ymmärtämään. Sen täytyy olla salaliitto ja kaikkea muuta ikävää
Loppujen lopuksi on aivan sama mätetäänkö housuihin peetä lapiolla vai lusikalla. "Die Hosen voll" tulee olemaan kummassakin tapauksessa lopputulos.
-akez

Miniluv

Suljen ketjun, kuten aikaisemmatkin samantapaiset on suljettu.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/